Treffit katkolla

pitkä_katko

Eilisestä saakka jatkunut 'tilapäinen' katko, missähän mättää? Onks muilla samaa ongelmaa vai mulla vaan?

17

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PööPööPöö

      Joo jumissa on täälläkin.

      • Mieleniminäkinpahoitin

        Ärräpäitä täältäkin!!!!!!!!!!!!!!!!! Tilapäinen kestänyt jo 12 tuntia, mikähän on uusi virallinen aika tolle tilapäiselle???? Aiemminha se on ollut muutamasta minuutista korkeintaan tunti. Ja tästä vielä menin maksamaan!!!!!!!!!!


      • Joo, jatkunut!! Ollut 5h./)!


    • Juu, ei toimi ei...

    • Sama juttu täälläkin 😬 viestejä olis mut ei pääse lukemaan

      • kask

        jatkunut jo kohta vuorokauden eikä mitään tiedotetta
        --tilapäinen--


    • maksava

      Joo on ollut jo yli 15 tuntia tilapäinen häiriö. Keljuttaa kun kuitenkin on maksannut palvelusta..

    • Kylläollut

      Niin on mullakin ollut, saa ihmetellä.Eikö v. loppuna ole korjaajia?

    • 4785jegfuig75hy

      Ongelmaa ei ole kaikilla. Minulla toiminut ihan ilman ongelmia niin eilen kuin tänäänkin. Kokeillut eri selaimilla ja laitteilla, ei ongelmia. Tällä hetkellä Treffit-palvelussa kirjautuneita 1454 kpl.

    • Jjjkkkkkkk

      Minä en pääse puhelimella treeneihin mutta tietokoneella pääsen tietääkö kukaan mistä johtuu

      • Jjjjjkkkkk

        Treffeihin en oo päässyt la illan jälkeen puhelimella mutta tietokoneella pääsen


    • 11222

      Toisella selaimella ei toimi, mutta toisella selaimella toimii?

    • Jokos teillä toimii...mulla ei ainakaan...

    • Ymmällään

      Ei todellakaan toimi!!!

    • lilleri.lalleri.aIIeri

      Mikäpä suomi24 palveluista toimisi???
      Eihän se riitä että vasemmalla kädellä vähän sinnepäin on kaikki tehty ja ylläpito ei senkään vertaa mitään osaa.

      Aller kun osti Suomi24:n siitä lähtien on pikkuhiljaa alkanut Suomi24:n alasajo. Näkyyhän se kaikessa. Suomi24:lla ei ole enää pariin vuoteen ollut ainoatakaan ihmistä palkkalistoillaan. Suomi24:n hallituksessa istuu ainoastaan Allerin väkeä. Ei mene kauaa kun Suomi24:n palvelut loppuvat kaikki. Allerilla ei ole rahaa enää ja katoavat käyttäjät Suomi24:n palveluissa vie ne vähäisetkin mainostajat...

      SE ON LOPPU!

    • Nyt on jo tiistai -ilta eikä palvelua vieläkään pelitä! Onko loppunut rahat vai miksi ei saada kuntoon? On siis ollut jo lauantaista asti sama virheilmoitus kun yrittää päästä sisään. Ylläpitokaan ei vastaa kuin tyhymiklä kysymyksilä että miläl ollaan yhteydessä jne... kun omassa koneessa ei ole mikään muuttunut eikä suomi24 ole mitään ilmoittanut että jokin asia olisi pitänyt käyttäjällä muuttaa jotta palvelu toimisi edelleen. Tämä alkaa olla vedätystä ja rikollisuuden puolella.

      Onko muilla samaa juttua?

      Kuluttajariitalautakuntaan olen kohta yhteydessä kun maksettua palvelua ei toimiteta eikä hyvityksiä anneta.

      Petos mikä petos!

      • treffit.on.pilattu

        Kerrohan tänne mikä ei toimi, millä ei toimi..

        Minulla ei ole ollut lainkaan ongelmia. Kokeillut Windows 10 ja 7 eri selaimilla, Chrome, Firefox, Edge. Toimii myös kännykällä - android 7.0 ja Samsungin oletusselain (Internet).

        Sun kannattaa olla yhteyksissä ylläpitoon palautelomakkeen kautta ja laittamalla sähköpostia osoitteella treffipalaute (ÄT) s24.fi ja palaute (ÄT] s24.fi

        Tällä palstalla taitaa olla enämpi harvinaista että Suomi24 mitään lukee. Noihin sähköposteihin olen saanut viime viikolla vastauksen ja myös palautelomakkeella tekemääni pyyntöön olen saanut vastauksen viime viikolla, eli ne toimivat.

        Petos ja kusetushan tämä on koko Suomi24 mutta erityisesti Treffit on todella ala-arvoinen palvelu. Nykyisin se on vain mainosalusta. Siten se näkyy ainakin miehille - jatkuvasti mainosprofiileja joissa jopa pornokuvia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe