Hyvää iltaa naiselle. 💑
Ei näytä hyvältä toi sää. :(
Neiti iltaa sinulle
13
445
Vastaukset
Keskiviikkona ripsii vähän vettä... Muuten Ok.
- Menetakaisin
Onkos mummo karannut vanhankodista?
En juuri käytä ilmausta OK
eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan viljelee "OK" ilmaisua nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.
- Minulta
Sinulle. Ihan on kelvollinen keli, aurinko paistaa, ei edes tuule ja vettäkin tulee vain hanasta ;).
- toiminut_ollenkaan
Mainio keli oli kyllä iltalenkille. Täytyi päästä vähän tuulettumaan, että saisi muuta ajateltavaa sinun lisäksesi, mutta ei.
- Minulta
toiminut_ollenkaan kirjoitti:
Mainio keli oli kyllä iltalenkille. Täytyi päästä vähän tuulettumaan, että saisi muuta ajateltavaa sinun lisäksesi, mutta ei.
Joskus se van käy niin, että ajatukset kiertää kehää, hetkeksi sen voi saada mielestä, mutta siellä se kurkkii tilaisuutta hyökätäkseen päällimmäiseksi ajatuksiin.
- hyvääiltaaaa
Ei näytä ei. Joten hieostava ilma, onkohan ukkosen ilma tuloillaan.
- minulta
Hohhoijaa :) juu iltaa
- Jokuvaanjostain
Iltaa vaan. Ei hyvältä näytä ei. Tänään oli eka työpäivä loman jälkeen.
- sä-ja-mä
Se oli ton sää Kertun useammanpäivän ennuste.
- sammakkoprof
Osaatkos kertoo 10 päivän ennusteen lähipiiriisi? Sataako vai paistaako?
- sä-ja-mä
Aikainen herätys minulla, joten Neidille hyvää yötä. .. 💖☆☆💙
- sydänketjussa
Öitä muru. 💙
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806