Pervoja juttuja lapsena

Jotaantosipervoa

Eli siis näit on vanhempii samallaisii keskustelui mut tehää nyt uus :) eli mitä pervoo ootte lapsena leikkiny tai tehny?

Ite kaverin kaa laitettii sellaset ohuet kumihanskat käteen (ettei muka ois nii ällöö) ja näprättii toistemme pimppejä :D Se tuntu tosi höpöltä ja kivalta ;)) Sitte vaa ihmeteltii et mistä pissa tulee ja vauva tulee :D Otettii asiast myös sillee selvää et toine vähä kopeloi niitä reikiä ja välillä ihan sattu ku liian syvälle meni D: Ei vitsit mitä onkaa tehty ;() Ollaa vielki kavereit muttei olla näistä mitää puhuttu :DD

6

7395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perSuvaltuutettu

      Me pantii Jarin kaa duplo lego poikittain mun perSuun. Ollaa vilkii kavereit.

    • Enainakaanhäpeä

      No siis.. :DD

      Oltii kaverin kaa kylpyläs ja siel oli poreallas ja sit istuttii niide poreisd pääl ku tuntu nii hassulta. Raotettii sillee sitä uimapukuu sielt pimpi kohalt ja sit viel mentii sinne uha pihjaa mist ne poreet tuli ni tuntu viel kivemmalt ;DD Sit kuiteki huono puoli täl leikis oli se et mul tuli pimppitulehus ku oltii siel nii pitkää (vrm 45min). Sitte vaa äitille sanoin etten tienny mistä tuli ;)) (oltii vrm 8v)

    • KetäänEiKiinnostaNimeni

      No... Olin koukussa semmoseen jurassic world blue- raptorin mukana tulleen pyssyn ammukseen. Työnsin sitä ammusta (siis keppi jossa on aukeneva verkon kaltanen juttu päässä) *etupyllyyni* ja pidin sitä tosi kauan siellä. Kun otin pois niin sen semmosiin koloihin jäi mun nesteitä. ::D söin sitte ne nesteet ja maistu hyvält. :::::'D. Toine oli joskus ikuisuus sitte ku joku puhu runkkaamisesta. Se oli siis poika. Ja kysyin mitä se on. Ja se näytti 0.0 se käski koettaa, mun ei mulla tollasta letkuu ollu... joten se sano et mul on ongelmii ja lähti ::::DD

    • Voihirviää

      No totaa tää on ihan tosi noloa!! D:
      Olin jo ymmärtäny( 5.v) et tuntuu kivalt ku joku koskee pimppiin.. Ite ku koski ni se ei tuntunu nii kivalt, niin sanoin päikynhoitajalle et muo sattuu pimppiin tao jtain vastaavaa ja hän sitten lupasi katsoa näkyykö mitään.. Mentiin sitte sellaseen isompaan vessaan jossa oli sellane pöytä(?) jos vaihettii kai vaippoja pienille. No mä sitte riisuin housut ja menin siihe pöydälle istumaan ja olin jo peppu paljaana ku tajusin etten haluukkaa et tää on liian nöyryyttävää :DD Sanoin sitte ettei ollukkaa enää kipee ja näytin varmaan siltä että osin valehdellu.. Se sitte sano että kurkataan nyt nopeesti vaa ja laitto mut sitte makaamaan.. Ja sitte se katto sinne ja levitti vähän niitä häpyhuulia ja sitte mul tuli joku ongelma ja rupesin puoliks sillee itkee ku en tykänny ja se sit luuli et muo sattuu :DD Sit se kysy mult et mikä on ja sanoin etten haluu, sit se kysy et mihi sattuu ja sanoin ettei mihikää.. (No vähän varmaan vaikee uskoo ku en selittäny mitää et muo nolotti olla siinä tilanteessa) Sit se soitti mun äitille ja äiti sano et kattokaa vaa tarkemmin jos kerran sellasta puhuu (kosk mul oli jo aikasemmi ollu jo kai joku tulehus siellä..) Sen jälkee sinne tuli toinen täti ja se piti mun jalkoi sillee et se toinen näki mun pimpsaan ja vähän levitteli mun häpyhuulia että näkis jos ois punasuutta tai jotain (olin just itr kouttanu madturboida(tai sillee unnuttaa, ni sen takii vähä punane oli sitte)) Siinä sitte ite vähän itken samalla ku toiset kattoo mun pimppiin vaikkei siellä mitää vikaa ollukkaa. Laitto sitte lopuks jotaa rasvaa sinne ku vähän punotti, joka sitte kirveli vähäsen, joten ne varmasti luuli sitte et siellä oli jotain tulehdusta tai muuta. Sitte ku äiti tuli parin tunnin päästä ni ne päikyt sano et kannattaa varmaan mennä lääkäriin jossei siitä parane, muttei onneks kuitekaa koskaa menty ku ei se ollu kipee.

      ... :DD Tästä opin ettei kannata valehdella.. Voi että oli järkyttävä kokemus ja nyt kahta kauheampi kun sen tänne jaan.. :D

    • Anonyymi

      No leikittiin aina serkkujen kaa et mentiin naimisiin. Tyttöserkku oli pappi ja poikaserkku oli mun aviomies. Ja sit kans meil oli aina "housut alhaalla" bileet mis riisuttiin vaatteet ja biletettiin.

    • Anonyymi

      Nosiis pienempänä työnneltiin serkkutytön kanssa käsiä toistemme hosujen sisälle ja kerran sain idean ja ruveta hinkkaamaan sen pimppiä ja huomasin että se rupes heilumaan ja ähkimään jonkin verran niin katsoin parhaaksi lopettaa, sitten serkku sano että jatka kun se tuntu niin höpöltä. Sitten myös tutkiskeltiin toistemme sukuelimiä ja muistaakseni ajeltiin niitten yli leikkitraktorilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe