Mustan lapsen väsynyt YH-äiti

Kaduntätävalintaani

Tein lapsen nigerialaisen mihen kanssa, joka häipyi jo ennen lapsen syntymää, mutta päätin pitää lapsen koska olin jo 28 vuotias.

Nyt tyttölapsi on jo 2 vuotias, eikä minulla ole minkäänlaista sidettä siihen. Tuntuu että hoidan jonkun ulkomaalaisen muksua. Lapsi ei muistuta minua yhtään ja on isompi kuin ikäisensä vaaleat lapset.

Leikkipuistoissa olen kateellinen muille vanhemmille heidän lapsistaan. Haluaisin itsekin vaalean lapsen en mustaa kiharapäistä lasta.

Olen ollut muutamissa suhteissa YH-äitinä, mikä on ollut ok miehille, kunnes ovat nähneet että lapseni on musta. Suhteet on aina viilentyneet heti kun ovat nähneet lapsen. En kelpaa kellekkään kun on tällainen lapsi. Joudun odottamaan 16 vuotta että elatusvastuuni loppuu ja olen silloin jo 46 vuotias.

Haluaisin vain miehen auttamaan arjessa ja toisen lapsen joka olisi vaalea.

Te jotka olette suhteissa mustien kanssa katselkaa millaisia lapsia niistä suhteista on muille syntynyt ja miettikää voisitteko kokea sellaisen omaksi lapseksenne,minä en osaa.

46

4690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsenäineajattelija

      Jokainen paaluttaa itse oman elämänsä , mitäpä tuohon osaa sanoa . Tekijöinä on ollut kaksi aikuista ihmistä.

    • voimiamatkallesi

      Aikuinen nainen.Ota vastuu lapsestasi,sillä ei se ole lapsen syy ,että on musta.VAAN se on sinun
      itsesi syy.Olit siinnä iässä lasta hankkiessasi,joka tietää jo mitä tekee.Lapsi tästä eniten tulee
      kärsimään.Saat varmasti apua,kun käyt sossusta pyytämässä ja myönnät itsellesi totuuden ja
      otat vastuun teoistasi.Oppia ikä kaikki.Lapsi kuitenkin rakastaa äitiään.

    • geåoagpgjöknb

      Nainen jonka ajatusmaailma toimii kuten aloittajalla, en koskaan alkaisi suhteisiin tuollaisen itsekkäästi ajattelevan tyypin kanssa, saati vielä että lasta tekisi.

      Itsekkyys ja "minä minä" alkoi jo Nigerialaisen kanssa saada äkkiä lapsi. (Oltiin vähän kuin "shoppailemassa" kun sillä hetkellä oli hauskaa jos olisi lapsi.)

      Nyt kun ei enää olekaan hauskaa, ei olekaan samanlaista palautusoikeutta kuin tavallisessa shoppailussa.

      "Minä minä" jatkuu nyt, kun tehdystä lapsesta halutaan äkkiä eroon itsekkäistä syistä.
      Täysin vastuuton nainen. Luultavasti alko maistuu, ja mieli on yksinkertainen.

      Jos tuollaisen naisen kanssa lapsen tekisi, voi olla varma että nainen lähtee taas vastuuta kantamatta menemään heti, kun pitäisi olla sitkeänä ja hoitaa velvoitteensa.

      Tuollainen nainen on vain viihtymässä, ja haluaa syödä pelkät koristeet kakun päältä.

      • Anonyymi

        Näin on. Lumppu suhteissa jo hyppinyt vaikka pieni lapsi ollut huollettavanaan. Huono, vastuuton vanhempi huoripukkeja näytille hilaa, phyi! Pieni lapsi olisi ansainnut aikaa ja rakkautta vanhemmaltaan, nyt jäi ilman. Toivottavasti asiaan on tullut muutos, tavalla tai toisella.


    • huolia

      On todella vastuutonta touhua mennä tekemään lapsi Nigerialaisen miehen kanssa.Kyllä pitäisi aikuisella naisella olla ymmärrystä,että lapsi on musta. Mutta olipa minkävärinen hyvänsä,kyllä pitäisi kantaa vastuu teoistaan ,ja ottaa vastuu lapsesta. Ei ole lapsen vika ,että hän on musta.Jos et pysty rakastamaan lastasi,hän ei ansaitse huonoa kohtelua. Hänelle on sitten lastensuojeluviranomaisten syytä löytää hyvät ja rakastavat sijaisvanhemmat. Toivottavasti lähipiirisi huomaa järjestää lapselle paremman elämän.

      • Miksioletyksinhuoltaja

        Lapsen vanhempia- ja huoltajia ovat isä ja äiti-
        ei yksin äiti tai isä- yksinhuolto on sairautta-
        todella vakava sairaus!!!
        Lapsen huollosta ja tapaamisoikeudesta annetun
        lain tarkoituksena on lapsen suhteen säilyttäminen
        kiinteänä vanhempaansa, jonka luona lapsi ei
        virallisesti asu; tämä toteutetaan lain mukaan siten, vastuunkanto ja päätöksenteko eli lapsen huoltajuus
        pidetään yhtenäisenä ja toisaalta lapsen suhde
        vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella.

        Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset ja läheiset ihmissuhteet, erityisesti suorat kontaktit lapsen ja hänen vanhempansa välillä; lapsen huolto- ja tapaamisratkaisu
        tulee tehdä ja ratkaista edellä mainitun mukaisena.

        Lapsella on oikeus vanhempaansa- ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi EI virallisesti asu. Perustuslaissa on
        selkeästi ja kiistatta todettu vanhemmalla olevan myös
        oikeus perhe-elämäänsä omien lapsiensa kanssa.


      • Anonyymi
        Miksioletyksinhuoltaja kirjoitti:

        Lapsen vanhempia- ja huoltajia ovat isä ja äiti-
        ei yksin äiti tai isä- yksinhuolto on sairautta-
        todella vakava sairaus!!!
        Lapsen huollosta ja tapaamisoikeudesta annetun
        lain tarkoituksena on lapsen suhteen säilyttäminen
        kiinteänä vanhempaansa, jonka luona lapsi ei
        virallisesti asu; tämä toteutetaan lain mukaan siten, vastuunkanto ja päätöksenteko eli lapsen huoltajuus
        pidetään yhtenäisenä ja toisaalta lapsen suhde
        vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella.

        Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset ja läheiset ihmissuhteet, erityisesti suorat kontaktit lapsen ja hänen vanhempansa välillä; lapsen huolto- ja tapaamisratkaisu
        tulee tehdä ja ratkaista edellä mainitun mukaisena.

        Lapsella on oikeus vanhempaansa- ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi EI virallisesti asu. Perustuslaissa on
        selkeästi ja kiistatta todettu vanhemmalla olevan myös
        oikeus perhe-elämäänsä omien lapsiensa kanssa.

        "...tarkoituksena on lapsen suhteen säilyttäminen
        kiinteänä vanhempaansa, jonka luona lapsi ei
        virallisesti asu; tämä toteutetaan lain mukaan siten, vastuunkanto ja päätöksenteko eli lapsen huoltajuus
        pidetään yhtenäisenä ja toisaalta lapsen suhde
        vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella."

        Ei muuten ole, joten ÄLÄ KIRJOITA PELKKÄÄ PASKAA!
        Ainakaan suomalaisen isän kyseessöollen tarkoituksena on VAIN ja ainoastaan lypsää isältä äidin joutilas elämä ulkomaanmatkoineen. Lapsi saa elää nälkäkuoleman partaalla ja jatkuvan pelon ja väkivallan alla saamatta mistään apua. Sosiaalitantat eivät korvaansa lotkauta isän paljastamille väärinkäytöksille vaan äiti saa tehdä omaisuudellaan (joksi lapsi katsotaan) ihan mitä haluaa.
        Ei Vilja Eerikan eikä oululaisen Kurhelan perheen tapaukset ole kuin jäävuoren huippu. Jos sitäkään.


    • Kohtalotoveri9

      Hei
      Itsellä hieman vastaava tilanne...Oma lapseni syntyi lomaromanssin seurauksena, isä Ghanalainen. Isälle lähetin joskus kuvan lapsesta osoitteeseen jonka minulle Ghanassa antoi (en tiedä onko oikea, puhelinnumero ei ainakaan ollut), mutta muuta yhteydenpitoa tai seurustelua ei koskaan ollutkaan.

      Olen pitänyt lapsestani hyvää huolta ja yrittänyt rakastaa ja opettaa parhaani mukaan, mutta on musertavaa huomata kuinka on ikäisiään kehittymättömämpi henkisiltä kyvyiltään. Neuvola lääkäri varoitteli minua "rivien välistä" että näin saattaa olla jos lapsen isä on eri rotua ja ns.negridi. Silloin pöyristyin, enää en.

      Tarha-aika meni vielä suhteellisen hyvin, mitä nyt lapseni nahisteli enemmän ja koska oli isompi kuin muut pärjäsi nahisteluissa. Nyt esikouluiässä olen todella huomannut että lahjakkuutta ei oikein ole muuhun kuin fyysiseen toimintaan ja siihenkin vain koska on isompi kuin ikäisensä. Itse olen kuitenkin akateemisesti koulutettu ja olin jo lapsena hyvin lahjakas, opin esimerkiksi lukemaan jo 4-vuotiaana.

      Kun esikoulu alkoi niin samassa tutustumis tilanteessa jaettiin myös 1-luokkalaiset ryhmiinsä ja huomasin jo siinä että kun oli yksi erityisluokka niin siellä kaikki paitsi yksi lapsi olivat tummaihoisia. Nyt alkaa näyttää siltä että minunkin lapseni joutuu erityisluokalle koska "kehittyy hitaammin kuin ikäisensä".

      Punavihreä kaikkien tasa-arvoisuutta ja yhtäläisyyttä korostava maailmankuvani alkaa hajota ja ymmärrän että lapseni ei kehity hitaammin kuin muut lapset vaan on oikeasti hidas älyisempi. Nyt olen huolissani joudunko elättämään koko ikäni älyllisesti lahjatonta lasta, koska nykymaailmassa ei pärjää jos ei ole ainakin keskiverto älykkyys.

      Vaikea pitää lapsesta joka ei ymmärrä helppoja asioita (esimerkiksi ei osaa tehdä yksinkertaisia palapelejä tai käyttää vetoketjua) ja suuttuu kun ei osaa.

      • Pikku_Liisu

        Ei kannata nk. "negridien" kanssa lisääntyä. Minä annoin itseni intialais-japanilaista sekoitusta olevan miehen viettelyksiin josta jäi myös yhteinen, kaunis lapsemme. Hän on nyt jo 3-vuotiaana ratkaissut useista Fermat'n teoreemia ja saanut stipendin MIT:n yliopistoon Yhdysvaltoihin. (se paras maa sekä paras yliopisto)

        Mieheni on erään keskisuuren IT-firman johtoportaassa ja kun ollaan valmiita saa hän siirron Massachusettsiin.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen tuo neuvolalääkärisi näkemyksiseen, toimit sitten odotusten mukaan?


      • Anonyymi

        Itseäsi kovin fiksuna pidät ja väität että sekarotuisuus on syynä lapsesi osaamattomuuteen. Syynä olet itse siihen ettet lapsellesi mitään opettanut etkä aikaasi antanut. Joitko odotusaikana? Missään ei ole tutkimusta etteikö tumma voisi olla fiksu. Se, että kielitaidottomat matujen jälkeläiset ovat erityisluokilla, se on ymmärrettävää. Kehitysmaissa ei sivistys eikä yleistieto ole itsestään selvyys. Toivottavasti lapsiparka on päässyt turvaan luotasi.


      • Anonyymi

        Et sitten tutustunut professori Tatu Vanhasen ja muitten professoreitten tekemääm tutkimukseen erirotuisten ÄO:sta? Tatuhan istuisi rasismista linnassa jos ei olisi Matin isä.
        Näin, koska meillä on Perustuslaki ja Sananvapaus ja niitä valvova erirotuisten muodostama PunaVihreä liittouma, jolla on maassa kaikki valta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsi kovin fiksuna pidät ja väität että sekarotuisuus on syynä lapsesi osaamattomuuteen. Syynä olet itse siihen ettet lapsellesi mitään opettanut etkä aikaasi antanut. Joitko odotusaikana? Missään ei ole tutkimusta etteikö tumma voisi olla fiksu. Se, että kielitaidottomat matujen jälkeläiset ovat erityisluokilla, se on ymmärrettävää. Kehitysmaissa ei sivistys eikä yleistieto ole itsestään selvyys. Toivottavasti lapsiparka on päässyt turvaan luotasi.

        Pieni korjaus: Kehitysmaissa nimenomaan nuo ovat itsestäänselvyyksiä, alikehitysmaissa eivät.
        Jotkut (Darwinistit?) sanovat, että ihminen on kehittynyt apinasta. Minä kyllä tunnen montakin, jotka eivät ole kehittyneet sitten yhtään! Asian luonteesta johtuen en kommentoi heistä enempää, mutta itsekin sen huomaatte.


    • Tohtoriiiiii

      Syökö ne paljon? Voi olla, että ovat tottuneet geeneiltään nälänhätään kotimaassaan ja kasvavat täällä ylisuuriksi kun saavat paljon ruokaa.

    • bladerunner5

      Sitä saa mitä tilaa!!! XDXDXDXDXD

      • Yllätysmuna

        Juu, pidä seuraavan kerran jalat yhdessä. koska olet hölmö lortto. Olet tahtonut kunnon kyydin ja saanutkin, et vain ole älynnyt ehkäistä. Sääliksi käy lasta, jonka vanhemmat ovat molemmat kiimaisen simpanssin tasolla.


    • dfddfdfadf

      Ihan oma vika. Lällällää

    • nikkeporukkaan

      Tuuppaat tenavan Lidlissä matuäidin kersakatraaseen. Kukaan huomaa mitään.

      • junttilanantti

        Heheheh,,ei ne osaa laskea,,eikä varmaan huomaisikaan että yksi lisää,,ei tosiaankaan,mutta puurokuppien määrä kotona? Siinä ongelma,kun yksi jäisikin ilman? Mutta merkkisiä asioita paljonkin,,lapsi pääsisi "vertaistensa" seuraan,eikä älämölö ketään enää haittaisi.


    • JP-7

      nyt kyllä olen varsin hämmentynyt koska en enää edes tiedä ketä trollaa ja ketä vai onko kaikki ihan vakavissaan?

    • Lapsen.parhaaksi

      Mistä löytyykin näin paljon tunneköyhiä ihmisiä. Aloittajalla on lapsi, joka aiheuttaa huolta. Ja sitten vastaaja lällättää hänelle, muista törkeistä kommenteista puhumattakaan

      Jokainen lapsi on oikeutettu kunnioittavaan ja ymmärtävään kohteluun.
      Hän saattaa olla tavallista vilkkaampi, tai hänellä voi olla ongelmia, joita äiti ei osaa käsitellä.

      Neuvola on paikka, jossa asioita voi pohtia. Harras toive on, että neuvolan henkilöt osaavat asettua huolestuneen äidin asemaan ja auttavat parhaansa mukaan.
      Tänne kirjoittaminen ei todellakaan kannata. Palsta on täynnä vastaajia, jotka ovat itse epäonnistuneet omassa elämässään ja iloitsevat vaikeuksistasi.

      • hanhanhunhonhen

        " hänellä voi olla ongelmia, joita isäi ei osaa käsitellä. "
        >hän on narsisti


    • Käytöstavathukassa

      Tämä on trolli. Joka haukkumarivin on sama ihminen kirjoittanut.

    • 81s

      Hei pta yhteys perheneuvolaan ja miettikää parasta lapsellesi. Aina ei käy niin että lasta rakastaa ja pysty elämään sitä elämää, mutta luulen että sinulla on paha masennus ja jos joku oikeasti sinua rakastaisi se olisi hybäksynyt lapsesikin. Eikä niitä hyviä miehiä löydy etsimällä ne tupsahtaa kun sitä vähiten odotat . Minun lapseni isä on kuollut ja minusta tuntui samalta mutta sitten puolisoni tupsahti esiin. :) Luultavaati olet vain onneton mutta älä pilaa lapsesi elämää sillä ja hae apua <3 lapsikikin tarvitsee ja reagoi kun olet onneton. Yritä jaksaa ja hae apua

    • Rytmiä.veressä

      Jonakin päivänä tyttäresi on pitkä kaunis ja sirojäseninen nainen, joka kerää katseet.

      Juuri tänään on lehdessä artikkeli somalipojasta, joka keksittiin malliksi pukuesittelyihin ympäri maailman. Pitkä sorja, kauniskasvoinen nuori mies.
      Tyttärestäsi kasvaa kaunotar, älä unohda sitä.
      Anna hänelle itseluottamusta, kannusta siinä, mihin hänellä on lahjoja, puhu kasvattajien, neuvolan ja opettajien kanssa. Tarvitset tukea ehkä enemmän kuin moni muu. Mutta lopulta työsi palkitaan. Älä anna hänen kärsiä siitä, ettei ole aivan samanlainen kuin muut. Se olkoon hänelle ylpeyden aihe. Hänellä on tausta kahdelta mantereelta.
      Vanhemmuus on työtä 24/7, kaikilla muillakin.

    • sddfff

      Taitaa olla jonkun jätkän kirjoittama provo. En usko, että kukaan suomiakka voisi olla näin rehellinen, ja tunnustaisi tehneensä tällaisen ison virheen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti. Joku katkera, rannalle jäänyt nillittäjä.. Tai muu tuhkamuna.


      • Anonyymi

        Ihan normi persu, joka ei osaa edes trollailla kunnolla. Oikea ätmien ätmi.


    • eivärilläväliä

      Ei se ole lapsen eikä kenenkään ´vika´minkäväriseksi syntyy. Kaikki ollaan kuitenkin ihmisiä. Jos et tunne häntä omaksesi, kehottaisin keskustelemaan lastensuojelun kanssa. Aina löytyy vanhempia jotka oikeasti välittävät, oli väri mikä tahansa. Ja aina löytyy myös noita ´tunneköyhiä´ irvailijoita.

    • Anonyymi

      Tosi ikävä tilanne. Onko se edes oikean ihmisen muotoinenkaan. Luonne ja käyttäymistavat pokkeavat normaalista mustilla. Sairaudet leviävät.
      Thaitiin aikoinaan mustia toivat Afriikasta portugalilaiset sokeriruokoviljelmille töihin, niin kaikki alkuperäisväestö kuoli sukupuuttoon.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä "Hei pta yhteys perheneuvolaan ja miettikää parasta lapsellesi. Aina ei käy niin että lasta rakastaa ja pysty elämään sitä elämää, mutta luulen että sinulla on paha masennus ja jos joku oikeasti sinua rakastaisi se olisi hyväksynyt lapsesikin"-

        Tarvitset apua ja kultaisia neuvoja!

        Uskon että lapsesi on ihana pieni ja että hän on sinulle rakas ja ilonlähde!
        Tarvitset yt vain tukea, ja kaikki kääntyy hyväksi!

        Olet ihana äiti ja yrität parastasi!

        Te jotka täällä härnäätte ja tuomitsette, - hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä "Hei pta yhteys perheneuvolaan ja miettikää parasta lapsellesi. Aina ei käy niin että lasta rakastaa ja pysty elämään sitä elämää, mutta luulen että sinulla on paha masennus ja jos joku oikeasti sinua rakastaisi se olisi hyväksynyt lapsesikin"-

        Tarvitset apua ja kultaisia neuvoja!

        Uskon että lapsesi on ihana pieni ja että hän on sinulle rakas ja ilonlähde!
        Tarvitset yt vain tukea, ja kaikki kääntyy hyväksi!

        Olet ihana äiti ja yrität parastasi!

        Te jotka täällä härnäätte ja tuomitsette, - hävetkää!

        Aivan uskomattoman tyhmiä vastauksia!
        Te vain tuomitsette ja ilkutte!

        Mitä nämä ilkkujavastaajat oikein ovat, onko tälläisiä suomalaiset, olette itse sivistystasolla hyvin alhaisella tasolla ja teillä ei ole tippaakaan empaattisuutta!

        Nämä äidit ovat olleet rohkeita kun eivät ole tehneet aborttia ja kasvattavat rakkaudella lastaan. Vaikeaa on. Pitäisi muitten paremminkin tukea heitä ja jakaa myötätuntoa.
        Kaikki me olemme olleet sängyssä jonkun kanssa. Eikä sitä nuorena ajattele seurauksia kun silloin ei ole vielä ymmärrystä jatkotilanteeseen.

        Varmasti on rikkaus saada erilainen lapsi ja nämä äidit rakastavat lastaan ihan yhtä paljon.
        Eikä se onnellisuus aina riipu siitä miten älykäs lapsi on. On muita hyviä puolia, ne pitäisi ottaa huomioon.

        Teidän äitien joilla on tumma lapsi, olisi hyvä ottaa yhteyttä toisiinne ja tukea toinen toistanne ja keskustella asioista.

        Varmaan koulun opettajat ovat avarakatseisia, eivätkä yhdy täällä vastaajien ala-arvoisiin mielipiteisiin.
        Keskustelkaa opettajan kanssa.
        Hän ehkä tietää jonkun naisyhdistyksen tms. On joku Leijona-äidit yhdistys tms olemassa tietääkseni.
        Opettaja huomaa varmaan näitten lasten erikoiskyvyt ja voi ohjata eteenpäin.

        Voimia teille ja rakastakaa näitä ihania lapsianne!
        He tarvitsevat kaiken rakkauden ja hyvänäpidon kun ovat erilaisia!
        Keksikää joku kiva harrastus.
        Heillä on varmaan erikoistaitoja, joilla he tulevat pärjäämään hienosti ja heistä tulee vahvoja yksilöitä.



        Nyt on kulunut kaksi vuotta ketjun aloittamisesta, mutta varmaan asia on vieläkin ajankohtainen


      • Anonyymi

        Ei mustien luonne ole sen kummempi kun suomalaisetkaan, ovat vaan asuneet eri olosuhteissa
        Lapset syövät kasvaessaan mei siinä mitään vikaa
        Käyttäytymistavat tulevat olemaan ihan sellaiset miksimlaosimkasvatetaan joten oikea geenirasistiko siinä äänessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan uskomattoman tyhmiä vastauksia!
        Te vain tuomitsette ja ilkutte!

        Mitä nämä ilkkujavastaajat oikein ovat, onko tälläisiä suomalaiset, olette itse sivistystasolla hyvin alhaisella tasolla ja teillä ei ole tippaakaan empaattisuutta!

        Nämä äidit ovat olleet rohkeita kun eivät ole tehneet aborttia ja kasvattavat rakkaudella lastaan. Vaikeaa on. Pitäisi muitten paremminkin tukea heitä ja jakaa myötätuntoa.
        Kaikki me olemme olleet sängyssä jonkun kanssa. Eikä sitä nuorena ajattele seurauksia kun silloin ei ole vielä ymmärrystä jatkotilanteeseen.

        Varmasti on rikkaus saada erilainen lapsi ja nämä äidit rakastavat lastaan ihan yhtä paljon.
        Eikä se onnellisuus aina riipu siitä miten älykäs lapsi on. On muita hyviä puolia, ne pitäisi ottaa huomioon.

        Teidän äitien joilla on tumma lapsi, olisi hyvä ottaa yhteyttä toisiinne ja tukea toinen toistanne ja keskustella asioista.

        Varmaan koulun opettajat ovat avarakatseisia, eivätkä yhdy täällä vastaajien ala-arvoisiin mielipiteisiin.
        Keskustelkaa opettajan kanssa.
        Hän ehkä tietää jonkun naisyhdistyksen tms. On joku Leijona-äidit yhdistys tms olemassa tietääkseni.
        Opettaja huomaa varmaan näitten lasten erikoiskyvyt ja voi ohjata eteenpäin.

        Voimia teille ja rakastakaa näitä ihania lapsianne!
        He tarvitsevat kaiken rakkauden ja hyvänäpidon kun ovat erilaisia!
        Keksikää joku kiva harrastus.
        Heillä on varmaan erikoistaitoja, joilla he tulevat pärjäämään hienosti ja heistä tulee vahvoja yksilöitä.



        Nyt on kulunut kaksi vuotta ketjun aloittamisesta, mutta varmaan asia on vieläkin ajankohtainen

        Ei kuule ole ihme jos ihmisiä kiukuttaa kun ihminen joka on synnyttänyt lapsen kertoo ettei omaa tunnetta häneen . Jokaine; joka itse on äiti näkee punaista aloittajan kerronnasta .
        Kun selvästi näkyy että hän on epäkypsä tehtäväänsä äitinä . Sillä lapsen tulevaisuus tässä,on tärkeä asia millaisen tulevaisuuden pieni lapsi saa jolla ei ole isää ja äitikin vieroksuu häntä , kiukuttavat sellainen ihmisiä jotka eivät osaa edes ajatella että joku noin tunteeettomasti kirjoittaa pienestä lapsesta .
        Ja lapset vaistoavat kyllä äitinsä tunteet , heillä aivot toimii kuin tutka .
        Vanha ketju sisnänsä olisi kiva tietää miten lapsella ja äidillä on mennyt


      • Anonyymi

        Älä sinäkään käytä tuota N sanaa se ei nykyään ole ajankohtainen ilmaisu.
        Se on nyt vaan tapahtunut joten ei auta puheet. Ja tämä on vanha ketju kuinkahan tämä lapsen elämässä,on ollut asiat olisimkiva tietää.


    • Anonyymi

      Moni katuu valintojaan. Älä kuitenkaan kohdista pahaa oloasi omaan lapseesi, sillä vaikka hän on perinyt tuon kiharan tukan ja tumman ihon isältään, on hän kuitenkin myös sinun tyttäresi.
      Sinun pitäisi hyväksyä lapsesi ja tukea häntä erityisen paljon. En usko että elämäsi on kiinni tuosta lapsesi ulkonäöstä, sillä hän on perinyt myös sinulta ominaisuuksia.
      Katkeruutesi on nyt sulkenut sinut tuohon luulon ympyrään. Kun puet lapsesi kauniisti ja näytät, että hän on sinulle tärkeä, silloin muutkin ihmiset hyväksyvät hänet.

      Nyt haluaisit uuden miehen ja jopa uskot, että tämä lapsi olisi esteenä. ei hän ole, sinä itse ajatusmaailmasi kanssa olet se este. Nyt sitten voit huomata, että on ihmisiä, jotka näkevät tuon lapsen erilaisuuden, eivät lasta, mutta kun kohdallesi sattuu se oikea mies, hän kyllä hyväksyy myös tuon lapsesi sellaisena kun hän on.

      Katkeruutesi on nyt kuitenkin sellainen, että toivon sinun hakevan apua siihen, kaikkein huolestunein olen lapsestasi, sillä kirjoittamasi mukaan hyljit häntä. Neuvoloissa käydessä äideillä on mahdollisuus ottaa myös tämänkaltaiset asiat esille tai sitten hakeudut ihan suoraan hakemaan terapiaa, sitä löytyy yksityisesti, sekä terveyskeskuksista. Entä omat läheisesi, olisi heistä joku, joka jopa lähtisi mukaasi.

    • Anonyymi

      Jos haluat voimme toisen mun kanssa tehä, miten saan yhteys sinuun

    • Anonyymi

      Täysin yksin lapsesta huolehtiminen on rankkaa ja monesti aiheuttaa katkeruutta, mutta tuota väri ongelmaa en kyllä ole koskaan ymmärtänyt, koska omalla tavallaan juuri tuo väri, mikä lie fetissi sitten olikaan minut sytytti lapsen hankkimaan. Ja yllätyksekseni kaikista muista lapsistani, jotka ovat valkoisia tämä " negridi" on eniten itseni kaltainen huolimatta täysin erilaisesta ulkonäöstä. Kukaan lapsistani ei muistuta minua ulkonäöltään, mikä mielestäni on hyvä asia, koska en kestäisi katsella itseäni jatkuvasti, on riittävästi kestämistä siinä, että olen alkanut peiliin katsoessa nähdä oman äitini.

    • Anonyymi

      Ikinä en ole livenä nähnyt läheltä yhtä komeaa miestä kuin erään nigerialaisen siivoojan. Olisinpa onnistunut nappaamaan sen geenit lapselleni. Jouduin tyytymään kamerunilaiseen. Ei kyl pahat nekään...

    • Hei lapsi on kuitenkin Jumalan lahja oli mikä ihon väri tahansa.

      • Anonyymi

        Joo, eihän sitä ikinä tiedä minkälainen yllätys paketista putkahtaa.


    • Anonyymi

      Ollipa törkeä loukkausyritys. Toivottavasti sinulla ei ole oikeasti lapsia eikä tule. (Huomasin, aikoja sitten ulostettu tuotos jonka joku nostanut.)

      • Anonyymi

        Ihan niin vanha ketju mutta asian sisältö ärsyttää nytkin , siis lapsen vuoksi . Oli lapsi minkä värinen hyvänsä niin silloin kun;sen on itse synnyttänyt niin luulisi että hieman enemmän pienestä välittää


    • Anonyymi

      Hinteillä on paremmin kun hintit voi valita värin.

    • Anonyymi

      Älä hommaa toista lasta ollenkaan, sillä sinulla ei ole äidin tunteita , oli lapsi musta tai vaalea niin silloin kun sen on synnyttänyt tavallisesti tulee äidin tunteet . Sääliksi käy lasta jolla ei oikeastaan ole ketään ja vielä kun asuu maassa jossa haukutaan ihmisiä värin vuoksi.
      Lapsella voi ihan hyvin olla sinun piirteitäsin , et vaan halua niitä huomata. Voi pientä ihmis alkua jolla ei ole isää ja oma äitikin häntä vieroksuu . Luulen että ne tyypilliset ennakkoluulot ovat lukinnut sinun äitiytesi , sellainen mies joka viilenee lapsen nähtyään ei ole mikään mies vaan epäkypsä olio jolle on se ns maine muiden silmissä se tärkein.
      Mistä sellaisia miehiä löytyy, muualtakaan kun ravintolasta .
      Tee se viisas teko ettet tee enää lapsia . Kyllä lapsi vaistoaa jo pienestä pitäen sinun tunteesi joten sääliksi käy pientä ihmisalkua .

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe