En tarvitse sinua

IhatethatIlovedyou

Itseasiassa oloni on paljon parempi, kun en näe tai kuule susta mitään. En kaipaa enää sua, ellet osoita olevasi kaipaamisen arvoinen. Kaipaan vain hyvää oloa enkä tuskaa sydämessäni.

10

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluannähdäkuulla

Minäpä kaipaan erästä miestä. Hän on tuonut hyvää oloa sekä tuskaakin.

• Rakkautta_rakkautta_vaan

Kyllä sinunkin sydän heltyisi kun kultasi tulisi lähellesi ja laittaisi kädet ympärillesi ja halaisi lämpimästi sinua..loppuisi tuo mökötys.
      Mistäs se tuska tulee? Ikävästä?
      Täytyy sanoa että itse ymmärrän vain sydämen kieltä , jos sydän sanoo että rakastaa , sitten se on niin .
      Rakkaus saa kaipaamaan että tunnen sydämen tuskaa . Ei mulla ole mitää off nappia josta voin halutessani painaa tunteita ,ikävää , kaipausta pois.
      Kaipaamisen arvoinen on hän jota rakastaa.

• Ikävä Normaalia oloa. Kaksi ja puoli vuotta kestänyt fyysinen paine ahdistaa.

• Osaisitko kertoa mikä paine sinua on ahdistanut 2,5 vuotta? Minulla ei ole ollut mitään erityistä painetta 2,5 vuoden ajan.

Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa hyvinkin kärsiä jostakin 2,5 vuoden mittaisesta paineesta - nettikommenttiensa perusteella.

Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?

• Tarvisee_ei_tarvitsee_ei

"I hate that I loved you : En kaipaa enää sua, ellet osoita olevasi kaipaamisen arvoinen. "

Kenelle? Miten tuollaisen voi osoittaa? Siis on oltava täällä, että olo olisi kiva, vai? Vastavuoroisuus chatissa on riippuvuutta aiheuttavaa, eiks' jo järki sano, että eroon nyt heti koneelta?
      Common understanding: liikaa asioita, ongelmia, porttikielto, pilattu. Other side, if not so ... ja siinä tapauksessa prinsessat olisivat onnistuneet jo ajat sitten. Pain and collision. Ystävä-lupaukset ei riitä, alkaa läsnäolon odotus ja vaatimus. Aamulla ulinaa, päivällä ei, ip vihaa, ilalla muuta. Open mind, nice things, not saying anything.

• kovananatsatt
    • jasssooo
    • whthefuck
    • satisfactionn
    • doggystyleee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      82
      4454
    2. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      202
      3579
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      137
      3405
    4. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      229
      2693
    5. "Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä

Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk
      Tv-sarjat
      21
      2321
    6. Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa

Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk
      Maailman menoa
      43
      2308
    7. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      73
      2154
    8. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      48
      2083
    9. Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?

Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella
      Tv-sarjat
      11
      2076
    10. Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?

Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.
      Tv-sarjat
      0
      1973
    Aihe