kun ei kukaan tuntunut tuntevan tuota "fusion"-sormusta niin kysympä ihan linkin kanssa: mitä mieltä olette??
Käviskö kihla-/vihkisormukseksi?
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=georg jensen fusion&spell=1
uusi yritys!
8
1623
Vastaukset
- Jirma
On! Mutta lieneekö sittenkään ajaton..? Itse ainakin saattaisin kyllästyä nopestikin moiseen möhkäleseen, mutta joku tykkää sateesta ja toinen saappaista :)
- Morsian -05
No ihan rehellisesti täytyy sanoa, että paljon hirveempää sormusta saa hakea. Muistuttaa yläasteen luokkasormusta. Mutta niin kuin edellinen jo totesi, joku tykkää eri asioista kun joku toinen. Mutta jos sormus sun silmää miellyyttää niin älä nyt ihmeessä muilta kysele!
- Tilja
Pidin eniten ensimmäisestä
- Ninni
Fusion -sormus ei minun silmää miellyttänyt, mutta sinähän sitä katselet sormessasi. Oma maku-oma valinta
- jossukka
lähinnä tarkoitinkin! :) Kolmikerroksinen olisi liian iso - ja mitä sillä kolamnnella tekee edes? Eihän muutenkaan olisi kuin kaksi sormusta ;-)
Ei ehkä tosiaan kyllä ajaton, mutta minusta aika erikoinen verrattuna siihen valkokultabuumiin mitä nyt on... *huokaa*
- Neena
Ihan sileä valko- tai keltakultasormus on minusta paras - noinkin erikoinen sormus alkaa pian näyttää aika tökeröltä, kun elämän kuluessa omakin tyyli ja mieli muuttuu. Näyttää ihan luokkasormukselta minusta....
Kymmenen vuoden päästä on jo pöytälaatikossa.
Kokemusta on. - Jensen
Totta kai käy vihkisormukseksi - tuossa ekassahan on molemmat samassa - kihlat ja vihki.
Ei siitä varmasti ole mitään sääntöä olemassa millainen sormus pitää olla.
Sitä paitsi kyseessä on kuuluisa tanskalainen muotoilutuote, eli tuleva klassikko varmasti.
Siitä vaan - turha täällä muita kuunnella jos se itseä miellyttää. Ja jos kyllästyt niin vaihdat sitten uuteen!? - Mimmu
Kävisi ilman muuta,mielestäni tyylikäs.
Voisin ehkä itse valita samoin.
Onnea jatkossa ja hauskaa kevättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483