Mill keinoin sinut voisi valloittaa?

ValloittajaVaiValloitet

Millaisin keinoin sinut olisi helppo valloittaa?
Mitä pitäisi tehdä, jotta saisi sinusta hyvän kumppanin vaikka lopuksi elämää tai pääsisi ainakin tutustumaan lähemmin?

Mihin sinä itse ihastut? Millaisiin naisiin tai miehiin?
Millaisen kumppanin tai puolison haluaisit?

63

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäneovat

      Aitoudella, rehtiydellä ja rehellisyydellä.

    • Aika.menny.ohitse

      En tiedä onko minulla avuja valloittaa, tuskin kukaan yrittää minua valloittaa.

    • Keskustella

      Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Kumpaako sukupuolta aloittaja on.

    • Onks-liikaa-vaadittu

      Minua ei kukaan valloita. Mutta miehen pitää tulla toimeen omillaan, omaisuutta tai ei - ei kiinnosta minua. Liikkua kanssani pyöräillen, kävellen vaikka kaupungilla, vaellellen ja osallistuen eri tapahtumiin. Ei mitään himoliikuntaa vaan rauhallista menoa. Osallistuminen vaatii yleensä jonkinlaisia pääsymaksuja, omansa pitää maksaa ja minä omani. Mua ei tartte elättää. Viinaa saa juoda kun omalla saavillaan kiskoo, eikä yhteiset menot jää viinan takia menot menemättä. Tupakka - ihan sama- muttei ihan ääressä.
      Omassa tai vuokra-asunnossa voi asua ja minä omassani. Viikonloput ja arkejakin vietetään yhdessä asuntojen väliä ajaen omalla autolla tai julkisilla. Minä pidän autoa joka tapauksessa, joten sillä voi reissata kunhan bensat jaetaan.

      • super95oktaaninen

        Voinko tuoda oman bensakanisterin, kävellen, polkupyörää minulla ei ole.
        Vai 98 tai diisseliä?


      • Onks-liikaa-vaadittu
        super95oktaaninen kirjoitti:

        Voinko tuoda oman bensakanisterin, kävellen, polkupyörää minulla ei ole.
        Vai 98 tai diisseliä?

        Hahhah, ihan hyvä nokkeluus, 95 käy, pikkuauto vaan. Mutta yx puute sulla jo on, ei siis pyöräretkiä.


      • renkaat.pumpattava.ite

        Hahhaa! Oli niin napsakka vastaus tuo kanisterilla kanto, että minä lainaan omaa pyörääni teidän pyöräretkellenne. Ei kait haittaa, että on naistenpyörä?


      • Onks-liikaa-vaadittu
        renkaat.pumpattava.ite kirjoitti:

        Hahhaa! Oli niin napsakka vastaus tuo kanisterilla kanto, että minä lainaan omaa pyörääni teidän pyöräretkellenne. Ei kait haittaa, että on naistenpyörä?

        Kiitos, tässä silmiäni aukoilen kahvikupin ääressä. Tulipa iloinen mieli aamutuimaan, kehkeytyy varmaan hyvä päivä. Kuka jossain toisessa ketjussa moittikaan, ettei täällä muka olisi huumoria. Osaan pumpata pyöränkumit itse.


      • renkaat.pumpattava.ite
        Onks-liikaa-vaadittu kirjoitti:

        Kiitos, tässä silmiäni aukoilen kahvikupin ääressä. Tulipa iloinen mieli aamutuimaan, kehkeytyy varmaan hyvä päivä. Kuka jossain toisessa ketjussa moittikaan, ettei täällä muka olisi huumoria. Osaan pumpata pyöränkumit itse.

        Kyllä täällä huumoria on. Sitä pitää vain vähän "lannoittaa", että pääsee kukkimaan.
        Hymyssä suin täälläkin silmät jo selällään :)


      • super95oktaaninen
        renkaat.pumpattava.ite kirjoitti:

        Hahhaa! Oli niin napsakka vastaus tuo kanisterilla kanto, että minä lainaan omaa pyörääni teidän pyöräretkellenne. Ei kait haittaa, että on naistenpyörä?

        Naisten pyörä ehdottomasti ookoo. Jalat jo sen verran jäykät ettei nousisi miesten tangon yli kuin tunkilla kammeten. Toki (ne jalat) kulkee eteen ja taakse mutta mitään spagaatejahan ei enää suoriudu.
        Onko naistenpyörässä ostoskoria jossa voi kuljettaa bensakanisteria? Ja piknik nakkeja plus lenkkimakkaroita. Missä lähin huoltis?


      • renkaat.pumpattava.ite
        super95oktaaninen kirjoitti:

        Naisten pyörä ehdottomasti ookoo. Jalat jo sen verran jäykät ettei nousisi miesten tangon yli kuin tunkilla kammeten. Toki (ne jalat) kulkee eteen ja taakse mutta mitään spagaatejahan ei enää suoriudu.
        Onko naistenpyörässä ostoskoria jossa voi kuljettaa bensakanisteria? Ja piknik nakkeja plus lenkkimakkaroita. Missä lähin huoltis?

        Kyllä on tarakalla kori. Ei kait haittaa, että se on vaaleanpunainen?
        Kyllä siihen mahtuu kanisteri ja nakit ja lenkit.
        Kannattanee se täyttää vasta "Onks-liikaa-vaadittu":n lähibensa-asemalla ettei tarvitse polkea raskasta taakkaa. Toki jos makkarat on tarakalla, niin voihan polkija itseään tankata välillä.


    • siiri-sinikka

      Miehen tulisi olla aidosti rehellinen, lämminhenkinen, älykäs,
      kunnioittaa itseään ja muita,
      suurinpiirtein saman ikänen 3-7v suuntaan tai toiseen, vapaa,
      ei toisen puoliso,
      saa olla varakas, tai hyvin toimeentuleva,
      ensin ihastuisi sitten rakauisi minuun,
      olen se tärkein henkilö, kiltti, ei harrasta mykkäkoulua, jutellaan aina asiat selväksi, pystyy sitoutumaan ,
      uskon että tämmönen on oikeesti olemassa,

    • reppuriika

      En ole tulossa kenenkään palstalaisen valloitettavaksi, joten pidän keinot omana tietoni. Kyllä kommunikointi tällaisenaan riittää.

    • mimmimum-..mi

      Minut on jo valloitettu.....nuorin lapsenlapseni on oikea hurmuri....ihana pikkumies ...vie sydämen...valloittava valoisa ihana...

    • Oih!
      En olisi uskonutkaan, että haluat valloittaa minut. Olen imarreltu.

      • hmpff

        Hah! Et sentään otettu? Vielä tässä vaiheessa?


      • uudenmaankamaralla

        Pahoittelut, mutta en aio lähteä valloittamaan ruotsia kun ei ole laivalippuakaan varattuna.
        Siellä on jo Kalle.


    • henrjii

      tulla aseet kalisten ja puukottaa.
      tai sitten halata ja suukottaa

    • Myöhäistä, olen valloitettu, kesytetty, lepytetty, rakastettu, suukotettu, enkä koskaan unohdettu.

    • hmpff

      Pitää nauraa kiltisti mun vitseille, ja kehua mun sapuskat, niin sitten voidaan miettiä.

      • kehun-jos-aihetta

        Niinniinmutta mitä sapuskaa ex rouva väsäilee?
        Vähän kyllä katson mitä suuhuni laitan.
        Kanihan en ole joten vihannekset jää luontoon, enkä kermaa ja voitakaan karsasta.
        Makkara menettelee mutta ei ihan mikä vaan makkara kuten halpis blöö tms.


      • hmpff
        kehun-jos-aihetta kirjoitti:

        Niinniinmutta mitä sapuskaa ex rouva väsäilee?
        Vähän kyllä katson mitä suuhuni laitan.
        Kanihan en ole joten vihannekset jää luontoon, enkä kermaa ja voitakaan karsasta.
        Makkara menettelee mutta ei ihan mikä vaan makkara kuten halpis blöö tms.

        No katso sitten kans vähän vaan. Tämä rouva x osaa laittaa ruokaa niin, että sä et tunnistakaan vihannekset etkä halpis blööt.

        Mustan kuoren kanssa kaikki näyttää samalta. Siitä kivaa, että joka ateria on vähän kuin ylläriä.


      • kehun-jos-aihetta

        Ymmärrän. Uutta retroa. Mustat kuoret...

        Mutta sitähän me miehet olemme harrastaneet kautta vuosikymmenten iltanuotioiden ja pallokrillien äärellä, blöö tikun nokassa unohtuneena hiilloksille.


    • Olen tyytyväinen nykyiseen kumppaniin. Ei ole täydellinen, mutta en ole minäkään.

    • Vihafaktaa.pukkaa

      En kirjoita, koska sellaista ei ole olemassa. Tai jos on, ja onhan niitä lukemattomia, mutta niillä kaikilla on jo kumppani. Jäljellä on vain se kaikkein kurjin rupusakki mikä ei kenellekään kelpaa. Minä mukaanluettuna.

      • Onks-liikaa-vaadittu

        Että loput olisivat rupusakkia, ei pidä paikkaansa. Silloin kun olin itse onneton ja yksin, luonteeni kaikkein huonoimmat puolet olivat päällimmäisinä. Katkeruus, viha, ahdistus ja tulevaisuuden pelko. Sellainena en tietenkään ollut rupusakkia, mutta vain harva olisi ihastunut. Yksi samassa asemassa oleva rupesi olemaan ja korjaannuimme yhdessä.
        Kun sitten elämä tasoittuu, niin luonnekin muuttuu, eli paremmat puolet kääntyvät päällimmäisikisi. Nyt olen positiivinen eikä tulevaisuus pelota ja kuulemma ihastuttava.
        Sen sijaan ettäkö naimisissa olevat ovat parempia. Voi huh! Olin kävelyllä ja pyöräilevä ystäväni jäi juttelemaan ehkä 15 minuutiksi. Kohta liukui auto, hänen miehensä. Jos rouva ei ole määrättyyn kellonaikaan pyörälenkiltä kotona, niin hän on miehen mukaan sitten panohommissa metsikössä, kyttäämään lähtee. Mulle ei kelpais.


    • Psykoterapeutitar

      Näin ihastukseni eilen kaupassa tekemässä ruokaostoksia ja tiedän hänen menevän kotiin tekemään ruokaa itselleen ja vaimolleen. Hän on luotettava ja turvallinen, osaa hoitaa raha-asiansa, hoitaa työnsä ja lenkkeilee ym. hyvät puolet.

      Ajatusleikkinä kuvittelen hänet parikseni ja rajoitukseksi vapaudelleni. Kävisi kaupassa ja laittaisi ruokaa ym. Kotonako sitten hänen kanssaan kykkisin? Nyt saan vapaasti olla, tulla ja mennä! En ole koskaan asunut miehen kanssa kaksin ja koen sen elämääni rajoittavana, enkä välttämättä innostu koko jutusta.

      Hänellä on oikeastaan kaikki piirteet, joilla voisi minut valloittaa, mutta onneksi on vain ajatusleikki ja hänellä on rouva kotona kykkimässä😄👍🏻

      • New-age

        Lempeydellä.
        Huomaavaisuudella.
        Näin on ollut ja oleva.


        Valloitus, mitäs sitten?
        Miten valloitetulle olisit valloittava, jotta saisit hänet valtoimenaan valtaasi?


      • Psykoterapeutitar

        Varattu miäs on turvallinen miäs! Pysyy kotonaan rouvansa kanssa kykkimässä😄👍🏻


    • Pikkuapulainen

      Tosi vaikea kysymys, kun olen ollut koko elämäni vastarannan kiiski eli en suostu kenenkään omaksi. Sellaisena ymmärrän verbin valloittaa. Aika sotaisaa tuo valloittaminen on myös, sehän tarkoittaa silloin alistamista, huh.

      Tietenkin tämä kysymys on tarkoitettu romantikoille ja idealisteille. Kumpaankaan ryhmään en itse asiassa tunne kuuluvani, mutta aika moni tietämättään, kuten vastauksista voi lukea. Muutama tuttavamies sanoi (vailla loukkaamistarkoitusta), että tämänikäisellä parasta ennen päivä meni aikaa sitten. Miehillä kun on useinmiten sellainen elämänkatsomus, että nainen valloitetaaan, ehkä sitten naisilla, että mies otetaan. Niinhän se oikeassa elämässä tahtoo käydä.

      Rehellisesti sanoen en tiedä, miten minut valloitetaan, jos otetaan kysymys teoreettisena juttuna. Vippaskonstit eivät tehoa. Ehkä kannattaa olla sitä mitä on, siihen kuitenkin pitkässä juoksussa tullaan eli maaliin.

    • maissiii

      Nyt jos helikopterilla tuohon pihaan piipahtaisi ja korjaisi mukaansa.
      Veisi ouninpohjan hyppyrin likelle lentoja katsomaan...
      ...tietysti voisi piipahtaa jossakin vip-teltassakin... ...olisi täydellinen valloitus.

      • Tämä.mies.paras.sulle

        Ota Hunkszi :DDDDD


      • selvätvinkit
        Tämä.mies.paras.sulle kirjoitti:

        Ota Hunkszi :DDDDD

        Eiköhä hän tota tarkottanekkii..


      • jännittävää
        selvätvinkit kirjoitti:

        Eiköhä hän tota tarkottanekkii..

        Toisessa ketjussa Na haluaa kanssa ralliin. Onko sama vai onko kilpailu käynnissä 😲😳😁😁


      • kuka.voittaa
        jännittävää kirjoitti:

        Toisessa ketjussa Na haluaa kanssa ralliin. Onko sama vai onko kilpailu käynnissä 😲😳😁😁

        Täälä on useita jotka osallistuu kisaan 😂😂😂


      • maissiii

        Vielä jäi tuo täydellinen valloitus odottamaan toteumistaan.
        Paljon pörräsi helikoptereita yläpuolellani vaan kannaltani ihan väärille pihoille ja pelloille piipahtivat.

        Toki oli rallissa kuskeilla kova kisa ja mielestäni oikea parivaljakko kisan voitti.

        Mutta ensi kesänä taas odotan... tai, no, jospa ostankin itse sen vip-lipun ja todistan hyppyrin luona kaikki autojen loikat.


    • bessie-

      Olen aika helppo tapaus. Melkein mies kuin mies voisi helposti saada minut vastaanottavaiseksi ja sen verran kiinnostuneeksi, että "pääsee ainakin tutustumaan lähemmin" minuun.
      Mies tietysti valitsee keinot ensinnäkin tilanteen mukaan, ja sitten jos ja kun juuri minusta (naisena) kiinnostuu niin sitten sen tilanteen mukaan. Jos hän lukee minua oikein ja toimii sen mukaan niin se on siinä, alkuun on päästy. Mies, joka hakee minua yhden ainoan kerran tangoon hyvin todennäköisesti on paljon vahvemmilla kuin mies joka viidettä kertaa riepottelee minua pitkin tanssilattiaa humpan tai foxin tahdissa.

    • Naisen pitaa olla kova tyoihminen ja pieniruokanen ,siin ne tarkeimmat

      • Tarviiko olla hyvä mustikkoita putsaamaan?


      • Ancelina kirjoitti:

        Tarviiko olla hyvä mustikkoita putsaamaan?

        Ei siit tairosta haittaakaan olis , seuraavan vuoren marjat on nyt poimittu 55l on paljon roskia.
        Viel ku huomenna riipasen piirakka marjat kotipihalta niin se on siinä.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ei siit tairosta haittaakaan olis , seuraavan vuoren marjat on nyt poimittu 55l on paljon roskia.
        Viel ku huomenna riipasen piirakka marjat kotipihalta niin se on siinä.

        Mustikkoja tarkoittaa mustikoita, häijyy tekee tuollainen mustikkamäärä, täällä niitä ei ole ja kaukaisen maan ihmiset ehtivät kerätä ne vähätkin.
        Tässä nyt saunan lämmityksen ohessa näitä vähiä putsailen.


      • Ancelina kirjoitti:

        Mustikkoja tarkoittaa mustikoita, häijyy tekee tuollainen mustikkamäärä, täällä niitä ei ole ja kaukaisen maan ihmiset ehtivät kerätä ne vähätkin.
        Tässä nyt saunan lämmityksen ohessa näitä vähiä putsailen.

        Reipas desillinen joka aamu menee ympäri vuoren , mulle jokurttiin ja vaimolle tuorepuuroon .
        Puolukat on ostettava ,sekös nuukaa miestä riipii.


    • 1eero

      En ottais eukkoo joka alkais minnuu määräilee, enkä tiiä vielä haluaisinko ko tässä iässä riittäisikö sen kouluttamiseen elinvuodet joten olkoon...vaikka nii ..en mee vannomaa ko...

      • korkeekouluun

        Miksä sä sen kouluttaisit?


      • ota.valmis.paketti

        Ota valmiiksi koulutettu, haukuttu ja ripitetty eukko, ei ole maanantaikappale.


      • 1eero

        Onha se helppo toisen sanoa, vuos sitten vähäkun sillä silmällä yksi tappaus aluksi oli mielinkielin mutta äkkiä paljastu perusluonne joten se jäi sitten siihen mokomakin.


      • jätäväliin
        1eero kirjoitti:

        Onha se helppo toisen sanoa, vuos sitten vähäkun sillä silmällä yksi tappaus aluksi oli mielinkielin mutta äkkiä paljastu perusluonne joten se jäi sitten siihen mokomakin.

        Eero eihän tän ikäsiä akkoja enää saa koulutettua, ne on mitä on.


      • jätäväliin kirjoitti:

        Eero eihän tän ikäsiä akkoja enää saa koulutettua, ne on mitä on.

        Hassu juttu toi koulutus ,ensin ihastuu toiseen ja sit yrittää muuttaa sen joksikin muuksi joka ei oo se johon ihastui?


      • bessie-
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Hassu juttu toi koulutus ,ensin ihastuu toiseen ja sit yrittää muuttaa sen joksikin muuksi joka ei oo se johon ihastui?

        Yleensähän sitä ihastutaan omaan, suht sokeassa ja järjettömässä tilassa luotuun mielikuvaan toisesta.


      • harhojen.tuomaa
        bessie- kirjoitti:

        Yleensähän sitä ihastutaan omaan, suht sokeassa ja järjettömässä tilassa luotuun mielikuvaan toisesta.

        Varsinkin virtuaalitodellisuudessa.


      • 1eero kirjoitti:

        Onha se helppo toisen sanoa, vuos sitten vähäkun sillä silmällä yksi tappaus aluksi oli mielinkielin mutta äkkiä paljastu perusluonne joten se jäi sitten siihen mokomakin.

        No siinähän monet tekeekin virheen kun hirvee kiire muuttaa yhteen ja mennä naimisiin ja sitten vasta siinä ollessa apaljastuukin et eipois kanattanu kun ei käykkää yksiin kun arki tulee vastaan.


      • bessie-
        harhojen.tuomaa kirjoitti:

        Varsinkin virtuaalitodellisuudessa.

        Nyt en oikein ymmärrä? Minä ainakaan en pystyisi ihastumaan missään virtuaalitodellisuudessa siinä määrin, että olisin "suht sokeassa ja järjettömässä tilassa", kyllä se edellyttää ihan elävän miehen kohtaamista ja hyvin voimakasta vetovoimaa välillemme.


      • kontakteja
        bessie- kirjoitti:

        Nyt en oikein ymmärrä? Minä ainakaan en pystyisi ihastumaan missään virtuaalitodellisuudessa siinä määrin, että olisin "suht sokeassa ja järjettömässä tilassa", kyllä se edellyttää ihan elävän miehen kohtaamista ja hyvin voimakasta vetovoimaa välillemme.

        Virtuaalissa on vain mielikuvituksen ja kohteen antaman harhan tieto ja silti jotkut ihastuvat tuntematta ja näkemättä rakkauden kohdetta


      • puskaylikenraali

        Niinpä niinpä niinpä ja etenkin ikäluokissa 50 ja 60 naiset ovat ihastuneet ulkomaalaisiin lentokapteeneihin, kenraaleihin ja muihin killunki kauluksisiin näkemättä kohdetta kuin valheellisissa valokuvissa, ja eikö pelekele ole lähettäneet niille rahaa jopa kymmeniätuhansia euroja. Haloo.


      • bessie-
        kontakteja kirjoitti:

        Virtuaalissa on vain mielikuvituksen ja kohteen antaman harhan tieto ja silti jotkut ihastuvat tuntematta ja näkemättä rakkauden kohdetta

        Kyllä, jotkut, mutta ei se kai kovin yleistä kuitenkaan ole.
        Kokematon ja herkkäuskoinen, ja ehkä myös vähän 'pakonomaisesti' kumppania etsivä varmaan voi ihastua ja rakastua tuntematta ja näkemättä, vaikka olisi ihan jalat maassa oleva ihminen noin yleensä. Luulen myös, että paitsi haavoittuvalla yms. tavalla 'tasapainottomat', myös narsistisella tavalla itsestään ja haluttavuudestaan liikoja luulevat voivat olla alttiita rakentelemaan harhakuvia itse ja ovat myös helposti vietävissä.


    • Ensimmäinen vastaus on hyvä tässä ketjussa............
      Olen tullut siihen tulokseen, että näillä kymmenillä- tällä elämänkokemuksella ei tarvitse esittää mitään roolia. Jos löytyy sopiva ihminen sen kyllä tietää suht nopeasti ja jatko onkin henkilöhistoriaa, eikö........

    • Enpä arvaa luetella meriittejä mitä "valloittajalla" tulisi olla. En ole asiaa koskaan miettinyt - mutta muutama on tullut vastaan ihan varoittamatta ;-)

    • simpsalapim

      Purskahtaisin nauramaan jos minua joku alkaisi valloittamaan. Valloittaminen kuulostaa sellaiselta sanalta, että valoittaja yrittäisi jotain hokkus-pokkus-temppuja :)

      • Kukkulatkin-kunniaan

        Nuorenpana asiaa sanottiin kukkuloiden valloittamiseksi kun neitoja lähestyttiin seurustelutarkoituksessa lyhemmäksi tai pidemmäksi ajaksi.


      • simpsalapim
        Kukkulatkin-kunniaan kirjoitti:

        Nuorenpana asiaa sanottiin kukkuloiden valloittamiseksi kun neitoja lähestyttiin seurustelutarkoituksessa lyhemmäksi tai pidemmäksi ajaksi.

        Tuo oli kyllä uusi tieto minulle. Oliko enemmän kukkuloita valloittanut kukkulan kuningas?


      • Kukkulatkin-kunniaan
        simpsalapim kirjoitti:

        Tuo oli kyllä uusi tieto minulle. Oliko enemmän kukkuloita valloittanut kukkulan kuningas?

        Ei.
        Se ei ollut kilpailua ja valloittelua elvistely mielessä, se oli vain "harmiton" sanonta.
        Kukaan ei kehunut saanneillaan eikä yhden yön jutut ollut edes tähtäimessä.
        Eikä neidot olleet sellaisia, että lähtevät kenen vaan mukaan tuosta vaan.
        Se oli siveyden ja moraalin aikaa.


    • Mielenkiintoisia kuvioita näkyy tulleen käsitellyksi tässä ketjussa. Jossain vaiheessa näkyy nouseen esiin kumppaniksi kouluttaminen, joka on ilmeisesti vaativa ja aikaa vaativa projekti.
      Oletin, että miehet kouluttavat naisiaan useammin kuin naiset miehiään. Onko näin?

      Mitä tuollainen kouluttaminen pitää sisällään?
      Miten se tapahtuu?
      Millaisilla alueilla koulutusta tapahtuu?
      Mitä pitää opettaa?

    • VieläOlisiKesääJäljellä

      "Millaisin keinoin sinut olisi helppo valloittaa?"
      Tarkoitatko miten ihastuisin sinuun? Riittää jos olet puhdas, rehellinen, huumorintajuinen toiset huomioon ottava lähes ikäiseni ei kovin pieni tai laiha mies ja pystyt itse huolehtimaan omista asioistasi, eli et etsi äitiä vaan Naista .

      "Mitä pitäisi tehdä, jotta saisi sinusta hyvän kumppanin vaikka lopuksi elämää tai pääsisi ainakin tutustumaan lähemmin?"
      Ole rehellinen, ole vapaa toisista suhteista (myös henkisesti), nauti elämästä ja minusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2029
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      242
      1658
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1040
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      935
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      924
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      845
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      781
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      775
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      744
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe