Silloin kun vähiten mitään odottaa

Freelan

Elettiin kevättä -77 ja olin lähdössä luokkaretkelle 9B-luokan kanssa. Toivoin tällä Helsinkiin suuntautuvalla matkalla pääseväni juttelemaan ihastukseni kanssa. Tämä tyttö osui silmääni heti kun siirryin toisesta koulusta hänen luokalleen. Olin vain niin käsittämättömän ujo ja arka, etten saanut aikaiseksi pitkään aikaan yhtään mitään. Vain joitain lyhyitä juttuhetkiä, jonka kaverit aina keskeyttivät. Huomasin kyllä tämän neidon osoittavan vaivihkaa pientä kiinnostusta puoleeni.
Näin meni syksystä kevääseen aina luokkaretkeen saakka.
Päästyämme matkaan yritin herrasmiesmäisesti päästä mahdollisimman lähelle tätä ihanaa kaunotarta. Jouduin viemään reppuni bussin tavaratilaan ja sillävälin tietenkin eräs luokkani suoranainen öykkäri oli ängennyt paikalleni ja jäin aivan bussin etuosaan. Päätin sitten Linnanmäellä olla tarkkana ja mennä heti hänen juttusilleen. Pääsinkin Tarja-neidon kanssa juttusille ja tarjosin tietysti jäätelön ja varmaankin hieman kankeahkoa seuraa. En ollut kovin tottunut juttelemaan tyttöjen kanssa. Tämä homma keskeytyi hetken kuluttua kun neidon kaverit tulivat hakemaan hänet mukaansa. Kävimme kasvitieteellisessä ja eräässä museossa kahdessa eri ryhmässä ja ilman muuta olin tietenkin eri ryhmässä, joten en nähnyt häntä enää kuin vasta bussissa. Ja taas olimme eri päissä bussia. Olin jo todella kyrsiintynyt saamattomuuteeni ja hänen sekä omiin kavereihinikin. He eivät antaneet minulle eivätkä hänelle hetkenkään rauhaa.
Päätin, että päästyämme kotikaupunkiimme, saatan hänet kotiin liki vaikka millä keinoin ( herrasmiesmäisesti ). Päästyämme perille otin tavarani ja jäin etsimään neitoani. En löytänyt häntä mistään. Kysyin eräältä hänen bestikseltään olisiko tietoa missä Tarja on. Hänen siskonsa oli hakenut hänet autolla. Tässä vaiheessa meinasin jo romahtaa. Ei auttanut kuin lähteä yksin kotiinpäin. Päästyäni kotiin, jäin vielä keskellä yötä istuskelemaan pihakeinuumme ja miettimään asioita. Ehdin olla siinä arviolta kymmenisen minuuttia kun viereiselle kadulle pysähtyi auto ja joku nousi autosta. Nousin itsekin ylös ja olin menossa sisälle kun kuulin kuiskauksen "voitaisiinko jutella kahdestaan ?" Tässä vaiheessa olin kuin pölkyllä päähän lyöty. Nyt tämä jumalaisen kaunis neito ilmestyi viereeni ja halusi jutella kanssani. Jäimme keinuun istumaan ja juttelemaan päivän tapahtumista. Meillä meni muutama tunti siinä aivan kuin siivillä. Alkoi olla jo hieman kylmä ja hän kysyi minulta voisinko esitellä hänelle hieman harrastustani. Menimme omakotitalon yläkertaan, joka oli minun valtakuntaani. Hän oli todella kiinnostunut teknisestä harrastuksestani ja senkin esittelyssä taisi tunti vierähtää. Hän istui sohvalle ja pyysi minut viereensä. Hän oli hieman viluissaan vieläkin. Istuimme aivan kiinni toisissamme ja hän haroi hiuksiani ja pelleilimme siinä kaikenlaista. Yht´äkkiä hän otti kiinni niskastani ja antoi minulle ensimmäisen suudelmani. Hän oli kyllä jo tätä harjoitellut, sen huomasin ja olin siitä todella mielissäni. Minä kun en oikein osannut, mutta olin enemmän kuin halukas oppimaan lisää ja hän oli halukas opettamaan. Suutelimme monta kertaa ja aloin päästä jyvälle tästä touhusta. Hän otti puseronsa pois ja sanoi rintsikoiden avaamisen olevan minun tehtäväni. Otin hakaset auki ja näin ne ihanat puolipallot edessäni. Neito pyysi suutelemaan ja koskettelemaan niitä hellästi. Tein työtä käskettyä ja olin niin tämän neidon pauloissa sillä hetkellä etten tajunnut mistään muusta mitään.
Hetken tutkittuani rintoja,tajusin hänen sormien puristuvan kaluni ympärille voimakkaasti mutta niin hellästi. En tajunnut kuinka hän oli onnistunut saamaan kaluni ulos huomaamattani. Neito kuiskasi korvaani halunneensa jo kauan minun olevan hänen ensimmäisensä.
Neitoni nousi ylös ja riisuutui edessäni täysin alasti. Tein samoin ja kietouduimme lujasti yhteen.
Tutkin pimppiä ja annoin pari pusuakin sille. Neito asetteli kondomin kaluuni ja ohjasi minut sisäänsä. Ajantaju katosi kokonaan ja tunsin vain hänen kosketuksensa. Laukesin hänen sisäänsä ja hän vetäytyi hieman kauemmas sanoen että nyt hoidetaan pimppi loppuun yhdessä. Vietin yhden ihanimmistä öistä hänen kanssaan silloin. Uskomattoman ihana eka kerta kummallekin.
Nyt on vuosia kulunut ja mietin mitä tämä neito mahtaa nykyisin tehdä.
Kirjoitteluni päättyy Tarja-vaimoni kutsuun tulla jo "nukkumaan". Olemme olleet siitä yöstä lähtien yhdessä ja olemme yhä umpirakastuneita. Naiseni muistaa silloin tällöin leikkimielisesti naljailla jostain tekemättömästä työstä "Otanko minä jälleen ohjat käsiini ?"

0

2246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        37
        1555
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1331
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        8
        1267
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1265
      5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        4
        1243
      6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        41
        1238
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        0
        1224
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1200
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1160
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        1
        1146
      Aihe