Oon siis 17v poika ja oon tainnu ihastuu mun työkaveriin. Mut siinä on vaa pari twistiä; mun työt loppuu huomenna ja sit se työjakso oli nii lyhyt et en oo ehtiny yhtää tutustuu mun ihastukseen tai muihinkaa siel. Ja sit viel yks juttu: mun ihastus on joku parikymppine ja ite oon 17 ni onkse iha outoo D: . Ja mitä mun pitäs niiku tehä ku en oo jutellu sen kaa paljon mitää ja sit nyt kuitenki haluisi olla yhteydes tän työn loppumise jälkeenki ¿
Nii ja pistin tän tänne enkä rakkaus osioo koska vitut tässä mistää rakkaudesta oo kyse
Ihastunut työkaveriin
aapuuva
4
249
Vastaukset
- tfshj
Itselleen loppuu myös huomenna työn teko. Röyhtäise tämän tädin edessä kovaan ääneen niin muistat hänet vanhanakin.
- ässässä
Oottekste ap ja "tfshj" siinä ässän kesätyö jutus ku siinä ainaki loppuu huomen se viimenen työ jakso
- äldee
Sun kannattais varmaan ensin hommata itselles elämä eikä itkeä täällä palstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594