Millainen matto keittiöön olisi kaunis ja käytännöllinen? Minulla oli aiemmin paksu nukkamatto. Se oli oikeastaan ihan kiva mutta en halua nykyiseen keittiöön. Sitten minulla oli vaalea villamatto, joka oli periaatteessa ihan kiva, mutta meni kauhean näköiseksi hyvin lyhyessä ajassa, kun ruokaa väistämättä putoaa matolle, kun on lapsia. Nyt minulla on räsymatto, mutta en ole vieläkään tyytyväinen. Se on liian kevyt ja pieni. Keittiöni on periaatteessa pieni ja pitkänomainen. Ruokapöytä on keittiön ulkopuolella. Muutoin pidän vanhatyylisestä sisustuksesta. Osassa huoneista on kustavilaista tyyliä, osassa enempi maalaisromanttista/talonpoikaisranskalaista tai sinne suuntaan.
keittiön matto
3
335
Vastaukset
- Mattolattialla
En tiedä varsinaista mattotyypin nimeä, mutta meillä on ihan vain Vallilan printtimatto keittiössä. Jos ruokaa putoaa lattialle, niin saa hyvin pois nestemäisellä sappisaippualla ja tipalla vettä. Toimii hyvin vaikka vanhalla pyyhkeellä, kun hankaa kunnolla ja sen voi toteuttaa heti paikallisesti, jos suojaa lattian foliopalalla ja laittaa sanomalehden maton alle, että kuivuu. Meillä ainakin toimii tämä vaaleissakin maton osissa.
- tyyliinsopii
Räsymatto, mutta hanki sopivan kokoinen ja painavampi.
- Irma-82
Ehdottomasti räsymatto. Käytännöllinen ja kaunis. Siinä ei myöskään tahrat näy. Varsinkaan sellaisessa monivärisessä. Omasta keittiöstä löytyy sellainen ja ei haittaa, vaikka lapset joskus matolle ruokaa pudottelevatkin. Matto saa myös olla painava, jotta se pysyy paikallaan. Tai voihan sinne alle laittaa myös liukuesteet, kun lapset ja koira juoksentelevat jatkuvasti edestaisin.
Itse olen laiska shoppailija ja ei oikein ole aikaan, joten netistä tilaamalla hoidan omat ostokset. Tällaisen tilasin http://www.designkaupat.fi/p/273448/saari-rasymatto Toki jos aikaa on, niin silloin voi mennä kauppojakin kiertelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360