Objektiivilla ja kamera on eos 1100 D. Yllätys yllätys kamera ei ole mikään huippu mutta jostain on lähdettävä. Eli vaihdan prempaan jos tulee kuvailta mutta tuo laadukas? objektiivi olisi sitten valmiina jo tästä kesymäistä mallista. Kun on vajaa kenno niin onko se nyt sitten perinteinen 70-300 ja paremmassa täysi kennoisessa joku muu? Mikä on se hyvä 4 k canon joka on oikeasti hyvä ?
Vastaukset 3
- dmskafjjadf
Vastaa noin 112-480 mm kaikissa Canonin pienikennoisissa rungoissa. Esim. minulla exif sanoo 300 millisen kinovastaavuudeksi 471 mm.
Jos laitat objektiivin kinokokoiseen runkoon on polttoväli tuo mainittu 70-300 mm.
Hyvä objektiivi antaa paremman kuvan huonossakin rungossa, kuin halpislinssi, mutta mutta vasta hyvällä kennolla saa hyvästä objektiivista kaiken "irti".
Osaava saa halpisrungollakin yhtä hyviä kuvia, kuin parhaillakin, kunhan tyytyy alhaisiin ISO-arvoihin. Halpisrunko voi tehdä oletusarvoilla joskus parempaakin jpg jälkeä kuin kallis. Vasta RAW tiedostojen vääntämisellä saadaan kameran kaikki "teho" käyttöön.
Halpisrungon ja Pron ero on kestävyys, ominaisuudet ja paremmat säätömahdollisuudet.- Vanhacanon
Iso kiitos vastauksesta. Ja olipa virheitä tekstissäni.
Tamron NAF 18-400mm f/3.5-6.3 DI II VC HLD -objektiivi joka juuri sattui tm lehdestä 14/2017 s108. Ompa patukka,28-600 ilmeisesti nyt rungossani.
Testit ovat lontoon kielisiä ja en kääntänyt niitä googlella mutta onko tuo nyt huonompi paljonkin kuin tämä L sarjan canon? - Canonisti______minäkin
Vanhacanon kirjoitti:
Iso kiitos vastauksesta. Ja olipa virheitä tekstissäni.
Tamron NAF 18-400mm f/3.5-6.3 DI II VC HLD -objektiivi joka juuri sattui tm lehdestä 14/2017 s108. Ompa patukka,28-600 ilmeisesti nyt rungossani.
Testit ovat lontoon kielisiä ja en kääntänyt niitä googlella mutta onko tuo nyt huonompi paljonkin kuin tämä L sarjan canon?Yli kolminkertaista zoomia ei voi edes teoriassa saada optisesti toimimaan. Fysiikan lait yksinkertaisesti tulevat vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49541
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398