Tietäisikö joku miksi puhelimeen ( lumia 550 ) ei tule ilmoitusta viestistä , viesti tulee normaalisti ja näkyy kun avaa viestit mutta aiemmin tuli ilmoitus että viesti on saapunut myös silloin kun puhelin on lukittuna ...... nyt joutuu avaamaan viestit jatkuvasti että näkee on niitä yleensä tullut . Puhelimeen on päivitetty viimeisin päivitys ja puhelin on suljettu mutta silti viesti-ilmoitus puuttuu ?
Vastaukset 6
- Vaihdapuhelintajapalstaa
Yleinen suositus alalla on, että Windows-puhelimet viedään ser-jätepisteeseen.
Puhelimille on omat palstat S24 foorumilla. - fadfa
Sun pitää laittaa asetuksista aina sallituiksi viestisovellus; jos sulla on vaikka joku virransäästöasetus päällä niin se estää ilmoitusten näkymisen.
Vielä. Tuossa Lumia 1020 valikoista, jos tuo on käytössä niin silloin ilmoittelee varmaan harvemmin http://aijaa.com/3ZDn2h
- tf2co
pidit lupauksesi 11 minuuttia.
- mmmmmmmmmmmmmmm
Katsoin noita asetuksia ja olisiko skypen päivitys muuttanut asetuksia kun Skype oli oletuksena viestien välityksessä , muutin asetuksia ja ainakin nyt viestin tulemisesta tulee ilmoitus näyttöön . Kiitos asiallisista neuvoista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483