Millaiset oikeudet ja velvollisuudet

juuduudududud

äitipuolella on, ottaako hän oikeudet omiin käsiin jos lapset ovat vilkkaita ja kauhukakaroita? Olenko heille äiti vai korvike? Äitiksi haluan heidän mua sanovat se luo perheellisyyttä ja kunnioitusta mua kohtaan, ja antaa mulle voimaa kasvattaa ja pomottaa.

6

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksiEhdotelma

Et ole sellaista sanontaa koskaan kuullut, että "lapsen kasvattamiseen tarvitaan koko kylä"?

Jos heillä jo äiti on, jota myös äidiksi kutsuvat, olisi parempi keksiä joku muu nimike, ettei mene sekaisin kenestä puhutaan. Sinähän voisit olla vaikka "pomo". :D

• Olitkohoidossa

Mitä avohoitopotilas kuvittelee, muista ottaa lääkkeesi ,niin et taas joudu koppihoitoon.

• juudududududu

Äitipuolelle kuuluu kaikki oikeudet mitkä oiekellekin äidille , 'itiäuoli on velvollinen kasvattamaan ja määräilemään miehe lapsia. lapsi on ositian hänen kun hän kasvattaa häntä, eikä tarvi kysellä keltää lupia. Jos lapsi ei tottele, ei muuta kun rangaistuksia siinä missä omillekkin.
      Minä ainakin kuritan miehen lapsia.

• Superlissu

Äitipuoli voi määrätä lapsia miten vain, koska lasten isällä on jo takanaan epäonnistunut liitto, eikä ei ole varaa antaa sossujen viedä lapsiaan. Mies pitää suunsa supussa, koska uutta mahdollisuutta perheeseen ei enää tule.

• SuperVieraannuttaja

Äiti- ja vieraannuttaja "viranomaiset-" perättömin lausumin, selvityksin; lapsen tarkoitushakuisin vieraannuttamisin- ja vainoamisin EI VOI määrätä lapsia- ja lapsen isää miten vain, koska lasten vieraannuttaja "äidillä-" on jo takanaan epäonnistunut liitto, eikä ei ole siten varaa antaa vieraannuttaja sossujen viedä lapsiaan. Nainen/ vieraannuttaja "äiti- ja
        viranomaiset" pitää suunsa supussa, koska uutta mahdollisuutta ei enää tule.

• kahtoa234

Varokaa Kankkusta duo-laihispilleriä, huijausta koko asia. Älkää menkö tilaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2783
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2639
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1728
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      223
      1284
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      61
      1269
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      831
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe