Saisko vertailua joltakin joka on ollut molemmilla laivoilla hiljattain? Kiinnostas tietää M/S Princess Anastasian buffeteista, hintatasosta, yöelämästä, esityksistä, matkustajien ikäjakaumasta ym. onko suomalaisia vai lähinnä ulkomaisia perheitä? Kuntosalikin laivalla on mutta maksaako tämä? Naisia yökerhoissa? Tripadvisorista olen jonkun verran lukenut mutta kiinnostais suomalaisen mielipide joka on hiljattain laivoilla vieraillut.
Silja Europalla olin vasta viime lauantaina joten siitä ei tarvitse erityisemmin kirjoitella. Buffetille antaisin arvosanan 8-8,5 ihan hintansa arvoinen free flow alkoholilla eikä tuota taida tuon parempaa tulla vastaan edes Thaimaassa tuolla hinnalla 33e. Yöelämäkin oli näin viikonloppu lähdöllä vaihteeksi ihan OK kun aiemmin on ollut kokemusta vain viikonpäivien suhteellisen surkeasta yöelämästä.
Jos olet trolli niin älä vaivaudu vastaamaan.
M/S Princess Anastasia vs. MS Silja Europa?
5
257
Vastaukset
- Eri-reitit
Tiedoksesi: Europalla pääset vain Tallinnaan, Anastasialla Pietariin.
Eivät siis oikein vertailtavissa. - europallasince1993
En kommentoi laivan palveluita mutta mitä tulee laivoihin niin kaksi täysin eri laivaa kyseessä:
Princess Anastasia= Viking Mariellan sisaralus, valmistunut 1986, käytännössä sama laiva sisältä ja ulkoa kuin Mariella mutta varmaan remonttia on tehty jonkin verran vuosien varrella ja muutostöitä, mutta jos Mariella on tuttu niin Princess Anastasia (Ex Olympia) tuntuu varmaan"samanlaiselta" laivalta. Palveluista en tiedä koska en ole ikinä käynyt/käyttännyt St:Peter Linea, risteilyhinnat alkaen: 174€ näytti olevan halvin risteily ilman ruokaa ja juomaa.
Silja Europa= On taas ainutlaatuinen ja värikkäällä historialla varustettu laiva, sisältä laiva on erittäin valoisa PANORAAMA lasit jokapuolella, hississä, ravintoloissa, käytävillä, saunassa n.e, muissa laivoissa käytetään paljon vähemmän lasia kun Silja Europassa eli siinä mielessä parhaat merinäköalat saat kun matkustat Silja Europalla. Laivalla on tuttuun tyyliin tyly virolainen henkilökunta tämä siis on oma henkilökohtainen kokemukseni, tosin jos näet nuoria virolaisia niin heiltä saa hiukan parempaa asiakaspalvelua. Risteilyhinnat ovat halpoja: alkaen 25€ C tai B2 hytti, ja buffet europassa (Grande Buffet) maksaa seisova pöytä 33€ jos ostaa etukäteen, kannattaa mennä food market europalle (fast lane) ja ostaa fish&chips annos joka maksaa 14,50€ jos haluaa säästää ruoassa muutaman kymppin, Huom! Vesi maksaa 1,50€!- europallasince1993
Unohdin kirjoittaa että Silja Europa taas on valmistunut 1993 Meyer Werftin telakalla.
- miksiköhön.vaivauduit
Keskustelupalstalle jos homma toimii noin paremmin
Mikähän on keskustelupalstan tarkoitus mielestäsi
tulitko kenties ammentamaan pahaa oloasi, vai sitä ettet itsekään tiedä laivamatkailusta esitettyyn kysymykseen sen hölösen pölöstä
- Kummalla
Kummalla laivalla saa pillua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285