Erkki Linho

myskihärkä

Mitä tuo etsintäkuulutettu on tehny?Tietääkö/tunteeko kukaan?

13

4078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linho

Tunnen

• myskihärkä

Ootsa siella mis viimeksi tavattiin,Dominossa...

• myskihärkä

Ok...Ole huoleti.En mä muista maata missä mä näin sut.Mä vaan et tajusin ku susta oli lehes juttu ja vanha foto et mähän tein töitä sun kans vuosia sitte,en vaan tajunnu/tunnistanu sua ennen ku näin vanhan kuvan.Ihminen ku muuttuu ulkoisesti vuosien saatossa.

• myskihärkä

Jos oot oikeesti Eki,me istuttiin 1-2v sitte Dominossa( maata en muista...) samassa pöydässä,istuskelin siinä tunnin verran kahestaan ja seurassas ollut tumma kaunotar tanssi siinä pöydän vieressä ja sua nauratti.Nähtiin me myös hotellilla uima-altaan laidalla,kaveri otti kuvankin susta ja seurueestasi...Ja oli se kyl ihme ku en tunnistanu sua,mä ku olin sulle reilu10v sitte apparina,rempattiin yhtä kämppää Stadissa,muistaakseni Kalliossa.

• myskihärkä

Moi Eki ,kohta oot vapaa syytteistä.Nähdään jos ja kun tuut Suomeen tai mä tuun sinne missä nyt asut!

• myskihärkä

Mun tuleva puoliso nimittäin asuu aika lähellä sua alle 10 km päässä.

• Anonyymi

Mites Eki jakselee? Onko vielä muualla ku Suomessa?

• Anonyymi

Mikä meininki Eki?! Ootko vielä vapaa tuleen Suomeen?

• Anonyymi

Ootsä Eki missä?

• Anonyymi

Kuka kyselee?

• Anonyymi

Vanha tuttava muutaman vuoden takaa.Mä vaan että onko edelleen lämpimässä vai täällä palelemassa.

• Anonyymi

Eke

• Anonyymi

Eki

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe