Siis oon pelannu Sims perheellä jo 8 sukupolvea ja asun nyt isla parasisossa mulla on kolme taloutta siellä ja kaksi niistä toimii normaalisti mut ku en pysty pelata sillä kolmannella ku meen maailmojen hallintaan ja yritän vaihtaa siihen talouteen siellä ei ole sitä vaihtoehtoa että "vaihda tähän talouteen" ja siinä taloudessa kaksosista toinen on kadonnut!! Miten pystyn taas pelata sillä ?
Sims 3 perhe ei toimi :((
1
218
Vastaukset
Paljon on ollut pelaajilla ongelmia vuosien mittaan Isla Paradisossa, joka lienee TS3:n bugisimpia paikkoja. Ei ole mulla tietoa mitä kannattaisi yrittää, paitsi jos on sattumalta vielä hiukan vanhempi tallennus jäljellä, jossa tuo perhe olisi vielä jäljellä. Silloin voisi kai kohtuullisen vähällä saada sen kehitettyä ajan tasalle.
Korruptoituneen tallennuksen voi korjata, mutta siitä saattaa koitua enemmän hommaa kuin uuden talouden väsäämisestä. Nraas MasterController voi joskus auttaa, mutta ei sekään ihan kaikkea saa korjattua ainakaan sellaisten asioiden suhteen, jotka ovat tapahtuneet jo ennen sen asentamista.
Pahoittelen etten osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986