Italia, Kreikka

Italiaan

Naismatkaseuraa elokuulle etsii 65v heteronainen. Lähinnä lepolomaa, mutta retket, luonnossa liikkuminen ja hyvä ruoka kiinnostavat. En nipota turhista ja olen aika puhelias. Etsin rentoa ja mukavaa matkaseuraa. Yksin ja yhdessä voi suunnitella tekemisiä. Iällä ei ole väliä.

11

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdessä_onneen

Täällä olisi kiinteäpeppuinen hyvän rintavarustuksen omaava 60v nainen. Keksin kyllä tekemisiä...

• Hei, oletko vielä vailla matkaseuraa? Milloin olet ajatellut lähteä ja miten pitkäksi aikaa? Itse olen kiinnostunut lähinnä Italiasta, mutta Kreikkakin osittain ok (Kos, Kreeta, Rhodos ja Korfu nähty). Voit kirjoittaa sal.li(at)suomi24.fi, niin jatketaan juttua.

• Marmima

Hei, olen 65v. Naimisissa ja kahden aikuisen tyttären äiti. Ystävät ovet vielä työelämässä eli kaipaisin naista matkaseuraksi. Mieheni kanssa matkustellaan, mutta kun on mahdollista, voisin nousta koneeseen yksinkin. Ranskassa olin fillarireissulla porukassa. Nautin lämmöstä, uimisesta, kävelyistä....auringosta.

• Marmima

Hei,! Kirjoitin viestiin jo vastauksen, muttta vaatikin vähän tarkennusta.
      Olen naimisisissa, kahden jo omillaan elävän tyttären äiti. Matkustelemme mieheni kanssa, mutta olisi kivaa mennä ihan naisissakin. Ystäväni ovat vielä työelämässä eli minä pääsen lähtemään lähes milloin vain. Lämpöä, uintia, kävelyä, ruokanautintoja......lomailua.

• Italiaan

Hei Marmima! Kirjoitin vastauksen, mutta viesti poistettiin? Laitatko sähköpostiosoitteen, viestissä oli omani.

• matkailijat

Niinhän se menee, nimettömänä ei matkaseuraa saa! Oli kommentoija sitten kuka tahansa?

• Italiaan

Hei! En ole Facebookissa. Laitoin s-postiosoitteen, mutta poistettiin. Uusi ilmoitus ehkä, siihen saisi, mitä arvelet?

• Marmima

Hei,
        Mikäli olet oikea henkilö....et "robotti", odotan vastausta. Spostisi.
        Täällä on älyttömiä kommentteja.

• matkailua

Minulla uusi ilmoitus" matkaseuraa" . Siinä spostiosoite.

• matkailua

Korjaus: Italiaan, uusi ilmoitus "matkaseuraa" , siinä spostiosoite.

• Italiaan

En ole matkaseuraa vailla. Ilmoitus oli Italiaa varten ja matka on tehty.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27