Moikka oon 16-vuotias poika! Viimeaikoina on alkanu tuntuu vähä yksinäiseltä. Eli missä ja miten tapaan uusii ihmisii? Onks jotain paikkaa netissä? Ja miten sit pitäiskö mun vaan mennä puistoon istumaan ja käydä vähän puhumassa kaikille nuorille. Auttakaa!Ja jos joku haluu tutustuu nii kik alle!
Uusiin ihmisiin tutustuminen. Missä?
3
248
Vastaukset
- Moikko-moi
No sun kannattaa just vaikka ottaa kontaktia muihin ihmisiin tai sulautua joukkoihin niin kyllä mä uskon että sä löydät jonkun kaverin!!
Hei mä oon tyttö ja mä sain mun ystävän silleen että mä kysyin bussi rahaa siltä ja sit meistä tuli parhaat kamut
Tsemppiä sulle♡ Uusi harrastus?
Paikallinen nuorisotalo/-tila/-kahvila tai vastaava paikka?
Netissä ainakin www.randomi.fi :n "seuralista" on paikka, jossa ihmiset hakevat vähän kaikenlaista seuraa. Uskon, että sieltä voi seksi- ja parisuhdeseuran hakijoiden joukosta löytää ihan asiallista kaveriseuraakin, kun vaan muistaa alkuun sen, että kaikki eivät välttämättä ole niitä, joita he esittävät olevansa...- JärjestelmänValvoja
Moikka! Suosittelen menemään homppeli paariin sielä on paljo sunkaltaisia homoja :DDDDD Xdddddddddddddddddddddddddddd löl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616