Opiskelun tueksi apua fukseille

rt76y546

Nyt olis kuukauden päästä opintonsa aloittaville fukseille/mursuille tarjolla vähän opiskelupakettia

Kokosin stuvia sivustolle "kauppatieteen alkeet" paketin, joka on suunnattu kandeille

Paketti sisältää n. 50 sivun edestä tietoa ja muistiinpanoja, joita tulet ensimmäisillä kursseilla varmasti tarvitsemaan

Nappaa tästä siis itsellesi opiskelutaipaleen alulle helppo startti:

https://www.stuvia.fi/bundle/11699

Jos olet kiinnostunut erityisesti kansiksesta niin:
https://www.stuvia.fi/doc/325416/yritysjohdon-taloustiede

Jos olet kiinnostunut erityisesti JoMasta niin:
https://www.stuvia.fi/doc/325094/johtaminen-ja-markkinointi

4

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiiMitenOn

      Onko tämä vaan alleviivattu versio kirjoista, jonka kyllä jokainen osaa tehdä, vai sovellatko tietoa jotenkin omin luovin keinoinesi? Jälkimmäinen luo arvoa.

    • uusiopisk

      Uskomaton mainos muistiinpanoista: "kykenet skippaamaan luennot ja läpäiset tentit".

      Hain opiskelupaikkaa ja tein töitä saadakseni sen. Nyt haluan saada luennoista irti kaiken ja haluan suoriutua tenteistä hyvin, en vain läpäistä.

    • hohhoijjaarahastusta

      Esikatselun perusteella näistä ei ole fukseille minkäänlaista hyötyä, älkää hukatko rahojanne tällaiseen, vaan opiskelkaa asiat itse ja oppikaa kokonaisvaltaisesti. Mm. kansantalouden mikroteoriassa käsiteltävät asiat hyppäävät nopeasti pois vain perusasioista esim käyrien soveltamisen ymmärtämiseen.

    • juoppojarmo

      Mä voisin maksaa siitä, että joku suorittaa puolestani nämä tylsät "kaikille pakolliset kurssit", siellä oli n. 60-70% sellaisia jotka todennäköisesti unohdan samantien tentin jälkeen eikä vaikuta myöhäisempään pätevyyteeni käytännössä millään lailla.

      Oli kyllä sellaista tervanjuontia pelkästään näiden pakollisten kurssien sisällysluettelon syynaaminen, toki siellä oli kiinnostavia ja hyödyllisiä kursseja myös mutta silti, olisi hienoa jos ei tarvitsisi vaivata päätään näillä semi-skeida-kursseilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe