Niin onko super busenit hyvät? Aidon näköiset muodoltaan? Niistä kun en kunnon kuvia löydä muualta kuin edestä.
super busen tekorinnat
2
1458
Vastaukset
- Neppacd
Nuo super busenit ovat vaahtomuovia,ostin kyseiset busenit 3vuotta sitten. Väri ei ole sama kuin paketin kuvassa paljon tummempi, muodoltaan ovat kyllä ihan teardrop muotoiset elikkäs luomumalliset, tosin ovat senverta kevyet ettei niitä tunne eivätkä ne ns. hölsky liikkuessa yhtään kuten silikonista tehdyt. Ihan hyvät perus tisukat kotikäyttöön. :)
- Anonyymi
Näyttää olevan yhä saatavilla. Ihan kohtalaisen hyvät. Urheiluliivien alla olen käyttänyt. Ne kun on helpompi pukea kuin tavalliset rintaliivit. Olisin kyllä ottanut mieluummin B-koossa. Mutta hyvä näinkin. Kyllä nämä sitä ihanaa naiseuden tunnetta lisäävät, niinkuin oli tarkoituskin kun nämä tilasin. Vähän riippuu minkälaisten liivien kanssa käyttää, kuinka aidolta näyttää. Tiukkojen urheiluliivien kanssa muotoutuu aika aidon näköiseksi.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957