yleensä aina sama juttu..ei tunnu mitään ennemmin mutta noin 5 oluen jälkeen jos nousen ylös jalat on jotenkin puutuneet mutta kun kävelen hetken niin sitten ne onkin ihan normaalit...mistä tämmöne voi johtua?
jalat puutuneen tuntuset noin 5 oluen jälkeen
10
593
Vastaukset
- gffddss
"Monihermosairaus (polyneuropatia)
Monihermosairaudessa ääreishermojen vaurioon on jokin yleinen syy, esimerkiksi myrkyllinen aine, aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus tai tulehdussairaus. Myrkyistä yleisin on alkoholi, viidesosalla alkoholisteilla on monihermosairauden oireita. "
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00066 - Kokenut_neuroIogi
LöyIykauha percesiImässä helpottaa jalkojen puutumista.
- Taxari_
Katkokävelevä juoppo on valitettavan yleinen näky.
Tästä alkoholistin kehitysvaiheesta on enää lyhyt siirtymäaika hautausmaalle. Palstan ulosteisiin liittyvä epänormaali kiinnostus saattaa johtua syystä, että hermoston vaurioituessa myös pidätyskyky vaikeutuu tai katoaa. Tästä syystä pultsarit löyhkäävät pahalle ja laskevat alleen usein myös julkisissa kulkuneuvoissa. - kiihdytä_tahtia
Juot ne 5 olustasi liian hitaasti, jalat kerkeävät puutumaan ennenkuin joudut menemään kuselle.
- Kylmis__
Join kahdeksan kaljaa kuuteen minuuttiin ja nyt leijun taivaissa.
Aito Kylmis leijuisi tuolla tahdilla vessan pöntön äärellä pitämässä putkisto-orkesteria
- perce-arska
Perce laulaa ja ripuli leviää :(
- Totuudenpasuuna
Alkoholisoituneilta henkilöiltä on usein amputoitu jalka/jalat johtuen haimatulehduksen seurauksena puhjenneesta diabeteksesta , että hoidon laiminlyönnistä alkoholin takia. Vanhoja monisairaita ja -ongelmaisia juoppoja ei kannata enää hoitaa, vaan on yhteiskunnalle, läheisille ja naapureille helpointa, että juoppo menehtyy alkoholismiin pikaisesti.
- viides_pois
Minulla oli juuri samaa ongelmaa!
Ratkaisin asian sillein että kaadan aina viidennen oluen viemäriin, nyt ei puutumisia ole enää ollut. - kaljaa_koneeseen
Kalja tekee tehtävänsä. Sulla se toimii. Jatka vaan niin ehkä saat sotesta kyynärsauvat ja myöhemmin rullatuolin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477