Kävelet poissaolevana eteenpäin, parimetrinen rengas ei paljoa hidastu allejäädessäsi.
-Tästä seurasi tietenkin ohje, jos näkyy jalankulkija, kauha maahan ja kone seis.
-Muttamutta. onko tulevaisuus väkijoukkoon ajamalla harventaa kansaa, kaikki paitsi eläkeläiset
ei nosta silmiään pelastaakseen itsensä siirtymällä sivuun.
Kuolet kännykkä kädessä alle sekunnissa
ukkoontunu
1
121
Vastaukset
Suomeen myös kielto vaikka kävellessä taajamassa,on känny oltava poissa kädestä. Kaupungeissa jo on kielto esim Honolulu viimeisimmäksi. Tai sitten aja yli piruako minä niistä välitän,olen saanut fillarin autoni perseeseen,tabletti kourassa. Ja ylipäätään en pidä että joudun jonkun tekemälle videon pätkälle,eli aja yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833