Kokkolassa tuulee tänään :))

Ai..oliko tikusta tehty asiaa? :)) No sitähän nykyään on täällä kaikki aloitukset. Pakkomielteisesti yksikin tehtailee juttuja ja mustasukkaisesti vahtii palstaa. Näkee rekattujakin joka viestissä :)) Miten voikin ihmisen polla kuumeta noin..:)) Ei ainakaan auringon vaikutuksesta, kun ei varmaan ehi kyttäilyltään edes ulos :)))) No huvinsa kullakin.

61

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko ripulisti riehunut? Luulisi ihmisillä olevan puuhaa kesällä? 😮

• No eipä ole Ressu :) Muutes..pitää vähän tarttua tuohon, että puuhaa kesällä..Eikös kesän pitäis olla just semmonen, ettei tartte puuhata mitään :)) Jos ei puuhaks lasketa sit kukkien hoitoa, pihatuolissa istumista tai merenrannalla kävelyä :)

• tinttu-liina kirjoitti:

No eipä ole Ressu :) Muutes..pitää vähän tarttua tuohon, että puuhaa kesällä..Eikös kesän pitäis olla just semmonen, ettei tartte puuhata mitään :)) Jos ei puuhaks lasketa sit kukkien hoitoa, pihatuolissa istumista tai merenrannalla kävelyä :)

No se hame hemmoko? Kyllä tuo on kesä puuhaa, tuo ulkona olosi.😊 Itsellä on ollut puhaa, kun mies lomalla, huomenna palaa töihin..

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

No se hame hemmoko? Kyllä tuo on kesä puuhaa, tuo ulkona olosi.😊 Itsellä on ollut puhaa, kun mies lomalla, huomenna palaa töihin..

No justiinsa se kurlaava hamehemmo :) Mä en ole koskaan aatellu, että lorviminenkin on puuhaa. Rikkaruohojenkin kitkeminen on vaan mukavaa ajanvietettä. :)) Paljon sitä ehtii, ku aikasin herää. Olla ulkona ja tietysti ehtii käydä kattomassa netin elämää :)

• Kittie-chihu-81
        tinttu-liina kirjoitti:

No justiinsa se kurlaava hamehemmo :) Mä en ole koskaan aatellu, että lorviminenkin on puuhaa. Rikkaruohojenkin kitkeminen on vaan mukavaa ajanvietettä. :)) Paljon sitä ehtii, ku aikasin herää. Olla ulkona ja tietysti ehtii käydä kattomassa netin elämää :)

No minun mielestä rentoutuminen on puuhaa myös ja tärkeää.😊

No minun mielestä rentoutuminen on puuhaa myös ja tärkeää.😊

Ai..mä taas pidän rentouttavia juttuja vaan lorvailuna ja kaikki muu on sit työtä eli puuhaa :)) Tää meni jo viilailuks ;) Mut juu..tärkeetä on heittää vapaalle ja rentoutua. Vaikka usein käy niinkin, että ku meinaa ottaa rennosti ja viettää kunnon lorvipäivä, niin siitä tuleekin älyttömän raskas ja uuvuttava päivä...jos ei muuten, niin henkisesti :[

No kyl mäki oisin digannu nyppii rikkaruohoi :( Oli sit kuiteski lähdettävä biitsiin ku toi gimmafrendi vetää sällei ku hunaja mehiläisii et itekseen ei häntä kandee päästää. Siel mä sit kärvistelin tuules ja paahtees ja potkin jätkii kauemmaks et oli sillai suht rankkaa :(

Ai..mä taas pidän rentouttavia juttuja vaan lorvailuna ja kaikki muu on sit työtä eli puuhaa :)) Tää meni jo viilailuks ;) Mut juu..tärkeetä on heittää vapaalle ja rentoutua. Vaikka usein käy niinkin, että ku meinaa ottaa rennosti ja viettää kunnon lorvipäivä, niin siitä tuleekin älyttömän raskas ja uuvuttava päivä...jos ei muuten, niin henkisesti :[

Ton mä allekirjoitan kyl täysin ku meni sillai mehut eilen... ;)

• laskeudu_pilvistä

On siinä h*lvetin leuhka jätkä.

• artagnan kirjoitti:

No kyl mäki oisin digannu nyppii rikkaruohoi :( Oli sit kuiteski lähdettävä biitsiin ku toi gimmafrendi vetää sällei ku hunaja mehiläisii et itekseen ei häntä kandee päästää. Siel mä sit kärvistelin tuules ja paahtees ja potkin jätkii kauemmaks et oli sillai suht rankkaa :(

No ei ollu sullakaa helppoa.. ;) Oisit huutanu isoon ääneen, että tällä tyttösellä on tarttuva hyppykuppa, nii johan ois sunkin päiväs ollu helpompi ;))

• artagnan kirjoitti:

Bööööö... (ʘ‿ʘ✿)

No ei ollu sullakaa helppoa.. ;) Oisit huutanu isoon ääneen, että tällä tyttösellä on tarttuva hyppykuppa, nii johan ois sunkin päiväs ollu helpompi ;))

Hahaha... Siis millä tavalla helpompi???

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Hahaha... Siis millä tavalla helpompi???

No ois pysyny kollit kaukana, niin Artsilla ei olis ollu niin paljon häädettäviä ;) Jotenki kuvittelen, että Artsi on siel polleena kävelly rinta rottingilla ja pullistellu lihaksiaan..;)

Kai mä sit oisin ottanu sillai snadisti lättyyn... ;)

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Bööööö... (ʘ‿ʘ✿)

Ai hitto muru ku mä säikähdin... <3

No ois pysyny kollit kaukana, niin Artsilla ei olis ollu niin paljon häädettäviä ;) Jotenki kuvittelen, että Artsi on siel polleena kävelly rinta rottingilla ja pullistellu lihaksiaan..;)

No oli sillai tärkeenpää hieroo tota aurinkorasvaa ku tsiigailla sällei. Mä sit vasta aktivoiduin ku koittivat tulla iskeen tota mun daamii ;)

• artagnan kirjoitti:

Kai mä sit oisin ottanu sillai snadisti lättyyn... ;)

Arieliltako? :))

• artagnan kirjoitti:

No oli sillai tärkeenpää hieroo tota aurinkorasvaa ku tsiigailla sällei. Mä sit vasta aktivoiduin ku koittivat tulla iskeen tota mun daamii ;)

Kahdestaanko olitte? :) Mahto sulla suu olla kuiva jälkeenpäin :)))))) Voi teitä miehiä..

• kysyn_suoraan
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Bööööö... (ʘ‿ʘ✿)

Olet kuin jumalatar ulkonäöltäsi, tyrmäävän kaunis nainen. Kannattaako 'tuhlata' itseään klopeille joilla ei ole sinulle mitään tarjottavaa?

• kysyn_suoraan kirjoitti:

Olet kuin jumalatar ulkonäöltäsi, tyrmäävän kaunis nainen. Kannattaako 'tuhlata' itseään klopeille joilla ei ole sinulle mitään tarjottavaa?

Jospa mä uteliaisuuttani kysyisin sulta suoraan, että mitä erikoista tarjottavaa pitäisi olla? Kaikki ihmiset kun ulkonäöstä huolimatta kaipaavat samoja perusasioita. Jos meinaat taas maallista mammonaa, niin tuleepa mieleen, että mistähän lähtee se juttu, että todelliset kaunottaret kaipaavat jotain luxusta..ku eihän mikään sellainen takaa onnellista elämää. Kyllä se vaatii ihan kaikkea muuta...semmosta mitä ihan "kloppikin" voi antaa..

• näin_sevaanon

Äijävalikoima mistä valita, on tuollaisilla naisilla laaja. Potentiaaliset ehdokkaat satsaavat suhteeseen eri mittakaavassa kuin suhteeseen tavisnaisen kanssa. Tasapäisistä ehdokkaista valituksi tulee kellä on eniten tarjottavaa: omistusasunto, auto, vakityö, ulkonäkö kohdillaan, varaa ulkomaanmatkoihin jne.

• näin_sevaanon kirjoitti:

Äijävalikoima mistä valita, on tuollaisilla naisilla laaja. Potentiaaliset ehdokkaat satsaavat suhteeseen eri mittakaavassa kuin suhteeseen tavisnaisen kanssa. Tasapäisistä ehdokkaista valituksi tulee kellä on eniten tarjottavaa: omistusasunto, auto, vakityö, ulkonäkö kohdillaan, varaa ulkomaanmatkoihin jne.

Että te jaksatte.. Luuletteko todellakin että se ulkonäkö on se tärkein? Palatkaa maanpinnalle, ajatelkaa luonnetta.

Ja ihan oikeasti, täällä jutut hyytyy, kaiken Kuola juttujen takia.. Tylsää...

• sussa_silmä_lepää
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Bööööö... (ʘ‿ʘ✿)

Jospa armollinen neito ilmoittautuu miss Kokkola kisaan, jonninjoutavuuksien sijasta meinaan;)

• varaa_aika_vastaanotolle
        sussa_silmä_lepää kirjoitti:

Jospa armollinen neito ilmoittautuu miss Kokkola kisaan, jonninjoutavuuksien sijasta meinaan;)

Mitä hittoa se siitä hyötyy jos stetoskooppi kaulalla hoitaa potilaita?

Että te jaksatte.. Luuletteko todellakin että se ulkonäkö on se tärkein? Palatkaa maanpinnalle, ajatelkaa luonnetta.

Mites kittie jakselee? Minä hyvin

Jospa mä uteliaisuuttani kysyisin sulta suoraan, että mitä erikoista tarjottavaa pitäisi olla? Kaikki ihmiset kun ulkonäöstä huolimatta kaipaavat samoja perusasioita. Jos meinaat taas maallista mammonaa, niin tuleepa mieleen, että mistähän lähtee se juttu, että todelliset kaunottaret kaipaavat jotain luxusta..ku eihän mikään sellainen takaa onnellista elämää. Kyllä se vaatii ihan kaikkea muuta...semmosta mitä ihan "kloppikin" voi antaa..

Hymyllä ja iloinen asenne ne on millä pääsee pitkälle

Hymy ja iloinen asenne ne on tärkeää.. Kauneus on katoavaa.. Kun hymyillee ni ihmiset huomaa että olet itse varma ja eivätkä enää huomaa jos et ole ihan missi. Mieluummin en ole missi ja olen oman tien kulkija ja tällainen millainen olen ja jos saan ystäviä ni tiedän että kelpaan vaikka mitä elämässä ikinä sattuisi...

• näin_sevaanon kirjoitti:

Ajokortti ja auto tärkeää koska ikinä ei voi tietää mitä sattuu... Autolla pääsee vaikkei enää Linja-autoon pääse. Autolla pääsee vaikka liikkuminen olisi hankalaa.

• Ilmannimii kirjoitti:

Mites kittie jakselee? Minä hyvin

Muuten ihan hyvää, mutta unettomuus vaivaa..

Arieliltako? :))

No kyl hän lyödä osaa... ;)

Kahdestaanko olitte? :) Mahto sulla suu olla kuiva jälkeenpäin :)))))) Voi teitä miehiä..

Tota noin... Kyl mä oon sillai snadisti kostee tuollaisten keissien jälkeen ;)

• artagnan kirjoitti:

No kyl hän lyödä osaa... ;)

Älkääs nyt joutuko liikaa tossun alle..😄

Älkääs nyt joutuko liikaa tossun alle..😄

No en mä tossui pelkää mut niitä kymmensenttisii korkokenkii. Sit pitää jo yrittää luikkii pakoon... ;)

No vakavasti ottaen henkinen läsnäolo ja toisen huomiointi taitavat olla ykkösprioriteetit suhteessa kuin suhteessa.. :-)

• butch-cassidy kirjoitti:

No vakavasti ottaen henkinen läsnäolo ja toisen huomiointi taitavat olla ykkösprioriteetit suhteessa kuin suhteessa.. :-)

Oikeessa oot Butsi. Noi kaks juttua on kyllä tärkeitä. Jos ne puuttuu, niin aika heikoilla ollaan.

• Komea_mies_

Kiva 'nähdä' teitä naisia;)

• Jassoo..oikeen kommee mies tuli tervehtimään ;) No mikäpäs sen mukavampaa :))

• Ai meinaatsä mun syrjähyppyy? Niinku tota jäänhinkkaajaa ;)

• Just tarkotan sun salarakastas.. ;)

• Oon yrittäny aina välillä saada juttuja käyntiin, mutta näköjään aloitukset vaan tippuu..:[ Ehkä ei kannata enää yrittää herättää rekattujen juttuja eloon. Meni nyt vasta mulle kaaliin, mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :} Elämä jatkuu..🙋 vai jatkuuko..👀 no tietysti jatkuu 👍

• palsta_analyytikko

Pari vuotta juttujanne seuranneena totean:
        Olette muodostaneet suhteita joista on puhuttu ilman kiertelyjä (nuori neito esikuntineen).
        Yhteydenpitoa joista on toisinaan mainittu (Tinttuliina & Kittie)
        Yhteydenpitoa josta ollaan oltu hiljaa 'kusi sukassa' (Tinttuliina & Toljanter)
        Ihminen on siitä erikoinen viritelmä että se hiljenee kun saa haluamansa. Jätkäsakki palvoo neitostaan ja mielenkiinto laimenee. Toljanteria ei nuori sakki kiinnosta kun väylä Tinttuliinaan on auki palstan ulkopuolella. Kittiellä ja Tinntuliinalla lienee kehittynyt tiivis ystävyys. Jokainen on saanut mitä on etsinyt. Ilman palstan ulkopuolista yhteydenpitoa juttu jatkuisi, näin se vaan on.

• lusikka_soppaan
        palsta_analyytikko kirjoitti:

Olette muodostaneet suhteita joista on puhuttu ilman kiertelyjä (nuori neito esikuntineen).
        Ihminen on siitä erikoinen viritelmä että se hiljenee kun saa haluamansa. Jätkäsakki palvoo neitostaan ja mielenkiinto laimenee. Toljanteria ei nuori sakki kiinnosta kun väylä Tinttuliinaan on auki palstan ulkopuolella. Kittiellä ja Tinntuliinalla lienee kehittynyt tiivis ystävyys. Jokainen on saanut mitä on etsinyt. Ilman palstan ulkopuolista yhteydenpitoa juttu jatkuisi, näin se vaan on.

Pikkupimatsu kävi aikansa kuumana alfaan mutta Tinttuliina veti pidemmän korren. Viime syyskesänä asia oli tapetilla, taisi käydä nuoremman luonnon päälle jopa.

• Kyllä minä ainakin täällä juttelen kanssasi ihan mielellään.😊

• Palstahiipuu
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin täällä juttelen kanssasi ihan mielellään.😊

Taitaa olla myöhästä.

• Mitä_tapahtui
        lusikka_soppaan kirjoitti:

Pikkupimatsu kävi aikansa kuumana alfaan mutta Tinttuliina veti pidemmän korren. Viime syyskesänä asia oli tapetilla, taisi käydä nuoremman luonnon päälle jopa.

Lempattiinko turkoosipimu?

• Nolotapahtumaoli
        Mitä_tapahtui kirjoitti:

Lempattiinko turkoosipimu?

Ei auttanut bikinipimun keikistelyt, vaan nolosti sivuutettiin huomiotta. Tylyt pakit sai kera kyykytyksen.

• naikkonen-76
        Nolotapahtumaoli kirjoitti:

Ei auttanut bikinipimun keikistelyt, vaan nolosti sivuutettiin huomiotta. Tylyt pakit sai kera kyykytyksen.

No näköjään on vielä miehenpuolia joilla on järki pelaa, mitäpä korealla ulkokuorella jos luonnetta ja älyä ei ole laisinkaan annettu.

• Parempi_pysyä_kaukana
        naikkonen-76 kirjoitti:

No näköjään on vielä miehenpuolia joilla on järki pelaa, mitäpä korealla ulkokuorella jos luonnetta ja älyä ei ole laisinkaan annettu.

Normaalia aikuista miestä ei kiinnosta pikkupissikset.

• Elämä olisi jatkunut pakostikin kun meikä olisi pöräyttänyt Lanasen jälleen elävien kirjoihin.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Elämä olisi jatkunut pakostikin kun meikä olisi pöräyttänyt Lanasen jälleen elävien kirjoihin.. ;-D

Tuli taas mieleen, että voi mikä sika..:)) Mut eihä sitä sikaa saanu haukkua. Haisunäätä oot :))

Tuli taas mieleen, että voi mikä sika..:)) Mut eihä sitä sikaa saanu haukkua. Haisunäätä oot :))

No haisunäätä on komeakarvainen eläin kuten meikäkin.. ;-D

• Palstahiipuu kirjoitti:

Taitaa olla myöhästä.

Ei ole

• päivänvitsi
        palsta_analyytikko kirjoitti:

Kauneudella saa ystäviä

• aiheeseen_liittyen

Kesä on ollut perseestä:(

• TuulisinPaikka

Kokkolassa tuulee aina, kesät ja talvet...

• Tuulee tai ei tuule. Hymy ja iloinen mieli on tärkeintä

• Mageet mirrit muutes... ;)

• Mielellään tälläistä lukee kuin aina jotain mitä pahaa on missäkin sattunut.. Tämä rentouttaa

• Tylsää ei nukuta. Luen suomi 24 ja muistelen hyviä aikoja kun oli kaikki hyvin.

• päivänvitsi

Pekka Haavisto on seuraava presidentti
      TosirealistiKokkolan
      12.2.2017 14:23
      tosirealisti tietää tämänkin. Trumpin valinnan tiesin kuukausia ennen vaaleja ja tämän Haaviston valinnan jo vuosia ennen. Pekka on suorasanainen ja miellyttävä miesten mies, kuten tosirealisti. Hänestä tulee sopiva presidentti kaikille ihmisryhmille, suvaitsevainen, kielitaitoinen, moniosaaja. Hän on kuin ilmetty nuori tosirealisti, hah,hah,haa!!!...

Päivän paras vitsi kun luin ton... Koska kaikkihan tietävät että toi ei ole ressukka koska ressukka ei ikinä hyväksy homppeleita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe