Onko tietoa, että voiko oikeasti asettaa neliörajoja, jos hakee lapsen huoltajuutta?
Itse olen mummi, jolle jo kätilö (vaikkakin olimme ydinperhe, joka asui yksiössä) sanoi, että ei lapselle ole merkitystä näillä asioilla.
Päivittäkää nyt tietoni tässä asiassa. Olemme muuten vahvoilla, mikäli meidän on pakko.
Kuulostaako ristiriitaiselta?
Neliörajat
neljäkymmentäperkaksi
3
177
Vastaukset
- pistepi7
No stadissa taitaa olla 11 neliön kämppiä. Siinä pärjää yksi, mutta menee vaikka koko perhe jos yhessä mennään.
Jos tuo neljäkymmentäkaksi on neliöiden määrä kahdelle, se on ruhtinaallisesti ja paljon. Lapselle ja aikuiselle.
Et jos se kämppä ei ole alle 20 neliöinen, sillä asialla ei näissä asioissa ole minkäänlaista merkitystä, ei nyt eikä ikinä. - eirajoja
mikäli haet yhteishuoltajuutta..
- stadii1
42 neliötä on miljonäärin tai maalaisen luksusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062669Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1071900- 691576
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje251284Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251119Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531022- 82996
- 95988
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta126987Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta343853