Minttu kaatuilee

minkä-vuoksi

Uusin Minttu kaatuilee ja käynnistyy varatilaan, mistä on kyse?

15

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-beetoja

Beeta-versiot kannattaa jättää asentelematta.

• Huh_Huh_Huh

Valehtelusta

• kyseessäonon

Ei vale eikä beeta. Mint 18.2 ja useita eri koneita kaatunut ja eri liittymillä verkossa.

Mitä tapahtuu?

• peiliin_katsominen

Jos kerran osaat asentaa Mintin niin osaat kai myös lukea ulkomaisiltakin foorumeilta mitä uusimmasta Mintistä siellä kerrotaan, esim. vastaavista ongelmista joita olet kokenut, jos niitä on.

Ellei vastaavista ongelmista muualla kerrota, taitaapi vika olla asentajassa.

• kuulehan
        peiliin_katsominen kirjoitti:

Jos kerran osaat asentaa Mintin niin osaat kai myös lukea ulkomaisiltakin foorumeilta mitä uusimmasta Mintistä siellä kerrotaan, esim. vastaavista ongelmista joita olet kokenut, jos niitä on.

Ellei vastaavista ongelmista muualla kerrota, taitaapi vika olla asentajassa.

Kyllä se nyt on niin että, kun koneen ottaa pois verkosta se ei kaadu, eli joku tunkee koneelle.

• Ei_välttämättä
        kuulehan kirjoitti:

Kyllä se nyt on niin että, kun koneen ottaa pois verkosta se ei kaadu, eli joku tunkee koneelle.

Ei välttämättä "kun koneen ottaa pois verkosta se ei kaadu, eli joku tunkee koneelle".
        Jospa syystä tai toisesta ei verkkoyhteys onnistu - tai yhteys ehkä muodostuisi, jos jaksaa odotella piiitttkkkkäääännn.
        Tosin on muistettava, että tietty Mint-version ohjelmalähde onnistuttiin kaappaamaan, ja tarjoamaan kräkkeroituversio asennusmedista.

• mitä-löpinää-taas
        Ei_välttämättä kirjoitti:

Ei välttämättä "kun koneen ottaa pois verkosta se ei kaadu, eli joku tunkee koneelle".
        Jospa syystä tai toisesta ei verkkoyhteys onnistu - tai yhteys ehkä muodostuisi, jos jaksaa odotella piiitttkkkkäääännn.
        Tosin on muistettava, että tietty Mint-version ohjelmalähde onnistuttiin kaappaamaan, ja tarjoamaan kräkkeroituversio asennusmedista.

Eihän verkkoyhteyden toimimattomuudesta ollut mitään puhetta, sehän toimii.
        Mene sodat palstalle vinoilemaan windowskäyttäjille.

• windows-vanhan-muistaja

Tosin on muistettava että windows idiootti on aina idiootti.

• qeadwqer
        windows-vanhan-muistaja kirjoitti:

Tosin on muistettava että windows idiootti on aina idiootti.

Ja näin loihe lausumaan maso-jakkara

• feikkejä

Hakkerit tulevat " feikki tietoturvapäivityksillä " Mintteihin.
        Ubuntu on sentään vielä turvallinen.

• turvallinen-hevonen
        feikkejä kirjoitti:

Lapsellisuus valtaa kaikki näköjään.

• nakkerit
        feikkejä kirjoitti:

Kuulehan nyt nakkeri, kyllä minttu on sama järkkäri, tehty vain eri karkilla ja käyttötuntumalla.
        Ja voihan tuo kaatuminen johtua verkon palveluntarjoajasta, taikka emolta joku konkka keittänyt?

• lisää-nakitusta
        nakkerit kirjoitti:

Kuulehan nyt nakkeri, kyllä minttu on sama järkkäri, tehty vain eri karkilla ja käyttötuntumalla.
        Ja voihan tuo kaatuminen johtua verkon palveluntarjoajasta, taikka emolta joku konkka keittänyt?

Konetta ei sitten kannata heti heittää kierrätykseen, esim ebayltä saa 820/6.3V konkkia 10cent/kpl.

• win-lin-trol

Viimitteeks kun käyttis kaatuili satunnaisesti oli muistikampa sanonut yhteistyö- ja avunantosopimuksen irti.

• mbmbnmv

Mulla Mint 18.1 joka päivitetty Mint 18.2.
      Ja hyvin on toiminut jo 2-3 viikkoa eikä mitään kaatumisia.

Veikkaisin hardis vikaa sun koneella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe