Mikä grilli vaunu siihen torille ilmaantuu iltaisin. Onko laillista touhua. Mistä ne ostaa myytävät tuotteet? tupakilla käy myyjä aisalla ja taas myy. Onkohan hygieniapassi voimassa?
ulosSYÖMÄÄN
11
1095
Vastaukset
- Mustakaapu_valvoo
Käy kysyy. Vai etkö uskalla.
- Etelästä
Heti kun katukuvassa poikkeaavaa ja joku yrittää niin jämsän äijä kärsii ja epäilee!
- plutojaminä
No hätäsestipä sinäkin kommentoit "kuhmoisten mies" no sekin jopa etelästä.
Ja toiselle Kaapulle. Mikki voittaa aina!! :D
- rengasontärkee
johan se kellahti tienpäälle.
- sivoissotkut
Ainakin roskat jättää torille,aamuisin kuin pahinkin kaatopaikka,kohta rotat valtaa torin.
- Vastin
Mitä tänne kyselyitä pistät? Käy kasvotusten kysymässä jos vaivaa asia.. hyvä vaan että saa ihmiset ruokaa aamuyöllä kun baarit sulkeutuu.
onko hyvätkin pöperöt?
- Vastin
Käy testaa. Itsestäni on.
- kitrafi
Paskapöntöllä meni päivä. Riittäkö niiten ajokortissakaan kirjaimet vetää vaunua?
- eiolenälkä
Mita Mita. Parkki maksu maksetu. ma olen saanut paikasta vuokran. Ja kokeneen yrittäjan maksut tilille. Miksi ei voi myy makkara tai burger nälkääntyville ihmisille. juokaa te mina ruokin. :)
- kuitilla
ja yrityksen veronumero on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741