Kertokaas hyvä vaihtoehto

Styreeni

Tekisi mieli vaihtaa autoa? Skodalla ajettu vuosia siis samalla merkillä. Mikä tilalle jos merkki vaihtuu? Kyse uudesta autosta. Mielipiteitä. Järkeviä sellaisia. Perustelkaa hieman myös. Kiitos osallistujille. Hintaluokka 30-35ke.

29

3837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarkasmi.sakari

      Mahdoton yhtälö. Sporttisia takavetoisia oikeita premium länsiautoja ei saa tuossa hintaluokassa uutena. Muita jos ehdottelee, sataa kriittistä jätettä niskaan.

    • Liian.skoda

      Osta vaikka lexus. Pääset ajamaan oikeaa länsiautoa ja tiedät mitä on matkustusmukavuus.

      • uusi30-35

        Palstavahti on hyvä ja herättyään lukee aloituksen tarkemmin. Mutta uusi Lexus tuossa hintaluokassa kiinnostaa toki Skodan vaihtoehtona. :)


      • Miksi_auton
        uusi30-35 kirjoitti:

        Palstavahti on hyvä ja herättyään lukee aloituksen tarkemmin. Mutta uusi Lexus tuossa hintaluokassa kiinnostaa toki Skodan vaihtoehtona. :)

        ylipäätään pitää olla "uusi". Se ei kuitenkaan kauaa sellaisena säily. Mielummin muutaman vuoden vanha todellinen laatuauto, esimerkiksi vaikka Lexus, ja harmit johonkin Vw-ryhmän kulkineeseen verrattuna vähenevät aivan oleellisesti.


      • TSI2012
        Miksi_auton kirjoitti:

        ylipäätään pitää olla "uusi". Se ei kuitenkaan kauaa sellaisena säily. Mielummin muutaman vuoden vanha todellinen laatuauto, esimerkiksi vaikka Lexus, ja harmit johonkin Vw-ryhmän kulkineeseen verrattuna vähenevät aivan oleellisesti.

        Mutta kun tätä ei kysytty. Voit avata toisaalle keskustelun esim. aiheesta, miksi muutaman vuoden vanha Lexus on aina parempi vaihtoehto kuin uusi Skoda.

        Miksi muuten muutaman vuoden vanha Lexus pitää laittaa kiertoon? Eikö se sittenkään säily "uudenveroisena". Itse olen ajanut Octavialla yli viisi vuotta, eikä auton kunnossa ole mitään perusteita vaihtamiseen, ei poikkea uudesta. Lähinnä tavan vuoksi kuitenkin sen tulen n. kahden vuoden sisällä vaihtamaan, ennenkuin kulutusosien vaihto alkaa. Se kun ei auton arvoa lisää. Edes Lexuksessa...


      • KuhaKysyn
        Miksi_auton kirjoitti:

        ylipäätään pitää olla "uusi". Se ei kuitenkaan kauaa sellaisena säily. Mielummin muutaman vuoden vanha todellinen laatuauto, esimerkiksi vaikka Lexus, ja harmit johonkin Vw-ryhmän kulkineeseen verrattuna vähenevät aivan oleellisesti.

        Mistäs niitä "muutaman vuoden vanhoja" autoja saadaan, jos kukaan ei osta uusia? Ulkomailta uitetaan? Ja kun ne loppuu?


      • TotuusVastaanFakta
        Miksi_auton kirjoitti:

        ylipäätään pitää olla "uusi". Se ei kuitenkaan kauaa sellaisena säily. Mielummin muutaman vuoden vanha todellinen laatuauto, esimerkiksi vaikka Lexus, ja harmit johonkin Vw-ryhmän kulkineeseen verrattuna vähenevät aivan oleellisesti.

        Hiipui into vastailla?


      • Osalla_ihmisistä
        TotuusVastaanFakta kirjoitti:

        Hiipui into vastailla?

        saattaa olla elämässä muutakin tekemistä kuin roikkua Suomi24:n autopalstoilla. Osa niistä ihmisistä ajaa myös Lexuksilla. Tämä Tojota-trollipojulle tiedoksi.


      • RST2
        TSI2012 kirjoitti:

        Mutta kun tätä ei kysytty. Voit avata toisaalle keskustelun esim. aiheesta, miksi muutaman vuoden vanha Lexus on aina parempi vaihtoehto kuin uusi Skoda.

        Miksi muuten muutaman vuoden vanha Lexus pitää laittaa kiertoon? Eikö se sittenkään säily "uudenveroisena". Itse olen ajanut Octavialla yli viisi vuotta, eikä auton kunnossa ole mitään perusteita vaihtamiseen, ei poikkea uudesta. Lähinnä tavan vuoksi kuitenkin sen tulen n. kahden vuoden sisällä vaihtamaan, ennenkuin kulutusosien vaihto alkaa. Se kun ei auton arvoa lisää. Edes Lexuksessa...

        Miksi muuten muutaman vuoden vanha Lexus pitää laittaa kiertoon? Eikö se sittenkään säily "uudenveroisena". Itse olen ajanut Octavialla yli viisi vuotta, eikä auton kunnossa ole mitään perusteita vaihtamiseen, ei poikkea uudesta. Lähinnä tavan vuoksi kuitenkin sen tulen n. kahden vuoden sisällä vaihtamaan, ennenkuin kulutusosien vaihto alkaa. Se kun ei auton arvoa lisää. Edes Lexuksessa...

        No siksi niitä tulee vaihtoon kun pomot saa leasingistä uuden.
        Ja eihän nyt kukaan selväjärkinen millään skodan merkkisellä itä-autolla aja ,naurettava ajatuskin


    • turboskoda

      Ocua massiivisemmat autot maksavat paljon enemmän.

      • ajakkonääHummerilla

        Massiivisemmat? Polttoainetalous on nykypäivänä tärkeä pointti.

        Nykyautoissa turvallisuus saadaan aikaan suurlujuusteräksillä ja hunajakennorakenteilla ym. jäykisteillä.


      • turboskoda
        ajakkonääHummerilla kirjoitti:

        Massiivisemmat? Polttoainetalous on nykypäivänä tärkeä pointti.

        Nykyautoissa turvallisuus saadaan aikaan suurlujuusteräksillä ja hunajakennorakenteilla ym. jäykisteillä.

        Tarkoitin lähinnä auton ulkonäköä tuolla massiivisuudella.


    • 34567890

      Kiitos hyvistä mielenkiintoisista vastauksista.

      Huomaan että teillä on hyvä mielikuvitus, vaikka monelta onkin ylioppilaslakki jäänyt toiveuneksi.

    • tuskinlöydät

      Octavia 1.8 TSI hyvillä varusteilla lähtee tuolla rahalla. Kerro toki, jos löydät tehokkaamman ja paremmin varustellun auton tuosta hintahaarukasta.

      • Viisasmiesolet

        Älä nyt jorma mitään skeidaa ehdota kun toinen haluaa semmoisesta eroon. Mikä tahansa muu merkki kuin joku skeida..hyh


      • Nomikäsittenkyykkis
        Viisasmiesolet kirjoitti:

        Älä nyt jorma mitään skeidaa ehdota kun toinen haluaa semmoisesta eroon. Mikä tahansa muu merkki kuin joku skeida..hyh

        Ehdotuksia kaivattiin, joten sinun viisisenttisesi????


    • NoHoneyNoFun

      Mulla oli kurakaaret ja kynnyskotelot niin sanottua hunajakennorakennetta neljän vuoden ajon jälkeen. Reikää reiän vieressä.

      • Vuonna.kaheksanviis.siis

        Niin meidänkin Ladassa.


    • Masaxx

      Itse vaihdoin Skodasta Mazdaan. On ainakin paremman näköinen.

      • 323

        Mites rengasmelu? Kutonen?


      • Masaxx

        Vähemmän melua kuin Octaviassa, vaikka mulle tulikin tehtaan alle laittamat renkaat. Misukoilla tuo voisi olla jo hiljainen.


      • 323
        Masaxx kirjoitti:

        Vähemmän melua kuin Octaviassa, vaikka mulle tulikin tehtaan alle laittamat renkaat. Misukoilla tuo voisi olla jo hiljainen.

        Vielä kun tietäisi, mitä vuosimalleja jne. vertaat...


      • Masaxx

        No eihän aloittajakaan kertonut edes millä Skodalla ajelee.

        Mulla oli Octavia 2013 ja nyt Mazda 6 2017, farkku dieseleitä molemmat.


      • 323
        Masaxx kirjoitti:

        No eihän aloittajakaan kertonut edes millä Skodalla ajelee.

        Mulla oli Octavia 2013 ja nyt Mazda 6 2017, farkku dieseleitä molemmat.

        Kiitos. Ehkä seuraava autoni on Kuutonen myös. Mallistosta ei ihan tosin samalla rahalla löydy Ocua vastaavilla varusteilla, mutta katellaan...


    • Corolla_Kuski

      Toyota Auris tai Corolla ovat tuossa hintaluokassa hyviä vaihtoehtoja. Ne ovat tuon hintaisina jo hyvin varusteltuja. Toyotat ovat viattomuudestaan kuuluisia ja lisäksi kestäviä autoja. Tämän vuoksi ne säilyttävät hyvin arvonsa. Useimmissa ominaisuuksissa Octaviaa edellä. Hinta laatu suhteeltaan parhaita tässä kokoluokassa.

      • Blandlort

        Hjuumorin kjukka ze on se maaliman keaunehin kjukka. Toi ota jos et muuta saa.


    • Zkootalle

      Paras vaihtoehto on Lada Kamara.

    • Hei, Styreeni ja muut auton vaihtamisesta kiinnostuneet! Käykää kokeilemassa Autolaina.fi:n älyhakua (https://www.autolaina.fi/alykas-autohaku) , jossa voi hakua rajaamalla etsiä juuri oman mielen mukaista autoa. Älykäs autohaku näyttää tuloksia useista merkeistä, joten vertaileminen on vaivatonta!

      Terveisin,
      Anni
      Autolaina.fi Powered by Danske Finance

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe