äitipuolella on, ottaako hän oikeudet omiin käsiin jos lapset ovat vilkkaita ja kauhukakaroita? Olenko heille äiti vai korvike? Äitiksi haluan heidän mua sanovat se luo perheellisyyttä ja kunnioitusta mua kohtaan, ja antaa mulle voimaa kasvattaa ja pomottaa.
Millaiset oikeudet ja velvollisuudet
6
232
Vastaukset
- YksiEhdotelma
Et ole sellaista sanontaa koskaan kuullut, että "lapsen kasvattamiseen tarvitaan koko kylä"?
Jos heillä jo äiti on, jota myös äidiksi kutsuvat, olisi parempi keksiä joku muu nimike, ettei mene sekaisin kenestä puhutaan. Sinähän voisit olla vaikka "pomo". :D - Olitkohoidossa
Mitä avohoitopotilas kuvittelee, muista ottaa lääkkeesi ,niin et taas joudu koppihoitoon.
- juudududududu
Äitipuolelle kuuluu kaikki oikeudet mitkä oiekellekin äidille , 'itiäuoli on velvollinen kasvattamaan ja määräilemään miehe lapsia. lapsi on ositian hänen kun hän kasvattaa häntä, eikä tarvi kysellä keltää lupia. Jos lapsi ei tottele, ei muuta kun rangaistuksia siinä missä omillekkin.
Minä ainakin kuritan miehen lapsia. - Superlissu
Äitipuoli voi määrätä lapsia miten vain, koska lasten isällä on jo takanaan epäonnistunut liitto, eikä ei ole varaa antaa sossujen viedä lapsiaan. Mies pitää suunsa supussa, koska uutta mahdollisuutta perheeseen ei enää tule.
- SuperVieraannuttaja
Äiti- ja vieraannuttaja "viranomaiset-" perättömin lausumin, selvityksin; lapsen tarkoitushakuisin vieraannuttamisin- ja vainoamisin EI VOI määrätä lapsia- ja lapsen isää miten vain, koska lasten vieraannuttaja "äidillä-" on jo takanaan epäonnistunut liitto, eikä ei ole siten varaa antaa vieraannuttaja sossujen viedä lapsiaan. Nainen/ vieraannuttaja "äiti- ja
viranomaiset" pitää suunsa supussa, koska uutta mahdollisuutta ei enää tule.
- kahtoa234
Varokaa Kankkusta duo-laihispilleriä, huijausta koko asia. Älkää menkö tilaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939