Miten pelissä Sims 4 tehdään uusi hahmo?

tyhmäihminen

Eli siis taloudessa on yksi hahmo mutta miten niitä tehdään sinne lisää? (Ilman että pitää tehdä vauvoja)

3

3248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1) Talouksien hallinnassa voi siirtää simejä taloudesta toiseen. Sinne vain pitää ensin käydä luomassa ja tallentamassa sopiva simi ja/tai talous. (Ks esim: https://www.reddit.com/r/thesims/comments/2fb1b2/sims_4_adding_a_sim_to_an_existing_household/)
      2) Huijaamalla esimerkiksi cas.fulleditmode - huijauksella, jolloin voi editoida olemassaolevaa taloutta ja sen olemassa olevia jäseniä siminluonnissa samalla kun lisää uusia. Tämä on mun suosikki, kun se on yksinkertainen ja nopeampi kuin talouksien hallinnan kautta säätäminen. Se on kuitenkin jossain vaiheessa mm. sotkenut simien sukupuun , jonka senkin pystyy kyllä halutessaan myöhemmin korjaamaan. Muitakin bugeja on ollut silloin tällöin, mutta mulla cas.fulleditmode on toiminut hyvin.

PS. Tapoja on muitakin. Arvelen, että löytyvät englannin kielellä, jos hakusanoina käyttää vaikka "sims 4 adding sims to households" tai jotain sinnepäin. Sanan "sims" kun vaihtaa sitten vaikka sanaan "ghosts", niin selviää kummitusten lisääminen. Se on muistaakseni pikkasen eri touhu, mutta sujuu sekin jos haluaa.

• Anonyymi

Voiko saada enemmän kuin 8 hahmoja sims 4

Ja jos voi kerro pliis niin miten

• Anonyymi

Niitä voi saada tietyillä modeilla. Mutta oikeasti EN suosittele simien määrää lisäämään. Mikään modi ei nimittäin korjaa sitä perustavanlaatuista ongelmaa jonka EA on jossain sekopäisyydessään laittanut, että jos menet CASiin, niin joku perheesi simeistä tulee katoamaan, ja katoaminen on täysin satunnaista ja kadonnutta simiä ei saa enää koskaan takaisin (eli se on poistettu pelintallennuksista kokonaan).

Koska en ole noita modeja käyttänyt, niin en muista niiden nimiä, joten sen suhteen en pysty auttamaan. Jotkut netissä puhuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5745
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3827
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3312
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      17
      2915
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      243
      1970
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1748
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1634
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe