Tämmöistä rupesin tässä miettimään. Olen siis 16v nuori miehenalku ja koen vetoa miehiin ja olen ihastunut lähinnä poikiin, elämäni aikana minulla on ollut vain pari tyttöihastusta. Näitä tunteita on ollut koko ikäni ja joskus 14v aloin miettimään olenko homo.
Mietin kuitenkin, että ihastumiseen tarvitaan aina se vetovoima. Nuoret pojat leikkivät lähinnä keskenään jolloin vastakkainen sukupuoli näyttäytyy viehättävänä, mystisenä ja jännittävänä asiana, mikä aiheuttaa vetovoiman. Itse olen pienestä pitäen ollut vähän syrjäytyneenä kaveriporukoista eikä minulla ole koko ikäni aikana ollut juurikaan samanikäisiä ystäviä. Näin minulla puuttuu kosketus "miesten maailmaan" ja mietin, että tämä kaikki on varmaan saanut aikaan kieroutuneen "vetovoiman" kehittymisen toisia poikia kohtaan.
Nyt olen menossa lukioon toiselle puolelle kaupunkia (asun pk seudulla), joten minulla on mahdollisuus saada ystäviä ja sitä kautta kosketusta "miesten maailmaan". Ehkä sitten pääsen myös eroon poikaihastuksista. Haluan kuitenkin joskus vaimon ja lapsia jne.
Kellään mitään ideoita tai ajatuksia tähän?
Voiko homous johtua kavereiden puutteesta?
25
525
Vastaukset
Homoadoptio on (ikävä kyllä) nykyään mahdollinen.
- vanamonkukka_
Hei sama! Tai äh en mä tiedä. On ollut poikaihastuksia, muttei niin paljon enää. Ja olen tuntenut vetovoimaa yhtä tyttöä kohtaa. Viistoista kesäne tyttö täällä kirjottelee. Ota yhteyttä, jutellaan lisää jossain, ois ihana
- vanamonkukka_
Siis tyttö olen itse
- jeejee-jeejee
Saatta olla mahdollista. Toisaalta ei vältämättä aina johda homous een.
- Poika17w
Sori ei liity asiaan, mutta alko nyt kiinnostaa et mis lukiossa oot? Kun luin ton niin tuli mieleen ihan oma tilanne
- EpävarmaPoitsu_
En tiiä viitinkö paljastaa, ettei kukaan tunnista. Espoosta kuitenkin.
- Poika17w
Aa. No sitten en sua tunne KAI
- EpävarmaPoitsu
Mistäs ite oot?
- Poika17w
EpävarmaPoitsu kirjoitti:
Mistäs ite oot?
Helsingistä. Opiskelen yhdessä isossa Helsinkiläisessä lukiossa. Oon nyt menossa lukion toiselle.
Itse olen sitä mieltä, että homous on ensisijassa synnynnäinen ominaisuus.
Kyllä homoillakin voi olla vaimo ja lapsia. Ihmisistä itsestäänhän se on kiinni, millaista perhe-elämää halutaan viettää.
Älä kuitenkaan pidä itseäsi kieroutuneena, vaikka pojista tykkäisitkin. Seksuaalista suuntautumistaan kun ei voi itse valita.- valinnattamuus
Jotkut on lasten kimpussa jotkut liikennemerikkien.
Pyromaani polttelee taloja ja saa siitä nautintoa, kleptomaani varastaa...
Suuntautumista ei voi valita.
Murhaajakin murhaa. valinnattamuus kirjoitti:
Jotkut on lasten kimpussa jotkut liikennemerikkien.
Pyromaani polttelee taloja ja saa siitä nautintoa, kleptomaani varastaa...
Suuntautumista ei voi valita.
Murhaajakin murhaa.Suuntautumistaan EI voi valita, mutta sen kyllä täyspäinen ihminen voi valita, että toteuttaako niitä mielihalujaan vai ei.
Pedofiili ei voi mitään pedofiiliydelleen, mutta hän kyllä voi valita sen, että tuleeko hänestä rikollinen eli lasten hyväksikäyttäjä. Jotkut pedofiilit kärsivät pedofiiliydestään todella paljon, koska he eivät koskaan haluaisi hyväksikäyttää lasta.
Homolla ei ole mielestäni mitään syytä vältellä mielihalujensa ja suuntautumisensa "toteuttamista", koska eihän hän tee ketään toista kohtaan mitään väärää.
- Miks_pitää_keksiä_nimi
Olen tyttö ja minä olen koko pienen ikäni leikkinyt tyttöjen kanssa, yläasteella aloin olemaan myös poikien kanssa mutta olen silti kiinnostunut tytöistä. Tuskin homous johtuu poika kavereiden puuttumisesta :')
- VastausX
Homouden syistä keskustellaan kauheasti, niinkuin se olisi jokin tauti, jonka tarttumista pitää välttää. Rakastuminen on kuitenkin hyvä ja ihana asia täysin riippumatta siitä, minkä sukupuolen edustajaan on ihastunut. Nykyään useimmat homot HALUAVAT olla homoja.
Luullakseni väitteestäsi, että yksinäisyys johtaa homouteen ei ole todisteita. En nyt sano, ettei tuokin voisi vaikuttaa, mutta tuskin se ainakaan suurin syy on. Ainakaan kaikki yksinäiset eivät ole homoja eivätkä kaikki homot ole koskaan olleet yksinäisiä.
Haluat vaimon mutta epäilet olevasi homo. Miksi ihmeessä haluat naispuolisen puolison, jos et koe seksuaalista mielenkiintoa naisiin?
Olen ennenkin sanonut, että homo, hetero bi, pan, antropofiili, sapio, demi... ovat vain nimityksiä, joilla ihmiset yrittävät luonnehtia tuntemuksiaan. Nuo nimitykset perustuvat siihen, mitä tunnet, ei toisinpäin. Joten älä turhan paljon stressaa siitä mikä olet tai miksi.
Ja vaikka on totta, että jotkut tietävät olevansa homoja jo viisivuotiaana, on myös niitä joilla on murrosiässä, jossa seksuaalinen kasvaminen on kesken, ihastuksia samaan (tai eri) sukuopuoleen, jotka sitten jäävät sen jälkeen pois. - ryhtyminenonlakia
Yökötys on paras todiste siitä, ettet ole niitä.
- mattmattzem
Aloittajalle: aika näyttää, mikä on seksuaalinen suuntautumisesi ja eiväthän kaikki halua itseään edes määritellä. Olennaista on mikä sinusta tuntuu hyvältä ja oikealta sisimmässä - tähän asti se näyttää olleen pääsääntöisesti pojat ja se on aivan ok ja normaalia. Homous ei johdu mitenkään yksinäisyydestä tai kavereiden puutteesta, eikä se että koet vetovoimaa toisia poikia kohtaan ole mitään "kieroutunutta" vetovoimaa. Miksi sinun pitäisi, etkä väkisin voikaan, päästä eroon poikaihastuksista? Jos et koe vetovoimaa ja kiinnostusta naisia kohtaan, niin miksi ihmeessä haluaisit vaimon? Voithan hankkia lapsia mieskin rinnallasi, vaikkapa sijaissynnyttäjä tai adoptio.
Epävarmuus ja hämmennys kuuluu myös nuoruuteen. Voithan halutessasi jutella noista asioista, vaikkapa lukion kouluterveydenhoitajan kanssa. Seta on myös siellä pääkaupunkiseudulla. Oletko kuullut Poikien Talosta? https://poikientalo.fi/ - bitaihomoihsm
Jos koet jonkinlaista ihastusta myös tyttöihin niin mun mielestä saatat olla myös bi-seksuaali...
En osaa kauheen hyvin sanoo.. - Kulkijakuustoistavuotias
Itse olen 16-vuotias miehenalku Tampereelta. Aloitin myös lukion nyt syksyllä. Oma tilanteeni on joissakin määrin samankaltainen, sellaiseen tiiviiseen kaveriporukkaan en ole ainakaan mielestäni kuulunut sitten ala-asteen puolivälin. Noin vuoden ajan olen täysin sisäistänyt sen, että olen biseksuaali, tosin jopa enemmän pojista kiinnostunut. Kahdelle kaverille olen nyt keväällä ja kesällä myöntänyt, molemmat ovat suhtautuneet hyväksyvästi.
Jos itse tahdot vaimon ja lapsia, niin jos tunnet vetoa naisia kohtaan niin siitä vain. Jos taas et tunne vetoa, niin miksi taistelisit vastaan? Mitään sairasta tai erikoista ei tuossa ole. Onnea ja menestystä sinullekin nuoruuteen, siinä riittää työtä!- yleistä
Taitaa tuollainen olla aika yleistä tämänikäisillä...
- Viranomainen
Mieti tarkkaan haluatko huijareiden maailmaan. Sieltä on vaikea päästä pois koska homoyhteisön keinot kahlita heidän maailmaan on raakaa ja kovaa. Haluavat vain hyötyä sinusta ja myöhemmin läheisistäsi. Siinä maailmassa on huijareita enemmän kuin muualla. Kohta et omista yhtään mitään ja kaikki on yhteistä. Siitä maailmasta ei voi paeta kuin lähtemällä ulkomaille. Lopuksi huomaat olevan itsekkin rikollinen ja elät yhteisessä vaietussa rikollisessa maailmassa ja olet entistä yksinäisempi.
- Nicceee
Se on hyvä maailma elää jos haluaa kostaa jollekin joka on ollut vittumainen sulle. Tai jos sulla on kenkku pomo töissä tai sua yritetään savustaa ulos työyhteisöstä tai johtoryhmästä saat homomafian apuun. Tietävät kaiken miten toimia, mm vakoilumenetelmistä. Tulevat siis sun työpaikalle tai tarvittaessa sun vittumaisen pomon kotiin ja asentavat kuuntelulaitteita ja kameroita sun vihamiestesi kotiin ja työpaikalle. Näin pääset niskan päälle ja olet aina asteen edellä. Siellä maailmassa osataan ohittaa noi turvajärjestelmät jotenkin kummasti. Ei paha jos tarvit tollasta ystävää.
- Niinpäniiin
Ootteko muuten pannu merkille, että aika monella homolla on joku hälytysjärjestelmä kotonaan? Verisure tai kameroita ym. Miksiköhän?
- tunnennäätyypit
Viranomainen, Nicceee ja Niinpäniiin ovat sama henkilö joka syytää pelkkää homofobista propagandaa. Älä ole huolessas, et muutu rikolliseksi jos oot homo.
- Setäottaarajusti
Setä auttaa mielellään sinua löytämään itsesi. Selkeästi haluat kokeilla homoseksuaalista toimintaa ja Setä on oiva opastaja siihen. Setä pitää kovasti teinipojista,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702065Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i671612Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2311387- 831215
- 411169
- 571124
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801044Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment2061019Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas81002- 73983