Karjalainen netissä

Nykypäivä

Karjalainen on poistanut ilmaiset uutiset ja jutut nettistä. Suurimmaksi osaksi jutut on muualla luettavissa ja osa uutisista on päiviä ennen julkaistu muualla. Onko netti Karjalaisen mainostajille arvoa laittaa ilmoituksia, koska sivuilla vierailevien määrä on laskenut samoin kuin lehden tilaajien. Laakkosten pitäisi tulla puusta alas ja alkaa miettimään lukua 2010 ei olla enää -70 luvulla kun kaikki kävi kaupaksi.

17

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä_on_todettu
    • kerjäläisten-valtakunta

      Kerjäläinen tuntee kerjäläisen

    • öllöläläinen

      Säätiedotkin näköjään Ruotsista ostettuja vaikka Suomessa 2 firmaa tekee laadukkaampia ennusteita.
      Onhan se huvittavaa tuo Karjalaisen touhu netissä,oikeastaan naurettavaa

    • w4geaszwAEGTHEZASGR

      Mikset äänestä hiirellä ja näppäimistöllä?

      Turha mennä sivustolle, jossa ei ole mitään luettavaa, vai mitä?

    • Historian_lehtiä

      En oikein ymmärrä mihin karjalaista enää edes tarvitaan... Minua ei ainakaan kiinnosta lukea lehdestä kaksi päivää vanhoja uutisia ja karjalaisen nettisivujenkin uutiset tulee viiveellä koska ne on kopsattu muilta foorumeilta. Ei vastaa hintaansa, ei vähääkään.

      • perushenkilö

        No mutta pitäähän valtakunnan virallinen totuus jostain lukea? Muuten sitä helposti radikalisoituu, puhuu vihapuheita ja moittii kepuvetoista Suomen hallitusta ja sellainen ei käy päinsä. :)


    • eikiinnostakaan

      Parhaimpia tekemiäni päätöksiä lehden tilauksen lopettaminen jo vuosia sitten. Netissäkin ruvenneet vain kiusaamaan asiakkaita pätkityillä jutuillaan,lehden lukijat viisaampia,kuin auton vaihtajat.

      • trollia

        Toivottavasti olet vielä nuori. Jos tämä on parhaimpia päätöksiä mitä elämänsä aikana on ihmislapsi tehnyt, niin melkoisella tuuliajolla on oltu….


      • jopajoopa

        Niin olen minäkin karjalaisen tilauksen lopettanut noin vuonna 2001. vaikka olen nyt 54v. en tarvitse moista rosvousta.kommentoija on tuuliajolla.


      • tuuliajaja
        jopajoopa kirjoitti:

        Niin olen minäkin karjalaisen tilauksen lopettanut noin vuonna 2001. vaikka olen nyt 54v. en tarvitse moista rosvousta.kommentoija on tuuliajolla.

        Mitä ne parhaat päätökset voisivat olla? Naimisiin meno, eroaminen, työpaikan vaihto, opiskelu, muutto toiselle paikkakunnalle. Jotain tuollaista, mutta ei lehden tilauksen lopettamista, joka on mitätön nyanssi ihmiselossa.


    • Köhelö

      Sunnuntaina Salmelan pakinassa pistettiin Marjatta Räty ja muut tiukkanutturat niin naurettavalla tavalla poikki ja pinoon, että ensimmäisen puoliskon tilausmaksulle tuli jo vastinetta. Jos ei lehti kiinnosta niin ei tietysti pidä tilata, mutta mitä sitä tänne itkemään? Kallisthan se lehti on ja jos on työttömyyskorvauksen kaljaan kuluttanut, niin ymmärtäähän sen että eipä huvita tilata.

    • HuhuuJoensuu

      Liikaa maksullisia juttuja netissä karjalaisessa.. ei enää luettavaa

    • karjalainen on hyvä lehti.itse olen ollut tyytyväinen lehden sisältöön.ei ole mikään kovin kallis.onhan lehden tilaaminen ja lukeminen vapaa ehtoista se pitää muistaa ettein valita ja tee itsestää naurettavaa.

      • jopajoopa

        Ai mitä naurettavaa kukin tekee tai kirjoittaa? Tietysti jos on rahaa millä mällätä mitä siitä tänne on tulla kehumaan.
        Karjalainen on paska lehti ja todella kallis.


      • Köhelö
        jopajoopa kirjoitti:

        Ai mitä naurettavaa kukin tekee tai kirjoittaa? Tietysti jos on rahaa millä mällätä mitä siitä tänne on tulla kehumaan.
        Karjalainen on paska lehti ja todella kallis.

        Just. Mutta jos ei ole rahaa edes lehden tilaamiseen niin mitä sitäkään kannattaa täällä vinkua. Eli köyhät ja rikkaat v------n täältä. Niinkö meinasit?


    • Karvakäsin

      Karjalaisen on tyhmää laittaa kilpailijan ilmaisia juttuja maksulliseksi omassa julkaisussa. Urheilusta esim. Ottelutapahtumat ja tulokset näkyvät monella saitilla. Karjalaisen omien toimittajien jutut voi olla maksullisia sen voi ymmärtää hyvinkin. Tietysti eräiden toimittajien juttuja ei viitsi lukea, koska ne eivät ole neutraaleja kaikkia kohtaan.

      • Anonyymi

        Karjalainen on hyvä lehti.Hyvä kun Kontiolahtelaispariskunta ehti laivaan,toivottavasti korona asiat on kunnossa? Nimim.Koronalle seis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      47
      4313
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      71
      3285
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2820
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2677
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      136
      2155
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2065
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      157
      1722
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      610
      1652
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      83
      1297
    Aihe