Olen kaikkein huonoin

ihminen

Aamulla herätessäni huomasin. Se valkeni minulle kuin sarastava päivä. Olen huono, lahjaton, ruma, köyhä, sairas, yksinäinen ja kaiken lisäksi vielä sos.dem.puolueen jäsen.
Hyväksyn kuitenkin kohtaloni vaikka se joskus pyörätuolilla kulkiessa onkin vaikeaa, kun on lunta kainaloihin asti ja akku tyhjentynyt. Kukaan ei uskalla minua edes tulla auttamaan kun olen ruma kuin suohirviö, eikä puheestani saa mitään selvää. Yrittäessäni puhua, roiskuu kuolani metrin säteelle, joten se myös rajoittaa ihmissuhteiden muodostumista jossain määrin.

Kaiken kaikkiaan olen varmaan huonoista huonoin, mutta sydämeni on kuitenkin kultaa ja jaksaa uskoa parempaan huomiseen, jota nyt kuitenkaan ei ole käsittääkseni tulossa.

6

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen n.50v

ja olen jo poistattanut avaukseni elämäni tuska
      ja vielä kerran anteeksi että vaivasin tätä
      palstaa.
      PS. emw34 otin s.posti osoitteesi ylös
      palaan asiaan ehkä myöhemmin. kiitos

• että meissä ihmisissä on näitä heikolla itsetunnolla siunattuja yksilöitä,jotka omassa pahassa olossaan sabotoivat kaikkia asiallisia keskusteluja sekä henkilökotaisissa kriiseissä olevia henkilöitä ilman mitään järjellistä syytä.

Ei heidän elämänsä varmaankaan voi kovin auvoista olla,koska negatiivisuus on noin ylitsepääsemätöntä ja elämänmyönteisyys kadonnut.
        Säälin kyllä heitä vaikka en missään muodossa hyväksy heidän "esiintymistään".Kaipa meidän täytyy vain sietää,koska emme voi heitä mitenkään poissulkea yhteiskunnastamme.

Teille toivon voimaa kestää vielä tällaiset elämäänne kuulumattomat ala-arvoiset purkaukset ja perheellenne yhteisymmärrystä ja toistenne kannustusta vaikeuksienne voittamiseksi.

Kyllä meitä teidän rinnallakulkijoita ja tukijoita löytyy varmasti myös myöhemminkin,joten hiukan parempana hetkenä,ota saatavilla oleva apu(vaikka pienikin)vastaan ja siten kuormasi ehkä kevenee,kun kantajille jakaa osan kuormasta.

s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin..Elämä kuitenkin voittaa ja jopa palkitseekin lopulta,joten taistella kannattaa vaikka esteet ylitsepääsemättömiltä usein tuntuvatkin.

• epäilijä
        emw34 kirjoitti:

että meissä ihmisissä on näitä heikolla itsetunnolla siunattuja yksilöitä,jotka omassa pahassa olossaan sabotoivat kaikkia asiallisia keskusteluja sekä henkilökotaisissa kriiseissä olevia henkilöitä ilman mitään järjellistä syytä.

Ei heidän elämänsä varmaankaan voi kovin auvoista olla,koska negatiivisuus on noin ylitsepääsemätöntä ja elämänmyönteisyys kadonnut.
        Säälin kyllä heitä vaikka en missään muodossa hyväksy heidän "esiintymistään".Kaipa meidän täytyy vain sietää,koska emme voi heitä mitenkään poissulkea yhteiskunnastamme.

Teille toivon voimaa kestää vielä tällaiset elämäänne kuulumattomat ala-arvoiset purkaukset ja perheellenne yhteisymmärrystä ja toistenne kannustusta vaikeuksienne voittamiseksi.

Kyllä meitä teidän rinnallakulkijoita ja tukijoita löytyy varmasti myös myöhemminkin,joten hiukan parempana hetkenä,ota saatavilla oleva apu(vaikka pienikin)vastaan ja siten kuormasi ehkä kevenee,kun kantajille jakaa osan kuormasta.

s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin..Elämä kuitenkin voittaa ja jopa palkitseekin lopulta,joten taistella kannattaa vaikka esteet ylitsepääsemättömiltä usein tuntuvatkin.

"s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin.."

Ehkä tätä apua kantsii harkita....?

• epäilijä kirjoitti:

"s-p.osoite on todellakin käytössänne.
        Kaikessa raadolisuudessaankin.."

Ehkä tätä apua kantsii harkita....?

Mihin (miestä) sattuu.
        ps.Tiedätkö edes mistä s-p. on kyse?
        Ei ehkä teitä varten olekkaan,voit toki kirjoittaa myös,mutta en usko epäilijää pystyväni auttamaan vaikka kovasti avun tarpeessa tunnutte olevankin.

• Werneri

Nyt sä olet kuule masentunut. Yritä piristyä, avaa vaikka ikkuna ja hengitä raitista ilmaa. Kyllä se siitä.

• näinhän se vain on

Elä jokainen päivä kuuin se olisi uusi ja viimeinen ja nauti joka hetkestä
      Mitä turhia murehtia kaikkeea .
      Mutta joskus voi tuntua oikein hyvälle sekin kun antaa luvan olla se huono ja mitätön .sitten huomaa mitä sitä oikeasti kuitenkin itsellä on olemassa ja mikä vois olla vielläkin huonommin.
      Huominen on kohta ja aurinkopaistaa ja on uusipäivä ja jaksaa hengittää ja lähteä ulos lukea ja kuunnella ym

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe