Hei olen 55 vuotias ja mulla alko kuumat aallot/hikoilu vuosi sitten. Sitten ne loppu puolen vuoden päästä, oli siinä yhdet menkat ja nyt ne alko taas voimakkaampina. Onko teillä muilla näin että välillä häipyy ja sitten taas palaa? Ja kuinka teidän verenpaine on pysyny kohillaan, mulle tekee nousua.
kuumat aallot\hikoilu
3
261
Vastaukset
- näin.män
Oli ensin yksi hikoilujakso, mikä meni ohi. Siitä n. vajaan vuoden päästä tuli uudestaan pysyäkseen ennen kuin aloitin hormonilääkityksen. Verenpainelääkityksen myös jouduin aloittamaan.
- Krysa
Mä olen 41 vuotias ja menkat loppu kuin seinään jo 2008 sairastuttuani munasarja syöpään. Siitä seuralaiseksi sain nivelvaivoja, selkäranka kivut, taipumuksen korkeaan verenpaineeseen ja kolesteroliin sekä haluttomuutta seksiin.
- Lapsettomat
Juu ne tuli ja sit meni ja nyt on päällä kun yleinen syyttäjä! Muutenkin tuntuu että maailma kaatuu päälle ja kauheet paniikkikohtaukset...hormoonejakaan ei uskalla käyttää kun äidin puolelta kaikki naiset on kuolleet halvaukseen, hikoilun kestän kyllä mutta nää muut oireet kyllä varmaan vie ennenaikaiseen hautaan....huhhahheijaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983