Eilisestä saakka jatkunut 'tilapäinen' katko, missähän mättää? Onks muilla samaa ongelmaa vai mulla vaan?
Treffit katkolla
17
414
Vastaukset
- PööPööPöö
Joo jumissa on täälläkin.
- Mieleniminäkinpahoitin
Ärräpäitä täältäkin!!!!!!!!!!!!!!!!! Tilapäinen kestänyt jo 12 tuntia, mikähän on uusi virallinen aika tolle tilapäiselle???? Aiemminha se on ollut muutamasta minuutista korkeintaan tunti. Ja tästä vielä menin maksamaan!!!!!!!!!!
Juu, ei toimi ei...
Sama juttu täälläkin 😬 viestejä olis mut ei pääse lukemaan
- kask
jatkunut jo kohta vuorokauden eikä mitään tiedotetta
--tilapäinen--
- maksava
Joo on ollut jo yli 15 tuntia tilapäinen häiriö. Keljuttaa kun kuitenkin on maksannut palvelusta..
- Kylläollut
Niin on mullakin ollut, saa ihmetellä.Eikö v. loppuna ole korjaajia?
- 4785jegfuig75hy
Ongelmaa ei ole kaikilla. Minulla toiminut ihan ilman ongelmia niin eilen kuin tänäänkin. Kokeillut eri selaimilla ja laitteilla, ei ongelmia. Tällä hetkellä Treffit-palvelussa kirjautuneita 1454 kpl.
- Jjjkkkkkkk
Minä en pääse puhelimella treeneihin mutta tietokoneella pääsen tietääkö kukaan mistä johtuu
- Jjjjjkkkkk
Treffeihin en oo päässyt la illan jälkeen puhelimella mutta tietokoneella pääsen
- 11222
Toisella selaimella ei toimi, mutta toisella selaimella toimii?
Jokos teillä toimii...mulla ei ainakaan...
- Ymmällään
Ei todellakaan toimi!!!
- lilleri.lalleri.aIIeri
Mikäpä suomi24 palveluista toimisi???
Eihän se riitä että vasemmalla kädellä vähän sinnepäin on kaikki tehty ja ylläpito ei senkään vertaa mitään osaa.
Aller kun osti Suomi24:n siitä lähtien on pikkuhiljaa alkanut Suomi24:n alasajo. Näkyyhän se kaikessa. Suomi24:lla ei ole enää pariin vuoteen ollut ainoatakaan ihmistä palkkalistoillaan. Suomi24:n hallituksessa istuu ainoastaan Allerin väkeä. Ei mene kauaa kun Suomi24:n palvelut loppuvat kaikki. Allerilla ei ole rahaa enää ja katoavat käyttäjät Suomi24:n palveluissa vie ne vähäisetkin mainostajat...
SE ON LOPPU! Nyt on jo tiistai -ilta eikä palvelua vieläkään pelitä! Onko loppunut rahat vai miksi ei saada kuntoon? On siis ollut jo lauantaista asti sama virheilmoitus kun yrittää päästä sisään. Ylläpitokaan ei vastaa kuin tyhymiklä kysymyksilä että miläl ollaan yhteydessä jne... kun omassa koneessa ei ole mikään muuttunut eikä suomi24 ole mitään ilmoittanut että jokin asia olisi pitänyt käyttäjällä muuttaa jotta palvelu toimisi edelleen. Tämä alkaa olla vedätystä ja rikollisuuden puolella.
Onko muilla samaa juttua?
Kuluttajariitalautakuntaan olen kohta yhteydessä kun maksettua palvelua ei toimiteta eikä hyvityksiä anneta.
Petos mikä petos!- treffit.on.pilattu
Kerrohan tänne mikä ei toimi, millä ei toimi..
Minulla ei ole ollut lainkaan ongelmia. Kokeillut Windows 10 ja 7 eri selaimilla, Chrome, Firefox, Edge. Toimii myös kännykällä - android 7.0 ja Samsungin oletusselain (Internet).
Sun kannattaa olla yhteyksissä ylläpitoon palautelomakkeen kautta ja laittamalla sähköpostia osoitteella treffipalaute (ÄT) s24.fi ja palaute (ÄT] s24.fi
Tällä palstalla taitaa olla enämpi harvinaista että Suomi24 mitään lukee. Noihin sähköposteihin olen saanut viime viikolla vastauksen ja myös palautelomakkeella tekemääni pyyntöön olen saanut vastauksen viime viikolla, eli ne toimivat.
Petos ja kusetushan tämä on koko Suomi24 mutta erityisesti Treffit on todella ala-arvoinen palvelu. Nykyisin se on vain mainosalusta. Siten se näkyy ainakin miehille - jatkuvasti mainosprofiileja joissa jopa pornokuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683