Siis oon pelannu Sims perheellä jo 8 sukupolvea ja asun nyt isla parasisossa mulla on kolme taloutta siellä ja kaksi niistä toimii normaalisti mut ku en pysty pelata sillä kolmannella ku meen maailmojen hallintaan ja yritän vaihtaa siihen talouteen siellä ei ole sitä vaihtoehtoa että "vaihda tähän talouteen" ja siinä taloudessa kaksosista toinen on kadonnut!! Miten pystyn taas pelata sillä ?
Sims 3 perhe ei toimi :((
1
178
Vastaukset
Paljon on ollut pelaajilla ongelmia vuosien mittaan Isla Paradisossa, joka lienee TS3:n bugisimpia paikkoja. Ei ole mulla tietoa mitä kannattaisi yrittää, paitsi jos on sattumalta vielä hiukan vanhempi tallennus jäljellä, jossa tuo perhe olisi vielä jäljellä. Silloin voisi kai kohtuullisen vähällä saada sen kehitettyä ajan tasalle.
Korruptoituneen tallennuksen voi korjata, mutta siitä saattaa koitua enemmän hommaa kuin uuden talouden väsäämisestä. Nraas MasterController voi joskus auttaa, mutta ei sekään ihan kaikkea saa korjattua ainakaan sellaisten asioiden suhteen, jotka ovat tapahtuneet jo ennen sen asentamista.
Pahoittelen etten osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217870- 2322712
- 262601
- 1631979
- 1191835
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165