Luokallani lesbo

Ödlsöa

Mun luokalla on lesbo (itse sanonut ja kaikki puhuu jne. Ei ole mitää kuulopuhetta) ja ahdistaa kun se tuijottaa mua ja mun kavereita koulus ain ennenku mennään liikkaan. Mul ei oo mitää vastaan lesboi, mut onhan toi ny ihan helvetin ahdistavaa ku tuijotetaan sillee ah ah uh XD mitä mun pitää tehä ku koulut ny alkaa taas?

9

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän se on ihan kohteliaisuus jos sinua tuijotetaan, sehän vain tarkoittaa että olet jonkun mielestä hyvän näköinen.

• Tai outo, riippuu siitä millä tavalla tuijotetaan.

• animehomo- kirjoitti:

Tai outo, riippuu siitä millä tavalla tuijotetaan.

Sinua näkee harvoin. Ja kun näkee, on yö. Ja pimeää. Eli ei näe.

• yuggis_ kirjoitti:

Sinua näkee harvoin. Ja kun näkee, on yö. Ja pimeää. Eli ei näe.

Joskus ryömin kolostani ulos myös päivisin, mutta useimmiten tämä tapahtuu yöllä.

• animehomo- kirjoitti:

Joskus ryömin kolostani ulos myös päivisin, mutta useimmiten tämä tapahtuu yöllä.

Miksi näin? Mitä teet päivällä?

• yuggis_ kirjoitti:

Miksi näin? Mitä teet päivällä?

Totta puhuen en oikeastaan mitään, netti ja koiran ulkoilutus pääasiassa.

• Ärsytät

Paskamaista noin arvostella seksuaalisen suuntautumisen perusteella :))) neiti. Tuskin vaikka tytöistä tykkäisikin niin tuijottaa joka tyttöä silleen tahdon nähä sut alasti. En usko et oot niin sen mieleen jos noin aatteletkin lesboista nii en usko että sitä kiinnostaa tollain neitihetero :)

• Eihän hän sen perusteella arvostellut. Sanoi vain, että häntä ahdistaa, kun tuijotetaan. Ilmeisesti on siis havainnut sitä tuijottamista.
        Muutenkin olet aika aggressiivinen siihen nähden, että et voi tietää aloittajan tilannetta.

• Ettänii

Etkö voi vaihtaa vaatteet vaikka vessassa, jos ahdistaa? Toivottavasti et oo sellanen kuin omat luokkalaiseni, jotka väittää et oon sanonut olevani lesbo ja levittelee musta juoruja selän takana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      391
      41042
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9584
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6240
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4998
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3945
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3478
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2338
    Aihe