lähteekö koko keskusteluketju pois sieltä jos poistaa oman aloituksensa?
Vastaukset 6
- en.ymmärrä
Onko siellä aloituksia?
- hehehehee
Kyllä lähtee.
- ainaainaaina
"Kyllä lähtee. "
siis häviääkö muidenkin kommentit ja tykkäykset ja kaikki samalla, kiinnostaa muakin. - hehehehee
ainaainaaina kirjoitti:
"Kyllä lähtee. "
siis häviääkö muidenkin kommentit ja tykkäykset ja kaikki samalla, kiinnostaa muakin.Jos ketjun aloittaja poistaa aloituksensa, niin kaikki lähtee "muidenkin kommentit ja tykkäykset"
Jos aloituksen sijaan poistaa oman kommenttinsa, poistuvat vain kaikki siihen kommenttiin liittyvät vastaukset.
Itse siivoan fb-sivultani aina välillä vähemmän kiinnostavia ja hetkeen liittyviä aloituksia. Esimerkiksi, jos olen julkaissut sivullani jonkinlaisia testejä ja testituloksia, jotka tarjoavat tilaisuuden samaan leikkiin myös kavereilleni, poistan ne sitten viimeistään parin viikon kuluttua.
Juuri nyt fb:ssä näkyy olevan useita testejä, joissa oikean vastauksen tietäneitä ylistetään superälykkäiksi ja suorastaan neroiksi. Nauratti, kun yhden "supertestin" hallitsemiseen ei tarvittu muuta kuin aakkosjärjestyksen muistaminen. Kun osaa aakkoset, saa kiitos- ja ylistysvyöryn ko. testituloksena. Samoin käy, jos muistaa historiasta muutamia ihan yleisiä perustietoja. - Kyllä me suomalaiset olemme hyviä. ;)- estossakaikki
Täyttä huuhaata ne testit......ja pahimmissa kerätään tietoja ja jopa viruksia levittävät.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459