Tiski- ja pesukoneen SAA asentaa itse

tee_itse_ja_säästä

Kysyin asiaa OP-vakuutusyhtiöstä. Ei ole merkitystä kuka asennuksen tekee vaan sillä että se tehdään oikein. Kotivakuutus ei korvaa asennusvirheestä johtuvaa vesivahinkoa oli asennuksen tehnyt kuka hyvänsä.

Mutta onneksi tiski- ja pesukoneen asennus on sen veren helppoa, että sen osaa melkein jokainen tehdä itse. Koneiden mukana tulee lisäksi ohjeet. No pyykkikone voi olla painonsa vuoksi hankala tapaus.

Varmaan vaativinta koko touhussa on tiskikoneen kiinnitys ja pyykkikoneen asentaminen vaateriin.

Meillä on aina tehty itse eikä tuohon kauan mene.

Voihan sitä tietysti tässäkin asiassa työntää rahansa jonkun asennusfirman kassaan. On vain aika kallista näin euro-aikana ja Suomi-hinnoiteltuna.

2

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiskikone, pesukone ja kuivausrumpu on meillä aina asennettu itse. Ei ole rakettitiedettä, mutta pyykkikoneen asennus voi olla voimalaji.

• Anonyymi

Miten todistat setsemän vuoden jälkeen, oliko asennus oikein vai värin tehty?

Tiesittekö muuten, että valmistajien ohjeiden mukaan syöttövesiletku pitäisi uusia kymmenen vuoden välein. Pitäkää kuitti tallella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1615
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      105
      1560
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      14
      1403
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1048
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      826
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      807
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe