Eli siis mun tyypin ihmissusimuodon hiukset vaihtu, tai siis ku muutun ihmissudeks ni sil on jotkut rumat hiukset eikä ne mitkä alunperin laitoin siihen. Ja laitoin kyl siminluonnis ne hiukset sille ihmissusimuodossa. Miten saan vaihettuu ne takas koska se ärsyttää sairaasti ku pelaan?
Sims 3 ihmissuden hiukset vaihtu itestää
1
121
Vastaukset
- OutoSim
Aiheesta on keskusteltu mm: http://modthesims.info/t/486657
// 'resetsim'-komento ei auta kaikkia, vain joitakuita. Joku kertoi ihmissuden vaihtamisen ihmiseksi siminluonnissa ja taas takaisin ihmissudeksi ja sen jälkeen vielä uudelleen muokkaamisen auttaneen. Nraasin Mastercontroller vaikuttaa minun käsitykseni mukaan hyvältä tämän jutun hoitamiseen JA moneen muuhunkin TS3:n ongelman ratkaisuun. (Sen asennus on helppoa joillekin ja erityisen helppoa erinomaisesti englannin kieltä ymmärtäville taitaville modien käyttäjille. Tavalliselle pelaajalle MC:n asennus ja varsinkin hienosäätö voi tuottaa aluksi päänvaivaa, mutta parhaimmillaan se on OIKEASTI hyödyllinen ja mukava, kun alkuhankaluudet on selvitetty.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043