Mikä grilli vaunu siihen torille ilmaantuu iltaisin. Onko laillista touhua. Mistä ne ostaa myytävät tuotteet? tupakilla käy myyjä aisalla ja taas myy. Onkohan hygieniapassi voimassa?
ulosSYÖMÄÄN
11
1097
Vastaukset
- Mustakaapu_valvoo
Käy kysyy. Vai etkö uskalla.
- Etelästä
Heti kun katukuvassa poikkeaavaa ja joku yrittää niin jämsän äijä kärsii ja epäilee!
- plutojaminä
No hätäsestipä sinäkin kommentoit "kuhmoisten mies" no sekin jopa etelästä.
Ja toiselle Kaapulle. Mikki voittaa aina!! :D
- rengasontärkee
johan se kellahti tienpäälle.
- sivoissotkut
Ainakin roskat jättää torille,aamuisin kuin pahinkin kaatopaikka,kohta rotat valtaa torin.
- Vastin
Mitä tänne kyselyitä pistät? Käy kasvotusten kysymässä jos vaivaa asia.. hyvä vaan että saa ihmiset ruokaa aamuyöllä kun baarit sulkeutuu.
onko hyvätkin pöperöt?
- Vastin
Käy testaa. Itsestäni on.
- kitrafi
Paskapöntöllä meni päivä. Riittäkö niiten ajokortissakaan kirjaimet vetää vaunua?
- eiolenälkä
Mita Mita. Parkki maksu maksetu. ma olen saanut paikasta vuokran. Ja kokeneen yrittäjan maksut tilille. Miksi ei voi myy makkara tai burger nälkääntyville ihmisille. juokaa te mina ruokin. :)
- kuitilla
ja yrityksen veronumero on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349238"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn283743Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi732338Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1102179Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181886Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141548Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.281354- 711227
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen169956Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.161869