Miksi pikkuveli lyö?

pikkuveikkaragena

13-vuotias poika Espoosta. Eli siis kirjotan tänne nyt vähän tunteiden purkamiseksi...
Eli siis 10-vuotias pikkuveljeni on nykyään vähän aggressiivinen henkisesti, että myös ihan fyysisesti. Kun sillä siis menee käämit johonkin vaikkapa videopeliin, muhun, jonkun tehtävän epäonnistumiseen yms. niin se alkaa huutaa, lyömään, kiusaamaan, potkimaan ja kaikkea semmosta... Esimerkiksi jos se pelaa mun siskon kanssa Minecraftia tai jotain semmosta niin jos sillä joku juttu epäonnistuu niin se alkaa siis valittamaan ihan täysiä mun siskolle ja kaikille. Jos sille sanoo, että voisi olla vähän hiljempaa kun asutaan kerrostalossa, niin se alkaa räyhäämään ihan sikana. Usein meillä on parveke auki koska meillä on sisällä ihan hirveän kuuma (26°C) niin se kiljuu niin ihan niin kuin häntä kidutettaisiin.

Voiko joku kertoa, että mistä tämä johtuu. Johtuuko epäsosiaalisuudesta tai jostain muusta..

Kiitos vastanneille!

6

595

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhmaikä

Uhmaikä.

• seonseko

kannattaako pelata tollasten kanssa?? Häh?

• pikkuveikkaragena

Harmi juttu on se että mut pakotetaan siihen....

• Veljelläsi saattaa olla jotain oikeita tunne-elämän ongelmia, tai sitten hän on vaan ns. huono häviäjä, joka ei kestä pettymyksiä. Joka tapauksessa olisi vanhempiesi homma selvittää asia.

Tunsin ala-asteella samanlaisen pojan, vuotta nuorempi. Esimerkiksi yhteiset liikuntatunnit olivat välillä todella rasittavia. Asia kuitenkin ratkesi lopulta ( ja nykyisin tyyppi on kuulemma ihan tavallinen aikuinen), mutta nykyisin opettaja saisi kenkää ja me koulukaverit sosiaaliviranomaiset peräämme niiden menetelmien takia...

• jhjkkhjnlh

murkkuikä lähestyy

• sillärauhottuu

Anna pillua sille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3188
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1023
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      40
      906
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      815
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      59
      633
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      44
      608
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      525
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      518
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      87
      504
    Aihe