Honor 8 Lepotila

Honor8

Kuinka saan Honor 8 puhelimen "Asetukset" valikosta "Näyttö" muutettua "Lepotila" asetuksen muuksi kuin siinä nyt olevan 15 s? "Lepotila" on himmeällä värillä, eikä ole "käytössä", joten sitä ei saa aktivoitua tai muutettua. On todella ärsyttävää lukea jotain kun koko ajan saa olla liikuttamassa näyttöä, paikallaan ollessa se pimenee 15 s jälkeen.

20

7883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku111114

      Laita virransäästötila pois päältä. Itelläni on sama puhelin ja löysin ohjeen netistä. Toimi ainakin mulla. Kannattaa testata jos et vielä vastausta ongelmaas oo löytäny 😊

      • Mi65ES

        Kiitos, tätä etsi minäkin.


      • Anonyymi

        Kiitos avusta :)


    • Mamma100

      Samaan kaipaan vastausta! Ei liity virransäästötilaan. Ei pääse säätämään missään tilassa. Tosiaan minullakin näyttö himmenee aivan liian nopeasti.
      Kukahan auttaisi?

      • Helpottunut

        Itsellä toimi tuo virransäästötilan pois ottaminen, (akun asetuksista) sen jälkeen ei ollut enää harmaana. Kannattaa käydä tarkistamassa että ei ole jäänyt / mennyt jostain syystä päälle se virransäästötila.


      • kunttu

        Joo mulla oli sama juttu, virransäästötila oli mennyt ja jäänyt päälle eilen. Täältä löytyi apu onneksi :)


      • Anonyymi
        kunttu kirjoitti:

        Joo mulla oli sama juttu, virransäästötila oli mennyt ja jäänyt päälle eilen. Täältä löytyi apu onneksi :)

        On todella pöhkösti suunniteltu nuo virransäästöasetukset kun ei voi pitää virransäästöasetusta päällä, mikäli haluaa ettei näyttö mene mustaksi 15:sta tai 30 sekunnissa. Virransäästöasetuksissa ("akku"-valikon alla) olisi hyvä olla olemassa joku nappi - olemassa olevien lisäksi - jonka kautta voisi valita, haluaako pitää nykyisen lepotilaan siirtymisen ajan voimassa. Ja jos eivät ohjelmoijat tai heidän pomonsa sitä salli ilkeyksissään, niin olisi hyvä mainita virransäästötilassa että valitsemalla virransäästötilan myös lepotilaan siirtyminen lyhenee 15 sekuntiin. Kun eivät sitä kerro niin pitää sitten jälkeenpäin tunnin taikka kaksi, etsiä syytä miten voi jälleen muuttaa aikakatkaisun aikaisempaan asetukseen. Säästähän se "virransäästö" virtaa vaikka ohjelmoijat (tai heidän pomonsa) eivät kiusaisi meitä hengiltä idiotismilla.

        Meinasin paiskata honorin (kunnian) seinään. Kiitos vinkistä! Pelastit päiväni... ja puhelimeni.


      • Helpottunut kirjoitti:

        Itsellä toimi tuo virransäästötilan pois ottaminen, (akun asetuksista) sen jälkeen ei ollut enää harmaana. Kannattaa käydä tarkistamassa että ei ole jäänyt / mennyt jostain syystä päälle se virransäästötila.

        Minullakin oli sama ongelma, mutta 30 sekuntia.

        Kiitoksia tiedosta.
        Nyt osaan.


    • Outoa1

      Mulla on ihan sama juttu. Mulla on kylläkin 8 lite. Ärsyttää kun yrittää piirtää mallista ja saa 30 sekunnin välein olla pinkoodia laittamassa :/

      • Helpotus8

        Hei. Nyt sain selville miten se hoituu. Mene asetuksiin ja napsauta kohdasta Akku. Sen jälkeen tosiaankin poistat vain Virransäästötilan käytöstä . Sitten menet näytön asetuksiin ja valitset haluamasi viiveen


    • Nökölini

      Minulla sama puhelin. Juuri äsken jouduin tilanteeseen odottaessani virallisempaa puhelua siihen liittyvine jutskiin. No rupesin värkkään ja sain kun sainkin muutettua sen 5 min....mutta en muista mitä kautta sen tein. Mutta onnistuu se siis muuttaa.

      • Nököli

        Hei. Nyt sain selville miten se hoituu. Mene asetuksiin ja napsauta kohdasta Akku. Sen jälkeen tosiaankin poistat vain Virransäästötilan käytöstä . Sitten menet näytön asetuksiin ja valitset haluamasi viiveen.


    • Paulapppp

      Toi virransäästötila oli syy. Ohje yllä toimi.

    • Matti00

      Saatana näitä rakkineita. 2 sonu xiperia vetelin tuusan nuuskaksi ja nyt tää honorkin vittuilee

    • 15sekkaa

      Mahtavaa. Kiitos neuvoista.

    • Anonyymi

      Mahtavaa, kivaa. Sain avun tästä keskustelusta. Isoo kiitoos.

    • Anonyymi

      Honor 10 ja kiitos ratkaisusta. Oli monen kuukauden ongelman ratkaisuun hyvä ja helppo ratkaisu ;)

    • Anonyymi

      Täältä löyty vastaus vihdoin Lepotila/Virransäästö,pimeni ruutu muutamassa sekunissa,eli akun asetuksista sai sen!!Kiitos sinulle joka tämän täällä neuvoit :)

    • Minullakin on sama ongelma, mutta 30 sekuntia.

    • Anonyymi

      KIITOS! Tämä oli asia, jota harmittelin. Hyvä kun luin kirjoituksia. Uusi känny meni rikki ja jouduin ottamaan taas tämän Honorin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe