uusi yritys!

Jossukka

8

1543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jirma

      On! Mutta lieneekö sittenkään ajaton..? Itse ainakin saattaisin kyllästyä nopestikin moiseen möhkäleseen, mutta joku tykkää sateesta ja toinen saappaista :)

    • Morsian -05

      No ihan rehellisesti täytyy sanoa, että paljon hirveempää sormusta saa hakea. Muistuttaa yläasteen luokkasormusta. Mutta niin kuin edellinen jo totesi, joku tykkää eri asioista kun joku toinen. Mutta jos sormus sun silmää miellyyttää niin älä nyt ihmeessä muilta kysele!

    • Tilja

      Pidin eniten ensimmäisestä

      • Ninni

        Fusion -sormus ei minun silmää miellyttänyt, mutta sinähän sitä katselet sormessasi. Oma maku-oma valinta


      • jossukka

        lähinnä tarkoitinkin! :) Kolmikerroksinen olisi liian iso - ja mitä sillä kolamnnella tekee edes? Eihän muutenkaan olisi kuin kaksi sormusta ;-)

        Ei ehkä tosiaan kyllä ajaton, mutta minusta aika erikoinen verrattuna siihen valkokultabuumiin mitä nyt on... *huokaa*


    • Neena

      Ihan sileä valko- tai keltakultasormus on minusta paras - noinkin erikoinen sormus alkaa pian näyttää aika tökeröltä, kun elämän kuluessa omakin tyyli ja mieli muuttuu. Näyttää ihan luokkasormukselta minusta....

      Kymmenen vuoden päästä on jo pöytälaatikossa.
      Kokemusta on.

    • Jensen

      Totta kai käy vihkisormukseksi - tuossa ekassahan on molemmat samassa - kihlat ja vihki.
      Ei siitä varmasti ole mitään sääntöä olemassa millainen sormus pitää olla.
      Sitä paitsi kyseessä on kuuluisa tanskalainen muotoilutuote, eli tuleva klassikko varmasti.
      Siitä vaan - turha täällä muita kuunnella jos se itseä miellyttää. Ja jos kyllästyt niin vaihdat sitten uuteen!?

    • Mimmu

      Kävisi ilman muuta,mielestäni tyylikäs.
      Voisin ehkä itse valita samoin.
      Onnea jatkossa ja hauskaa kevättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe