Haluan levittää siementä

Siitosmielessä

Astua ja hedelmöittöö

24

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaarAkka

      No ruikkasepas tuonne haaroihini sitten..🤸‍♀️

      • HaarAkka

        On se kumma kun ei vi**u kelpaa.🤸‍♀️


      • Hyyyyi
        HaarAkka kirjoitti:

        On se kumma kun ei vi**u kelpaa.🤸‍♀️

        naiset ei puhu noin!! Edes savolaaset, vai oliko se tuo murre joka lisäsi sanotun vastenmielisyytta? 😨


      • Oot.homojätkä

        Homo oot oikeesti. Jätkä.


    • eisiemeniänyt

      Mie en kehttoo siemennellä. Muuten vois survoa ja tunkea vakoon, muttei roiskia. Ei oikeen oo sopiva kylvöaika :/

    • helmiäjasikoja

      Musta on kiva et sulla on se toinen. Se varmaan on oikein hedelmällinen. Kaipaile vaan sitä ja muista tehdä se aloite! Nii oot sit sinäkin viimein onnellinen ku sullakin on joku.

      • Oliskosiistii

        sellainen kompromissi sitten, (ettei ketään pahoittais mieltä) jakaa pienen vanhemmuus kolmelle äidille? Ei tarvitsisi täällä riidellä kun kaikki asuisi samassa kaksiossa sitten? Ja kun tunnesidetta ei sattuneesta syystä taida edes olla.
        Sitten äidit voisivat jakaa syötto- ja kuivitus kertoja, etenkin yoaikaan kun muutenkin tulee valvottua?
        Miltäs "tytöt " kuulostaa talkainen idea? Ja ihan kaikki saisivat sitten tyydyttää hoivaviettiaan. Kannatetaanko??!


    • siitosmielessä

      Astuminen on suoritettu

      • Jtjgkggkkggnbjg

        Rik.ilm. tässä. RANGAISTUSVAATIMUS: kyllä.


      • Kumpituli

        siellä se taitaa nyt kehdossa jokellella jos heinäkuussa on siemennetty. 😍😍
        Oikein paaaljon onnea iskälle. 🎁
        Ajatteletko isyyslomailla niin on sitten paljon aikaa pikkuisen kanssa?
        Olet varmasti ihana iskä. 😍😍
        Vai kumpikos sinä sitten oletkaan? 😉😉


    • tarjaER49v

      POPEDA
      Kersantti Karoliina

      On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa
      Jopa luulis että ei oo mua kovempaa
      Mun täytyy myöntää ehkä hieman pehmoilen
      On naisellani työn alla rättisulkeinen

      Kuulin Karoliinan lähteneen
      Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
      Syytän sua ELISABETH REHN
      Mun naiseni on kapiainen

      Mä tomutan sekä pullat pakastan
      Ynnä pitsin nypläystä hieman harrastan
      Sun raaka äänesi saa kokoon kivekset
      Kun ojennukseen pistät karuimmatkin urokset

      Kuulin Karoliinan lähteneen
      Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
      Syytän sua ELISABETH REHN
      Mun naiseni on kapiainen

      Kuulin Karoliinan lähteneen
      Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
      Syytän sua ELISABETH REHN
      Mun naiseni on kapiainen

      Katse oikeaan tai vasempaan
      Huutos on veitsi joka sivaltaa

      Pesen paikkailen, pyykit kaikki viikkailen
      Vaipat vaihdan sujuvasti meidän kaksosten
      Sä tulet kohta kotiin kello on jo kuus
      Huudat missä Karoliinan pyttipannu-blues

      Kuulin Karoliinan lähteneen
      Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
      Kuulin Karoliinan lähteneen
      Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
      Syytän sua ELISABETH REHN
      Mun naiseni on kapiainen

    • Joko on syntynyt? 😂

    • hannuristojiimies

      Luin että astumista suoritettu jo 2012.

      • Jäikös

        tyhjäksi silloin?.


    • Ällöttävärynkkäri

      Veä händyyn alottaja rynkkäri.

    • aijjjai

      Kuka nostaa näitä vanhoja aloituksia?.?. 😱

    • eiole

      muuten vanhemmuuteen sopivaa kirjoittaa tänne antavansa pienen kaaronsa (paskat vaipoissa!!) stalkkerille jos Suomi voittaa lätkä pelissä. Vastasyntyneen iho on herkkä ja jos vaipassa on tuotosta, niin pitäisi jaksaa siirtää sen verran ruhoaan että tekee asialle jotain. Ette ole todellakaan enää mitään teiniäitejä!!!

    • halootanytt

      eikait kukaan täysi päinen vanhempi päästäisi vauvoja täällä haikailevan pedostalkin lahelle?!! Herää pahvi!!
      Ihan daiju ehdotus kolmen kimpasta, hei!!

    • Voltemortolonen

      Minun kikkeli on kuollut :*(

    • seolikinsitten

      SHAKKI JA. MATTI

      • kiitospelistä

        Näin se peli meni ja onneksi Sinä' hävisit :D


    • Vaikuttaisisiltä

      että viimeinen kirjoittaja on se suurin looseri. 😃

    • mikäjuttutääon

      joku hevosen keinosiemennöskö? Siemenistä puhutaan vähän siihen malliin ettei ainakaan ihmisen perheenlisäyksestä voi olla kyse. :/

    • kertokaajo

      haluun tietää, mikä juttu tää oikein on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe