Sami nussii siskoaan

samijasisko

Olen kuusitoistavuotias, omasta mielestäni aika mukavan näköinen ja ilmeisesti muidenkin mielestä, koska olin suosittu koulussa niin tyttöjen kesken ja poikaporukassa jonkinlainen pomo. Tytöt katselivat minua aina salaa ja tirskuivat porukassa. Koskaan en kyllä tiennyt, mistä he puhuivat. Pukeuduin aika rennosti, mutta en kuitenkaan ole mikään hoppari, enkä juuri kuuntelekaan sen tyyppistä musiikkia.

Minulla on sisko, joka on myös omassa porukassaan suosittu, ja poikienkin mieleen. Minusta vaan tuntuu, että siskoni on liian kranttu poikien suhteen. Ehkä hän etsii itselleen sitä täydellistä miestä, mutta eipä sitä tästä meidän pikku kunnasta ainakaan taida löytyä hänelle. Ehkä sitten kun hän jatkaa opiskelujaan lukion jälkeen jonnekin toiselle paikkakunnalle, kuten itsekin aion.

Ei minullakaan ole tyttöystävää, joten en voi mitenkään haukkua siskoani krantuksi. Olen samanlainen itse. Minulle kelpaa tyttö, joka on hoikka, fiksu, hyvännäköinen, ja jolla on kivankokoiset rinnat, perse hoikka, ja joka on muutenkin kaikinpuolin mukava, eli aika vaatimukset minullakin.

Koulun jälkeen pelasimme siskoni kanssa jälleen Monopolia. Olimme pelanneet sitä jo toista viikkoa. Olimme tehneet siihen hieman omia sääntöjä. Ennen kuin pelin voisi voittaa, täytyisi kerätä aika suuri summa rahaa ja hallita pelilautaa kokonaisuudessaan. Joskus meidän peli saattoi venyä kuukaudenkin pituiseksi, ja yleensä pelasimme tunnin tai pari kerrallaan ja siinä samalla juttelimme kaikenlaista.
Nyt näytti kuitenkin siltä, että peli tulisi loppumaan nopeasti, sillä siskoni oli jotenkin muissa maailmoissa. Hän teki typeriä kauppoja, ei ollenkaan niin kuin ennen. Hän oli erittäin hyvä pelaamaan ja hallitsi kaikki jutut.

“Mikä sulla oikein on?”, kysyin siskoltani, joka oli poissaolevana vastapäätä.

“Mikko”, siskoni vastasi lyhyesti. Olin kyllä kuullut juttua, että siskollani olisi joku jätkä, mutta näytti siltä, että se oli jotain vakavaa, kun siskoni oli niin allapäin.

“Mitä se on tehnyt?”

“Ei mitään, mutta ollaan puhuttu, että siirryttäis suhteessa hieman eteenpäin.”

“Ahaa”, sanoin. Ymmärsin, että kyse oli seksistä, ja siskoni pelkäsi sitä. Tiesin, että hän oli neitsyt tai ainakin hän oli niin kertonut, kun olimme jutelleet. Siskonikin tiesi tarkalleen, kuinka monta eri naista olin nussinut ja monesti. Mikään ei ollut salaisuus meille.

Siirryin siskoni viereen ja yritin lohduttaa häntä, että ottaisi asian vain rennosti eikä pelkäisi liikaa. Aluksi se sattuu, mutta tuntuu sitten hyvältä. Ihmettelin itsekin, miksi se tuntui niin helpolta sanoa. Suljin siskoni syliini ja halasin häntä. Ei helvetti. Tunsin kuinka kyrpäni heräsi eloon. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun olin siskoni seurassa. Olin jopa unelmoinut naivani häntä joskus. Ehkä nyt olisi siihen tilaisuus. Laitoin käteni siskoni poskelle ja hipaisin sitä hellästi. Suutelin siskoni huuliani ja sain heti vastasuutelua....

3

5272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toskii

      Tää oli tosi kiihottava tarina

    • tääolhyvä

      Lisää tälläsiä!

    • yksJallu

      ... Suutelin siskoni huuliani ja sain heti vastasuutelua...."

      Suutelu muuttui vähitellen hellästä sisarrakkaudesta intiimempään suuntaan. Kielemme koskettelivat toisiaan ensin varovasti sitten kiihkeämmin. Huomasin siskon hengästyvän suudellessamme. Kielemme kiemurtelivat suussamme, kuin parittelevat eläimet. Kiedoin vasemman käteni siskoni ympärille ja vedin häntä tiukemmin rintaani vasten. Tunsin nuoren tytön rinnat iteäni vasten. Olin kuvittelivani nännin päät. Laskin oikean käteni siskoni paljaalle reidelle ja hän värähti. ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe