Olen kaikkein huonoin

ihminen

Aamulla herätessäni huomasin. Se valkeni minulle kuin sarastava päivä. Olen huono, lahjaton, ruma, köyhä, sairas, yksinäinen ja kaiken lisäksi vielä sos.dem.puolueen jäsen.
Hyväksyn kuitenkin kohtaloni vaikka se joskus pyörätuolilla kulkiessa onkin vaikeaa, kun on lunta kainaloihin asti ja akku tyhjentynyt. Kukaan ei uskalla minua edes tulla auttamaan kun olen ruma kuin suohirviö, eikä puheestani saa mitään selvää. Yrittäessäni puhua, roiskuu kuolani metrin säteelle, joten se myös rajoittaa ihmissuhteiden muodostumista jossain määrin.

Kaiken kaikkiaan olen varmaan huonoista huonoin, mutta sydämeni on kuitenkin kultaa ja jaksaa uskoa parempaan huomiseen, jota nyt kuitenkaan ei ole käsittääkseni tulossa.

6

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen n.50v

ja olen jo poistattanut avaukseni elämäni tuska
      ja vielä kerran anteeksi että vaivasin tätä
      palstaa.
      PS. emw34 otin s.posti osoitteesi ylös
      palaan asiaan ehkä myöhemmin. kiitos

• että meissä ihmisissä on näitä heikolla itsetunnolla siunattuja yksilöitä,jotka omassa pahassa olossaan sabotoivat kaikkia asiallisia keskusteluja sekä henkilökotaisissa kriiseissä olevia henkilöitä ilman mitään järjellistä syytä.

Ei heidän elämänsä varmaankaan voi kovin auvoista olla,koska negatiivisuus on noin ylitsepääsemätöntä ja elämänmyönteisyys kadonnut.
        Säälin kyllä heitä vaikka en missään muodossa hyväksy heidän "esiintymistään".Kaipa meidän täytyy vain sietää,koska emme voi heitä mitenkään poissulkea yhteiskunnastamme.

Teille toivon voimaa kestää vielä tällaiset elämäänne kuulumattomat ala-arvoiset purkaukset ja perheellenne yhteisymmärrystä ja toistenne kannustusta vaikeuksienne voittamiseksi.

Kyllä meitä teidän rinnallakulkijoita ja tukijoita löytyy varmasti myös myöhemminkin,joten hiukan parempana hetkenä,ota saatavilla oleva apu(vaikka pienikin)vastaan ja siten kuormasi ehkä kevenee,kun kantajille jakaa osan kuormasta.

s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin..Elämä kuitenkin voittaa ja jopa palkitseekin lopulta,joten taistella kannattaa vaikka esteet ylitsepääsemättömiltä usein tuntuvatkin.

• epäilijä
        emw34 kirjoitti:

että meissä ihmisissä on näitä heikolla itsetunnolla siunattuja yksilöitä,jotka omassa pahassa olossaan sabotoivat kaikkia asiallisia keskusteluja sekä henkilökotaisissa kriiseissä olevia henkilöitä ilman mitään järjellistä syytä.

Ei heidän elämänsä varmaankaan voi kovin auvoista olla,koska negatiivisuus on noin ylitsepääsemätöntä ja elämänmyönteisyys kadonnut.
        Säälin kyllä heitä vaikka en missään muodossa hyväksy heidän "esiintymistään".Kaipa meidän täytyy vain sietää,koska emme voi heitä mitenkään poissulkea yhteiskunnastamme.

Teille toivon voimaa kestää vielä tällaiset elämäänne kuulumattomat ala-arvoiset purkaukset ja perheellenne yhteisymmärrystä ja toistenne kannustusta vaikeuksienne voittamiseksi.

Kyllä meitä teidän rinnallakulkijoita ja tukijoita löytyy varmasti myös myöhemminkin,joten hiukan parempana hetkenä,ota saatavilla oleva apu(vaikka pienikin)vastaan ja siten kuormasi ehkä kevenee,kun kantajille jakaa osan kuormasta.

s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin..Elämä kuitenkin voittaa ja jopa palkitseekin lopulta,joten taistella kannattaa vaikka esteet ylitsepääsemättömiltä usein tuntuvatkin.

"s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin.."

Ehkä tätä apua kantsii harkita....?

• epäilijä kirjoitti:

"s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin.."

Ehkä tätä apua kantsii harkita....?

Mihin (miestä) sattuu.
        ps.Tiedätkö edes mistä s-p. on kyse?
        Ei ehkä teitä varten olekkaan,voit toki kirjoittaa myös,mutta en usko epäilijää pystyväni auttamaan vaikka kovasti avun tarpeessa tunnutte olevankin.

• Werneri

Nyt sä olet kuule masentunut. Yritä piristyä, avaa vaikka ikkuna ja hengitä raitista ilmaa. Kyllä se siitä.

• näinhän se vain on

Elä jokainen päivä kuuin se olisi uusi ja viimeinen ja nauti joka hetkestä
      Mitä turhia murehtia kaikkeea .
      Mutta joskus voi tuntua oikein hyvälle sekin kun antaa luvan olla se huono ja mitätön .sitten huomaa mitä sitä oikeasti kuitenkin itsellä on olemassa ja mikä vois olla vielläkin huonommin.
      Huominen on kohta ja aurinkopaistaa ja on uusipäivä ja jaksaa hengittää ja lähteä ulos lukea ja kuunnella ym

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      205
      5004
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      37
      4353
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      200
      2711
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      132
      2308
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      60
      1911
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1811
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1774
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1654
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      152
      1222
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      964
    Aihe