uusi yritys!

Jossukka

8

1583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jirma

On! Mutta lieneekö sittenkään ajaton..? Itse ainakin saattaisin kyllästyä nopestikin moiseen möhkäleseen, mutta joku tykkää sateesta ja toinen saappaista :)

• Morsian -05

No ihan rehellisesti täytyy sanoa, että paljon hirveempää sormusta saa hakea. Muistuttaa yläasteen luokkasormusta. Mutta niin kuin edellinen jo totesi, joku tykkää eri asioista kun joku toinen. Mutta jos sormus sun silmää miellyyttää niin älä nyt ihmeessä muilta kysele!

• Tilja

Pidin eniten ensimmäisestä

• Ninni

Fusion -sormus ei minun silmää miellyttänyt, mutta sinähän sitä katselet sormessasi. Oma maku-oma valinta

• jossukka

lähinnä tarkoitinkin! :) Kolmikerroksinen olisi liian iso - ja mitä sillä kolamnnella tekee edes? Eihän muutenkaan olisi kuin kaksi sormusta ;-)

Ei ehkä tosiaan kyllä ajaton, mutta minusta aika erikoinen verrattuna siihen valkokultabuumiin mitä nyt on... *huokaa*

• Neena

Ihan sileä valko- tai keltakultasormus on minusta paras - noinkin erikoinen sormus alkaa pian näyttää aika tökeröltä, kun elämän kuluessa omakin tyyli ja mieli muuttuu. Näyttää ihan luokkasormukselta minusta....

Kymmenen vuoden päästä on jo pöytälaatikossa.
      Kokemusta on.

• Jensen

Totta kai käy vihkisormukseksi - tuossa ekassahan on molemmat samassa - kihlat ja vihki.
      Ei siitä varmasti ole mitään sääntöä olemassa millainen sormus pitää olla.
      Sitä paitsi kyseessä on kuuluisa tanskalainen muotoilutuote, eli tuleva klassikko varmasti.
      Siitä vaan - turha täällä muita kuunnella jos se itseä miellyttää. Ja jos kyllästyt niin vaihdat sitten uuteen!?

• Mimmu

Kävisi ilman muuta,mielestäni tyylikäs.
      Voisin ehkä itse valita samoin.
      Onnea jatkossa ja hauskaa kevättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      526
      4404
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3521
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2312
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2179
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      87
      1507
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1373
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1321
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1291
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1224
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe