Missä 45-55 vuotiaat?

Kesä1968

Missä viilettävät 45-55 vuotiaat naisista pitävät naiset?
Kotvan olen näitä keskusteluja nyt lukenut ja asiaa miettinyt. Itsellä vuosia takana 49 ja niihin mahtuu kaikenlaista kuten kaikilla. Heteroystäviä riittää mutta joku aukko elämässä on. Olisi mukava jos törmäisi liikunnasta, puutarhan hoidosta, lukemisesta, elokuvista ja musiikista pitävään, itsensä kanssa sinut olevaan aikuiseen nauravaiseen naiseen. Baareissa en ole koskaan roikkunut ja en tule roikkumaan. Kahvi ja suklaa suurimmat paheeni. Liikunta pitää pään kunnossa ja ilman naurua ja hulluttelua elämä on tylsää. Näin aluksi.....

41

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotonaviilettelen

      Täällä yks 52-vuotias ,joka myös tykkää liikaa suklaasta.

    • Aukkominullakin

      Tässä ikähaarukkaan sujuvasti mahtuva. Mitenkäs suhun saisi yhteyden kirjoitellen aluksi?

    • Pääkaupunkiseudulta

      Olen toivomasi ikäinen nainen ja minunkin pahimmat paheeni suklaa ja kahvi : ) Laitahan joku sähköpostiosoite, niin voidaan sopia tapaaminen!

    • Kesä1968

      Työpäivä pulkassa ja liikuntatunti ystävien kanssa odottaa. Kiitokset viesteistä., Teitä aikuisia naisia siis löytyy, Sopisiko että kirjoitellaan ensin ja katsotaan löytyykö muuta yhteistä kuin suklaa ja kahvi? Se on kyllä hyvä alku.

      • Hei! Nyt huomaat, ettei tilanne ole yhtään mahdoton. Meitä -50v naisia kokoontuu pelaaamaan aika-ajoin ja muutakin tekemistä on.


      • Kesä1968
        lueskeleva kirjoitti:

        Hei! Nyt huomaat, ettei tilanne ole yhtään mahdoton. Meitä -50v naisia kokoontuu pelaaamaan aika-ajoin ja muutakin tekemistä on.

        Kuinka elämä yllättää. Juoksin "karkuun" tuon yhden viestin perusteella.


      • Kesä1968 kirjoitti:

        Kuinka elämä yllättää. Juoksin "karkuun" tuon yhden viestin perusteella.

        Ei ehkä kestävä idea, mutta kuinka moni lähtisi kävelylle jonnekin pääkaupunkiallueella? Ja 7.10. naistentansseihin ravintola Lämpö, Helsinki Suvilahti.


      • lueskeleva kirjoitti:

        Ei ehkä kestävä idea, mutta kuinka moni lähtisi kävelylle jonnekin pääkaupunkiallueella? Ja 7.10. naistentansseihin ravintola Lämpö, Helsinki Suvilahti.

        alueella


    • mikkolatk

      Täällä niitä on vaimo on bi-lespo ja antaa naisille PiL PiL haluatko suhteeseen.Voin lainata sulle jos ajat myöskin mulle joskus tai saan ainakin katsella vierestä en niinkään osalistuis.Kätkö sulle näin.Mikko moi

      • NjaNjaN

        Sä Mikkolatk olet perverssi. Me voitaisiin kyllä ottaa vaimosi mukaan meidän tyttöjen juttuihin, mutta sinä jäisit niistä bileistä ulos.


    • Zirpy

      Täälläkin yksi,mut mä olen omasta mielestä nuorekas ja tykkään vähän nuoremmista naisista,kun oman ikäisistäni.Eli kuulun kai luokituksen Puuma😃toki voin vaihtaa kirjeitä jos löytyy mielenkiintoa samoihin asioihin.

      • Kesä1968

        Sehän olisi vain virkistävää keskustella "puuman" kanssa 😎.


      • Zirpy

        Jos tuo -68 on sun syntymävuotes,niin siinä tapauksessa sinä olet tämä "puuma"


      • Kesä1968
        Zirpy kirjoitti:

        Jos tuo -68 on sun syntymävuotes,niin siinä tapauksessa sinä olet tämä "puuma"

        Ja toinen puuma? Täytyy kysyä kavereilta mitä mieltä ovat. En koe olevani melkein viisikymppinen. Pään sisällä on se parikymppinen. Nytkin pakkolevossa rasitusvammat takia. 😂


      • Zirpy

        Sinähän kirjoitat aivan,kuin minä.Laji, josta olet rasitusvamman saanut?


      • Kiipeilyvaljaatpäälle
        Zirpy kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat aivan,kuin minä.Laji, josta olet rasitusvamman saanut?

        Täällä yksi seitkytluvun lopussa syntynyt. Minua luullaan aina ikääni paljon nuoremmaksi. Yksi parhaista kavereistani on 15v nuorempi, mutta viihdyn myös itseäni vanhempien kanssa, jos näillä on elämänilo ja -halu tallella eivätkä ole kangistuneet kaavoihin tai pahasti laiskistuneet. Fyysinen toimeliaisuus ja peruskunto pitäisi olla tallella, koska live-seurassani saattaa päätyä melkein mihin vain. Haaveena olisi oma notkea ja hellyydenhalukas tyttötäti ;-) Miltä kuulostaa? Osaan kesyttää puuman.


      • Zirpy

        Vau,hyvältäpä kuulostaa.


      • Tyttötätipuumaksikin
        Kiipeilyvaljaatpäälle kirjoitti:

        Täällä yksi seitkytluvun lopussa syntynyt. Minua luullaan aina ikääni paljon nuoremmaksi. Yksi parhaista kavereistani on 15v nuorempi, mutta viihdyn myös itseäni vanhempien kanssa, jos näillä on elämänilo ja -halu tallella eivätkä ole kangistuneet kaavoihin tai pahasti laiskistuneet. Fyysinen toimeliaisuus ja peruskunto pitäisi olla tallella, koska live-seurassani saattaa päätyä melkein mihin vain. Haaveena olisi oma notkea ja hellyydenhalukas tyttötäti ;-) Miltä kuulostaa? Osaan kesyttää puuman.

        Live-seurasi herättää mielenkiintoni, koska voisin olla kesytettävissä oleva elämäniloinen haaveesi :D Menoa ja meininkiä riittää näin viisikymppisenä kun on pitänyt itsestään huolta mutta ei liian vakavasti. Mukavaa syksyä kiipeilyyn!


      • Kesä1968
        Zirpy kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat aivan,kuin minä.Laji, josta olet rasitusvamman saanut?

        Bodypump, bodycombat, crosstrainig tyyppiset harkat ja finaali Tough Viking kisa = pakkolepo 1-3kk, kävellä saa. 😂


    • 646464

      Se on arvon ladut varmaankin niin, että suklaasta harva meistä loputtomiin kieltäytyy ja kahvikin maistuu.

      Mutta kuka tuntee itsensä tarpeeksi hyvin aloittaakseen vakavan ihmissuhteen? Kuka voi käsi sydämellä sanoa kulkeneensa tarpeeksi pitkän matkan, että uskaltaa antaa kaikkensa ja riidan aikana nöyrtyä pyytämään anteeksi - yhdessä?

      Sitten kun on itsensä oppinut, voi vakavoitua uuden suhteen edessä ja se ei katso ikää, ei kahvin määrää. Ehkä suklaata vähän toiselle tarjottavaksi, sitä toisen lempisuklaata, mutta tärkein tae on itsensä tunteminen kaikkine hyvine ja huonoine puolineen
      Siitä on hyvä rakentaa 😍

      • Kesä1968

        Samaa mieltä mutta jostain on aloitettava, olkoon sitten vaikka kahvi ja suklaa josta matka voi jatkua ystävyyteen, ehkä pidemmällekin.


      • Sydänjakäsi

        Käsi sydämellä ja itsensä tuntien matka jatkuu. Mutta voi tätä sydänsurun määrää, kun ihana nainen ei pystykään sitoutumaan. Sydämen palaset taas keräten suklaapuotiin.


      • 646464

        Niin ja kun tauon, pidemmänkin, jälkeen uskaltautuu katselemaan ympärilleen ja kenties hetken saa kokea jotain ainutlaatuista niin hetken päästä kaikki on ohitse. Se ei ollutkaan sitä mitä odotti, luuli tunteneensa itsensä tai toisen. Antaa pikkuhiljaa olla koko ajatuksen.

        Ikuisuuskysymys minulle ainakin on se, että miksi parisuhteet joillakin onnistuu ja joillakin ei. Välillä olen sitä mieltä, että korjaamisen varaa on vain vastapuolessa ja välillä vain minussa. Lopuksi totean molempien olevan normaaleja mukavia yhteistyötaitoisia naisia, joten "vikaa" ei pitäisi olla kummassakaan.

        Onko se niin, ettei mikään riitä ja kuinka paljon suhteelta on lupa vaatia?


    • Loving_life

      Täällä yksi pikkasen päälle 50v, joka kyllä käy vaikka 36v ;). Asustelen Lounais-Suomessa, ja olisin kovin kiinnostunut tutustumaan kaikkiin mukaviin naisiin alkuun kirjeitse. Kavereitahan ei voi koskaan olla liikaa :)

      • Vilkkuvatsilmät

        Hei, virkistävää että joku haluaa kirjoitella. Mielelläni vaihtaisin ajatuksia. Kaverit on kyllä elämän suola, parasta kun hyväksymme toisemme ihan sellaisina kun olemme ja se elämän ilo ja nauru joka liittyy heihin. Yhtään naisista pitävää naista ei kavereihini kuulu ja sellaisen ystävän haluaisin löytää.


      • Loving_life

        Mitenkäs vaihdettaisiin s-postiosotteita? Ketjusta yp poistaa ne sääntöjen vastaisina heti. Pitäisikö laittaa joku profiili tunne treffeihin, näillä nimimerkeillä?


      • 646464
        Loving_life kirjoitti:

        Mitenkäs vaihdettaisiin s-postiosotteita? Ketjusta yp poistaa ne sääntöjen vastaisina heti. Pitäisikö laittaa joku profiili tunne treffeihin, näillä nimimerkeillä?

        Laittakaa niin kun ehdotit.
        Voisin ehkä tehdä saman tempun vaikken varsinaisesti seuraa etsikään tällä hetkellä. Kirjoittelukavereita saman ikäisistä naisista olisi aina hieno kuitenkin saada ja toisaalta koskaanhan ei voi sanoa "Ei koskaan".


      • Vilkkuvatsilmät
        Loving_life kirjoitti:

        Mitenkäs vaihdettaisiin s-postiosotteita? Ketjusta yp poistaa ne sääntöjen vastaisina heti. Pitäisikö laittaa joku profiili tunne treffeihin, näillä nimimerkeillä?

        Kiireinen päivä, vasta nyt kotona.
        Tunnustan suoraan että en oikein tajua näitä treffipalstoja, en siis omaa kummoista taitoja. Sopiiko että tutustun niihin viikonloppuna?


      • Loving_life

        Mikä ettei. Itsekin ehdin vasta lauantai illalla tekemään profilin treffien puolelle


      • Vilkkuvatsilmät
        Loving_life kirjoitti:

        Mikä ettei. Itsekin ehdin vasta lauantai illalla tekemään profilin treffien puolelle

        Ok, katsotaan siis viikonloppuna missä mennään. 😎


      • Vilkkuvatsilmät
        Loving_life kirjoitti:

        Mikä ettei. Itsekin ehdin vasta lauantai illalla tekemään profilin treffien puolelle

        En tiedä oliko hyvä idea mutta loin uuden s-posti osoitteen tuonne luukku.com puolelle.


      • Uhh...miten sellaisen luukun osoitteen löytää? Loin treffin puolelle profiilin tällä nimimerkillä, Loving_life


      • Vilkkuvatsilmät
        Loving_life kirjoitti:

        Uhh...miten sellaisen luukun osoitteen löytää? Loin treffin puolelle profiilin tällä nimimerkillä, Loving_life

        toi nimimerkki eteen ja luukku.com . Ajattelin että helpoin. Vastaan sitten postiisi sieltä.


      • ja viesti ei lähde. Tulee ilmoitus: sähköpostiosoite on epäkelpo. Koitin useamman kerran. Löydät minut treffien profiilin kautta. Sielläkin voi lähettää viestin, eikä tarvitse rekisteröityä.


      • Vilkkuvatsilmät
        Loving_life kirjoitti:

        ja viesti ei lähde. Tulee ilmoitus: sähköpostiosoite on epäkelpo. Koitin useamman kerran. Löydät minut treffien profiilin kautta. Sielläkin voi lähettää viestin, eikä tarvitse rekisteröityä.

        Ethän käyttänyt ä vaan a. Muuten ei toimi.


      • Ilman ä:tä juurikin koitin. Tiedä sitten onko palvelimessa ongelma vai eikä osoite ole aktivoitunut.


    • Läheltäliippaa

      Täällä myös yli 50v. ja usein luullaan paljon nuoremmaksi.Itsellekin vaikea uskoa ,että aika on kulunut niin nopeasti.

      • Vilkkuvatsilmät

        Kavereideni kanssa urheillessa minua kiusataan alaikäiseksi, kun muut 50 ja yli. Siinä joukossa härnäämme toisiamme armotta, ystävien kesken sallittua.


    • Naiskauneusexpertti

      Ulkonäön perusteella puolet tuon ikäryhmän suominaisista on sitä etsimääsi populaa.

      • 646464

        Naisten keskusteluissa rivien välissä, ikään kuin huomaamatta heti alkumetreillä kerrotaan omasta olemuksesta. On tarve todistaa, ettei ole pelkkä sohvaperuna tai klonkun siskopuoli.

        Olen sitä mieltä, että hyvä itsetuntemus loistaa kauas ja tekee meistä kauniin. Kun on nöyrä itseään kohtaan eikä odota liikaa, niin huomaa olevansa voittaja ja loppupeleissä on paljon kiitettävää.

        Näin se vaan menee 😉


      • Huomasin saman. Ei sillä, on kiva olla nuorekas ja nuoremmaksi luultu, mutta miulle se ei ole se tärkein pointti, kun toista katson. Sellainen itsevarmuus, itsensä tunteminen ja hyväksyminen näkyy päälle päin vahvuutena ja rohkeutena ja tyytyväisyytenä. Sellainen vetoaa miuhun. Ja ystävällisyys ja toisen huomioon ottaminen ja se, että on varaa olla olematta keskipiste ja tärkein jne. Iloisuus, vauhti ja nauru on tärkeitä nekin, etenkin nauru!
        Kunpa sellainen nainen tulis vastaan, saattaisin olla jo valmis seikkailuun - tositarkoituksella. ;)


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe