Kun et saa sanaa suustasi.
Mitähän ne katseet merkitsee
115
965
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minulla on mutismi näissä asioissa. Jokin henkinen lukko.
Mieheltä- AnonyymiUUSI
Monella miehellä on ja mulla on myös naisena yhden miehen kanssa. Hirmuinen lukko.
- AnonyymiUUSI
Hänellä ja minulla myös tälläistä 😘
- AnonyymiUUSI
Se "rakastan sinua, mutta en pysty selittämään miksi tunnen niin vahvasti enkä vain pysty sitä kertomaan. "
Tää mulla, kun kysyi mikä mua vaivaa. Mutta mun pitää nyt vain antaa olla ja mennä eteenpäin.
Joltain naiselta jollekin miehelle.- AnonyymiUUSI
Mene eteenpäin en enää häiritse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene eteenpäin en enää häiritse.
Eipä hän minua ole häirinnyt. Toivoisin että pommittais viesteillä ja soittelis vaikka tikusta asiaa.
Minä koen, että olen häirinnyt. 🫤 En vain ole tajunnut kun hän ei vastannut mitään pariin juttuun, että kannattaa olla hiljaa. Lopetin sitten viestittelyn oikeastaan. Pienesti yhteydessä ollaan ja pakolliset.. Rakkaus sokaisee. Kunnioitan hänen rajojaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hän minua ole häirinnyt. Toivoisin että pommittais viesteillä ja soittelis vaikka tikusta asiaa.
Minä koen, että olen häirinnyt. 🫤 En vain ole tajunnut kun hän ei vastannut mitään pariin juttuun, että kannattaa olla hiljaa. Lopetin sitten viestittelyn oikeastaan. Pienesti yhteydessä ollaan ja pakolliset.. Rakkaus sokaisee. Kunnioitan hänen rajojaan.Lisäys: kyllä hän olisi tarttunut keskusteluun ja johdatellut muihin aiheisiin ja tutustumiseen jos sitä haluaisi. Ei hän halua. Heräsin. Pitää nyt vaan uskoa, kun teot puhuu puolestaan ja hiljaisuus vihjaa, että en ole hänelle kauhean tärkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: kyllä hän olisi tarttunut keskusteluun ja johdatellut muihin aiheisiin ja tutustumiseen jos sitä haluaisi. Ei hän halua. Heräsin. Pitää nyt vaan uskoa, kun teot puhuu puolestaan ja hiljaisuus vihjaa, että en ole hänelle kauhean tärkeä.
Helppo sinun k*rpätynnyri on tuolla kokemuksella syytellä.
- AnonyymiUUSI
Tais olla mieheltä naiselle.
(Sivusta) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa sinut puhumaan tuolla tavalla ja vihalla? Et liity tähän mitenkään ja minä en edes syyttänyt ketään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
(Sivusta)Ei ollut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku hahmottamisen häiriö? Jos toinen ei keskustele tai viesteihin vastaa niin se ei silloin tykkää tai sitten sen viestiliikennettä tarkkaillaan jonkun toimesta josta minä en tiedä.
Kertoisi sitten. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
(Sivusta)Ai tämä jatkuvaa monologia pitävän palstaäijän aloitus vai tämä samaisen jampan pystyttämä sivukeskustelu? Voi elämä teitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä jatkuvaa monologia pitävän palstaäijän aloitus vai tämä samaisen jampan pystyttämä sivukeskustelu? Voi elämä teitä.
On sinulla jutut. Ei voi kuin nauraa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä jatkuvaa monologia pitävän palstaäijän aloitus vai tämä samaisen jampan pystyttämä sivukeskustelu? Voi elämä teitä.
Voi sairaita teitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe 💩💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
Sairas oletus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe 💩💩💩💩💩
En tunne sua Gubbe, joten heittosi ei uponnut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sairaita teitä.
Ketä olisivat nämä ns ne- joku äijien kööri, joka kiusaa sinua miesoletettua täällä syystä x tai y? Aika itsekeskeinen maailman ymmärrys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi voi vaan nauraa? Yritätkö oikeuttaa sillä päälle nauramisella utopistiset ja pakkomielteiset ajatukset johonkin naiseen liittyen? Älähdät aika pienestä kuitenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairas oletus
Toivottavasti joku jaksaa tukea näitä sairaita ajatuksiasi nainen kun roikut naista esittävän teksteissä ja suollat näitä intellektuelleja skeemoja ja yrität henkilöidä tätä katkeruuden ja kateuden kohdettasi milloin mihinkin moskaan
- AnonyymiUUSI
Itsensä tunteva ihminen ei arvuuttele nuo sanat on epämäärästä höttöä… ei selvästi tunne itteensä ollenkaan. Jos, niin osaisi avata laajemmin sanavarastoon ja tunteitaaan.
🤮 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kokemattomuus ole se pahin asia täs,… vaan se et henkilö joka ei itseensaä tunne, ei myöskään ymmärrä mitä haluaa, mitä arvoja kantaa, ei tajuu mitään ni mitään syvää iha turha odotella😂
- AnonyymiUUSI
Että itsekään sano yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Sinussa jotakin vikaa ei se mitään muuta merkkaa.
- AnonyymiUUSI
Ei se sitä todellakaan tarkoita aina. Älä nyt väitä totena. Minä en saa sanaa suustaan koska en VOI KERTOA HÄNELLE MUN TUNTEITA.
- AnonyymiUUSI
Näinkö sinä halusit tämän palstaäijän avauksen tulkita? Anna kun arvaan- jatkat sitä samaa larppailua kuin vuodesta 2018 ja yrität vimmaisesti kuvitella tämän avautujan naiseksi jota yrität nujertaa ja rienata tämän teinahtavan mielikuvitusmaailmasi keskellä. Tarvitset ammattiapua nainen.
- AnonyymiUUSI
Et itsekään puhu mitään.
- AnonyymiUUSI
Tervehdin, kiittelen ja hyvästelen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdin, kiittelen ja hyvästelen.
Et tehnyt noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et tehnyt noin.
Ja mikään mumina ei ole tervehtimistä, kun et edes jutteleen vaivautunut tulemaan. Arkajalka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikään mumina ei ole tervehtimistä, kun et edes jutteleen vaivautunut tulemaan. Arkajalka.
No jos tarve moittia toisen ujoudesta, olette väärät toisillenne. Toinen on vain ollut ihastunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos tarve moittia toisen ujoudesta, olette väärät toisillenne. Toinen on vain ollut ihastunut.
En moittinut. Meinaatko, että olisi ihastunut vieläkin ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä teistä.. Tykkään vain niin paljon hänestä. Tulee uniinkin. Olen oikeasti puhelias ja ääntä lähtee, mutta hän vie kuin kissa kielen ja sitten kierretään kuin kissa kuumaa puuroa. Kauhean uuvuttavaa.. 🥺
Pahinta että tuntuu kuin käsittäisimme toisemme väärin jatkuvasti. Meidän välillä on vaan ne esteet. Edelleen, kunnioitan hänen rajojaan. En ole menossa sotkemaan mitään enkä kenenkään asioita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä teistä.. Tykkään vain niin paljon hänestä. Tulee uniinkin. Olen oikeasti puhelias ja ääntä lähtee, mutta hän vie kuin kissa kielen ja sitten kierretään kuin kissa kuumaa puuroa. Kauhean uuvuttavaa.. 🥺
Pahinta että tuntuu kuin käsittäisimme toisemme väärin jatkuvasti. Meidän välillä on vaan ne esteet. Edelleen, kunnioitan hänen rajojaan. En ole menossa sotkemaan mitään enkä kenenkään asioita.En usko, että sotkisit mitään. Tuskin mitään parisuhdetta kumpikaan haluaa nykyisen parisuhteen tilalle. Jotain muuta mukavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti jos käyttäydyt noin
Kuin tyly ja kylmä päällepäsmäri
Jonka oma mielipide ratkaisee..
Se ajaa kiinnostuneet pois
Miten just sä huomiot sen
Että voitte kin olla aika erilaisia.
Osaatko edes rakastaa tai lähestyä muutakin ku helppoa ja rivoa huoraa?
Mietinpähän vain - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti jos käyttäydyt noin
Kuin tyly ja kylmä päällepäsmäri
Jonka oma mielipide ratkaisee..
Se ajaa kiinnostuneet pois
Miten just sä huomiot sen
Että voitte kin olla aika erilaisia.
Osaatko edes rakastaa tai lähestyä muutakin ku helppoa ja rivoa huoraa?
Mietinpähän vainNyt ei kirjoituksesi mennyt maaliin yhtään.
Olen aivan päinvastainen kun kirjoitit. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että sotkisit mitään. Tuskin mitään parisuhdetta kumpikaan haluaa nykyisen parisuhteen tilalle. Jotain muuta mukavaa.
No sitä muuta mukavaa nyt ainakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kirjoituksesi mennyt maaliin yhtään.
Olen aivan päinvastainen kun kirjoitit.Täällä tosi moni kirjoittaa ainakin ristiin rastiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tosi moni kirjoittaa ainakin ristiin rastiin.
Niin tekee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tosi moni kirjoittaa ainakin ristiin rastiin.
Ai näissä aloittajaäijän vedätyksissä? Niinkö te höntit oikeasti näistä sen monologeista kuvittelette? Jotenkin naiivia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai näissä aloittajaäijän vedätyksissä? Niinkö te höntit oikeasti näistä sen monologeista kuvittelette? Jotenkin naiivia
Tai oikeammin ehkä kompulsiivista toksisuutta
- AnonyymiUUSI
Katon et mitä se töllöttää välillä.
- AnonyymiUUSI
Katseille ei kannata antaa paljoa painoarvoa.
- AnonyymiUUSI
Tähän voi aina vedota niin ei jää kiinni mistään väärästä. *Katselee kaksi minuuttia silmiin ja lipoo huuliaan. *
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voi aina vedota niin ei jää kiinni mistään väärästä. *Katselee kaksi minuuttia silmiin ja lipoo huuliaan. *
Niin, melko usein etenkin varatut tuota tekee. Kai se on ainoa keino testata olisiko vielä vientiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, melko usein etenkin varatut tuota tekee. Kai se on ainoa keino testata olisiko vielä vientiä.
Niinpä. Kai siitä saa puhtia päivään. Ja sitten joku menee ja ihastuu oikeasti.. 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta haluaisin häntä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta haluaisin häntä..
Ei ole väärin haluta tyykkäämäänsä henkilöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin aloittajaäijä, onneksi voivat vedota vaikka tic-oireisiin jos ei natsaa. Voi tätä keskustelun tasoa taas
- AnonyymiUUSI
Sinä olet varmaankin taas mietiskellyt tätä palstaäijän kirjoittamaa täkyä kiilto silmissä ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet varmaankin taas mietiskellyt tätä palstaäijän kirjoittamaa täkyä kiilto silmissä ns
Nyt muotoilin hieman väärin tämän. Tarkoitin siis sellaista toisen tyyppistä intensiteettiä
- AnonyymiUUSI
Välillä mä mietin samaa hänestä. Oon yrittänyt jutella, mutta en vaan jaksa aina. aloittaa. Oon myös miettinyt sitä, että haluaisin suhteen, jossa puhutaan kaikesta. Mitä, jos se hiljaisuus on merkki, että se toinen ei tykkää puhua? Sit sitä päätyy suhteeseen, jossa oon yksinäinen.
- AnonyymiUUSI
Mä olen tosi puhelias mut vain jos tunnen itseni rennoksi.
Eli jostain syystä en uskalla olla oma itseni toisen seurassa koska pelkään ihan vaikka vaan munaavani koko homman tai tunnen syvää huonommuutta. Tai mua on aiemmin loukannut siten että olen vetäytynyt takaisin kuoreeni
T. Nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen tosi puhelias mut vain jos tunnen itseni rennoksi.
Eli jostain syystä en uskalla olla oma itseni toisen seurassa koska pelkään ihan vaikka vaan munaavani koko homman tai tunnen syvää huonommuutta. Tai mua on aiemmin loukannut siten että olen vetäytynyt takaisin kuoreeni
T. NainenJännititkö tänään minua ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jännititkö tänään minua ?
Valitan, en ole hän. Emme ole nähneet yli viikkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jännititkö tänään minua ?
Jännitin vähän kun tälläviikolla on tuntunut että juokset minulta karkuun tai jotenkin välttelet.
T. Eri nainen kuin aiempi, mutta samat fiilikset. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jännitin vähän kun tälläviikolla on tuntunut että juokset minulta karkuun tai jotenkin välttelet.
T. Eri nainen kuin aiempi, mutta samat fiilikset.Kuinka usein normaalisti näemme viikossa tai pidemmän ajan jaksossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka usein normaalisti näemme viikossa tai pidemmän ajan jaksossa.
Töissä joka päivä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Töissä joka päivä.
Ja jännität minua ? Onko jotain muuta mikä sinua risoo minussa ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jännität minua ? Onko jotain muuta mikä sinua risoo minussa ?
Voi kumpa risoisikin, harmittaa olla sen verran ujo että jos sinä et tule minun luokseni niin en sitten oikein osaa tulla tyhjästä juttelemaan kuin joskus harvoin. Sinä yleensä juttelet aika paljonkin mutta sitten on näitä päiviä kun et tulekkaan niin alan epäillä tehneeni jotain väärää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kumpa risoisikin, harmittaa olla sen verran ujo että jos sinä et tule minun luokseni niin en sitten oikein osaa tulla tyhjästä juttelemaan kuin joskus harvoin. Sinä yleensä juttelet aika paljonkin mutta sitten on näitä päiviä kun et tulekkaan niin alan epäillä tehneeni jotain väärää.
Voisiko olla, että haluan sinun tulevan jutteleen minulle ? Katsos eiköhän se ole niin, että siitä pitäisin, tavallaan voisit yllättää joskus minut ja jutella jotain ihan yllättävänkin yksityistä, sellaista mitä ei kaikille jutella, vähän kokeilisit sitä mitä mieltä olen sinusta. Tarkoitan, että sellaista vähän olisit rohkea ja kokeilisit mitä ajattelen sinusta, tiedät kyllä mitä meinaan tällä. Vaikka huumorilla höystäen kokeilisit olenko kiinnostunut sinusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla, että haluan sinun tulevan jutteleen minulle ? Katsos eiköhän se ole niin, että siitä pitäisin, tavallaan voisit yllättää joskus minut ja jutella jotain ihan yllättävänkin yksityistä, sellaista mitä ei kaikille jutella, vähän kokeilisit sitä mitä mieltä olen sinusta. Tarkoitan, että sellaista vähän olisit rohkea ja kokeilisit mitä ajattelen sinusta, tiedät kyllä mitä meinaan tällä. Vaikka huumorilla höystäen kokeilisit olenko kiinnostunut sinusta.
Pitäisi kai sekin yrittää kokeilla että jotenkin pääsisi elämässä eteenpäin. Kävi miten kävi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi kai sekin yrittää kokeilla että jotenkin pääsisi elämässä eteenpäin. Kävi miten kävi.
Kokeile. Vaikka huomenna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile. Vaikka huomenna.
Lupaan yrittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan yrittää.
Lupaan olla sellainen, että sinun ei tarvitse minua jännittää. Olen rento . Odotan tätä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan olla sellainen, että sinun ei tarvitse minua jännittää. Olen rento . Odotan tätä.
Huomiseen 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa olisi ollut minulle, mutta emme näe huomenna..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa olisi ollut minulle, mutta emme näe huomenna..
Mikset näe ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. Eri nainen kuin aiempi, mutta samat fiilikset.Näitä sinun usean naisen esittämisiä nämä taitaa aloittajaäijä seurata into piukassa. Noloa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näitä sinun usean naisen esittämisiä nämä taitaa aloittajaäijä seurata into piukassa. Noloa
Kommenttisi oli nolo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi oli nolo.
Menikö tunteisiin ”jyväjemmar”? No hyvä. T
- AnonyymiUUSI
Ne merkitsevät sitä, että haluaisin halata sinua koko ajan.
- AnonyymiUUSI
kuin hänelle, eli ei ap:lle
- AnonyymiUUSI
Se olisi lempipuuhaani erään kanssa. Minä kerran halasin. Nyt olis hänen vuoro.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi lempipuuhaani erään kanssa. Minä kerran halasin. Nyt olis hänen vuoro.
Voi tsiisus. 🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi tsiisus. 🖕
Mikä saa keskaria näyttelemään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa keskaria näyttelemään
Tämä taitaa olla aloittajaäijän vakionumero näissä kellariteattereissa, mutta hyvä kun olit skarppina täällä ns👍
- AnonyymiUUSI
Jotkut ihmiset ovat hiljaisia. Ei se tarkoita etteivätkö välittäisi tai tuntisi. Ihastuksen kohteelle voi olla vaikea jutella kun taas toiselleei, mitä kohtaan ei tunne mitään.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni katseet ei merkinneet mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei siitä semmoisesta seurustelusta voi mitään tulla jossa mykkäkoulu alkaa jo ennen tutustumista.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä aloittajaäijä siirtymässä sitten tällaiseen ns seuraavaan askeleeseen? Voe ristus
- AnonyymiUUSI
Onko aloitus mieheltä naiselle?
No jos on, niin et tuota itsekään kovin puhelias kohtaani ole. Ihan kuin vihaisia, mutta samaan aikaan katselet minua kuin jokin kiehtoisi.- AnonyymiUUSI
Kiehtoo kyllä, mutta kuullut että sinulla jo mies.
- AnonyymiUUSI
Osuit oikeaan. Kiehdot mua. Haluan häntä, enkä saa, pistää vähän äkäiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiehtoo kyllä, mutta kuullut että sinulla jo mies.
Ehkäpä on ollut, mutta ei pitkään ole. Pakon sanelemaa tämä yhdessä olo. Pian koittaa vapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä on ollut, mutta ei pitkään ole. Pakon sanelemaa tämä yhdessä olo. Pian koittaa vapaus.
Meinaatko yksinhuoltajaksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miksi pakon sanelemaa? sivusta n
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei mikään ole pakollista vaik ois lapsia. itekin vaan otin ja lähin kun rupes riittämään. Sivusta edelleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miksi pakon sanelemaa? sivusta n
En voi tässä paljastaa. Jos kertoisin, niin minut tunnistetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko yksinhuoltajaksi
Nykyään yhteishuoltajuus on se ensisijainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei mikään ole pakollista vaik ois lapsia. itekin vaan otin ja lähin kun rupes riittämään. Sivusta edelleen
Ei nyt ole ihan siitä asiat kiinni. Eikä rahasta. On muu syy.
- AnonyymiUUSI
Mikä se sitten on kenen kanssa kuulemma kuljet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran palautan maanpinnalle aloittajaäijä tätä monologiasi, että naisella voi olla syytäkin kerätä kamppeet. Lasten etu edellä nimittäin. Hapanta naisvihaa tässä spinnaus-syötteessä. Pyh.
- AnonyymiUUSI
Tuskin mitään
- AnonyymiUUSI
On kai tämäkin jokin harrastuksen laji käydä aukomassa palstaäijän avauksiin näitä tyrmääviä lausuntoja. Heh
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne pitkät katseet muistaa aina. Rakkaus syttyi. m>n
- AnonyymiUUSI
Yritin kyllä vältellä tuijottamasta mut jostain syystä ne silmät hakeutui koko ajan häneen.
- AnonyymiUUSI
Sen minuutin ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen minuutin ajan.
Täh. Minkä ihmeen minuutin. 😂
- AnonyymiUUSI
Sä taas palstaäijä voit hakeutua hoitoon 💊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täh. Minkä ihmeen minuutin. 😂
erään naapurin kanssa jämähtäny muutamasti se hyvin outo katsekontakti päälle.. semi intensiivinen ja oon nähny hän on varattu mut silti jää päälle. koitan olla huomaamatta enskerralla. oon ku peura ajovaloissa ollu salee. Entiiä eniten se tuntuu silt ku hän haluis sanoo mul jotain mut ei sano. Ei siinä mitään sellasta flirttiä ole yhtään. //sivusta emoheebo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
erään naapurin kanssa jämähtäny muutamasti se hyvin outo katsekontakti päälle.. semi intensiivinen ja oon nähny hän on varattu mut silti jää päälle. koitan olla huomaamatta enskerralla. oon ku peura ajovaloissa ollu salee. Entiiä eniten se tuntuu silt ku hän haluis sanoo mul jotain mut ei sano. Ei siinä mitään sellasta flirttiä ole yhtään. //sivusta emoheebo.
Noh en oo naapurisi. Eli ei huolta. Tuskinpa sulle täällä muutenkaan kirjoittaa. Kattoisko se sua vaan et mitähän se tuo turilas oikein taas tuolla päihdepäissään könyää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noh en oo naapurisi. Eli ei huolta. Tuskinpa sulle täällä muutenkaan kirjoittaa. Kattoisko se sua vaan et mitähän se tuo turilas oikein taas tuolla päihdepäissään könyää.
hän ei ehkä (toivottavasti) käy suolella :). en oo vieläkään mikään herskahiha vaikka sä kuinka sitä kertoilisit. normaali ihminen raivoraitis nykyään. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hän ei ehkä (toivottavasti) käy suolella :). en oo vieläkään mikään herskahiha vaikka sä kuinka sitä kertoilisit. normaali ihminen raivoraitis nykyään. :)
Miten niin nykyään. Kelle kertoisin tuntematon S24 kirjoittajan asioita. En edes tiedä millainen olit ennen niin kovinkaan normi kuvaa anna kuin juttelet mulle kuin tutulle.
- AnonyymiUUSI
Tämä on tukala tilanne hölösuille, joka juttelee kaikille. Eilen olin hississä yli kymmenen vuotta naapurina olleen kanssa. Päivittelin kylmää ilmaa, kun olin juuri polkenut vastatuuleen monta kilometriä. Vastasikohan hän mitään, ehkä nyökäytti olevansa samaa mieltä. Sitten kysyin hänen koirastaan johon vastasi yhden tavun lauseella. Viimeiseen kommenttiini ei edes vastannut vaan poistui kerroksessaan. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- AnonyymiUUSI
Jos minä olisin tuossa tilanteessa, niin minä ainakin maskaisin. Saattaa olla etteivät nämä vaan ymmärrä mihin tilanteeseen vastapuoli joutuu yrittäessään pitää yllä sitä normaalia keskustelua..
- AnonyymiUUSI
Kysyikö hän, että oliko jotain fifiä vastaan?
- AnonyymiUUSI
Ei mitään. Jäi vaan pitkät päälle
- AnonyymiUUSI
Silmät petollisen pitäisi puhkoa ja linnuille syöttää. Olette epäonnistuneet pahasti jos katseita vaihdatte ja varatulle syntisiä ajatuksia syötätte. Ei järkevää peliä lainkaan, mut paskiaisis ja muita vankilan runtelimia paskaläjiä maailmaan mahtuu.
- AnonyymiUUSI
Miten nämä aloituksesi äityykin aina palstasetä ikäänkuin tällaiselle hengelliselle tasolle
- AnonyymiUUSI
Ne katseet merkitsi silloin kiinnostusta ja välittämistä.
- AnonyymiUUSI
Hah, ei luota omaan itseen. Jos ei luota eikä tunne itseään ni ei se kommunikointia mitään ihanaa ole, herätkää y vähä!
Sääntö1. Tutustu itseeni!
2. Tiedä mitä halua? Miksi? Ymmärrä!!
Jännitys kuuluukin elävän ihmisen kehoon!
Täysin normaalia. Vain kuolleet ei tunne tai jännitä. - AnonyymiUUSI
…. Kuka näit viestiketjuja luo? On sen verta mitätöntä ja tyhjää.. hohhoh🤮🕊️🕊️🕊️
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049