Samsung LE32D585K2KXXE ja valmiustila

Sampsunki

Miten ko. Samsung LE32D585K2KXXE -mallin valmiustilan saisi määriteltyä niin, ettei laite heräile esim. yöaikaan tarkistelemaan mahdollisia uusia päivityksiä, uusia kanavataajuuksia tms.? Monesta muusta laitteesta (HD-digiboksit ja TV:t) löytyy asetuksista valmiustilan asetukset, automaattisten päivitysten asetukset, watchdog tms., mutta tämän laitteen asetuksista en ole onnistunut löytämään.
Antennitalous, TV ei ole kytkettynä verkkoon (siis internetiin).

Osaisiko joku nero auttaa? Ja varmuuden vuoksi mainitsen jo tässä vaiheessa, että olen selannut käyttöohjekirjan läpi. Ja olen myös googlettanut suhteellisen paljon - mutta apua ei ole löytynyt.

7

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmiustilan_päivitys
      • Sampsunki

        Kiitos vastauksesta, mutta kuten sanoin, olen googlettanut aika paljon ja lukenut myös tuon mainitsemasi jutun. Ongelma on siinä, että ko. Samsungin menusta/asetuksista/mistään kohtaa valikosta ei löydy tuota kohtaa. Olisko tässä siis joku jippo - vai puuttuukohan ko. mahdollisuus tästä kyseisestä Samsungin mallista kokonaan?


    • Valmiustilan_päivitys

      Ehdottamani ratkaisu tuntuikin helpolta, mutta muuta ohjekirjasta ei löytynyt. Ohjekirja on tehty useaa mallia varten, joten kaikki ohjeet eivät koske tätä mallia. osa valinnoista poistuu käytöstä, jos tv on vahingossa asennettu Myymälädemo -tilaan, mutta siitä tässä tuskin on kyse. Tässä ohjeita kuitenkin varmuuden vuoksi.

      TV:n valikot muuttuvat jonkin verran sen mukaan, mikä signaalilähde on valittu. Sen takia esim. Plug&Play -sovellutus toimii vain tv-tilassa (=oma viritin käytössä).

      Lainaus pikaohjeesta: "Valitse tilaksi Kotikäyttö. Myymälädemo -tila on tarkoitettu käytettäväksi
      vain myymälöissä. Palauta laitteen asetukset Myymälädemo -tilasta Kotikäyttö -tilaan (vakio): Paina television äänenvoimakkuuspainiketta. Kun äänenvoimakkuuden kuvaruutuvalikko ilmestyy näytölle, pidä MENU - painiketta painettuna 5 sekuntia. Myymälädemo on ainoastaan myymälänäyttö. Jos valitset sen, et voi käyttää kaikkia toimintoja. Valitse Kotikäyttö, kun katsot kotona."

      Kaukosäätimessä on E-manual painike, jolla pääset tv:n omaan ohjekirjaan. E-manual on tehty juuri tätä mallia varten. Löytyykö sen takaa kaipaamasi asetusohje? Tukisivulla viimeisin softaversio on T-MST4DEUC-1029.0

      Naapuri sai apua ongelmaansa Samsungin tukipuhelimesta ja kun ongelma vaan jatkui, niin huolto kävi kotona tarkistamassa vian. Eivät olleet pahoillaan, vaikka syylliseksi paljastui viallinen (=omatekemä) antennikaapeli. http://www.samsung.com/fi/support/#contactus löytyy yhteystiedot ja ennen soittoa kannattaa ottaa laitteen malli ja sarjanumero muistiin.

    • gasde

      Löytyykö laitteesta Ohjelmiston päivitys, jossa näkyy nykyinen ohjelmistoversio?
      Valmiustilan päivitys on ohjeen mukaan siinä samassa näytössä.

      Valmiustilan päivitys (Pois / 1 t. kuluttua / 2 t. kuluttua/ 00:00 / 02:00

      / 12:00 / 14:00) LCD 450 series ja suuremmat : Manuaalinen päivitys tehdään
      automaattisesti valittuna aikana. Koska laitteen virta on kytketty päälle
      sisäisesti, näyttö saattaa olla osittain päällä. Näin saattaa olla jopa tunnin ajan
      aina siihen asti, kunnes ohjelmistopäivitys on valmis.

      Käyttöopas sivu 122
      http://www.samsung.com/fi/support/model/LE32D585K2KXXE

    • Sampsunki

      Nyt löytyi! Menu > itsediagnoosin alta ohjelm.päivitys > valmiustilan päivitys > Pois

      • Sampsunki

        Kiitos kaikille avusta!


    • sitselopetti

      Mulla ei auttanut tuokaan, mutta tämä autto:
      1. TV valmiustilaan
      2. Kaukkarista INFO-MENU-MUTE-POWER
      3. Service menussa WATCHDOG = OFF

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe