näytönsäästäjäksi eläkelaskuri

Mistä löydän tai saan tehtyä sellaisen näytönsäästäjän, joka ilmoittaa minulle eläkkeellesiirtymiseeni vielä jäljellä olevan ajan?
Tätä olisi miellyttävä katsella joutohetkinä työpaikan näytöstä.
Voisi motivoida kavereitakin.

Insinööri
65872
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Sitä on luettu Tekniikka&Talous-lehdestä ainakin se tärkein sivu?!

Äänestä

Mistä tietää eläkeiän?

Äänestä
  • no, minulla se on helppoa.
    eläkevakuutuksen avulla jään 58-vuotiaana harrastamaan.
    vielä rapiat kahdeksan vuotta.

Äänestä

• nimetön kirjoitti:

no, minulla se on helppoa.
    eläkevakuutuksen avulla jään 58-vuotiaana harrastamaan.
    vielä rapiat kahdeksan vuotta.

jos olisit sijoittanut saman rahan suoraan itse ilman välikäsiä voisit jo nyt lopettaa työnteon.

Sijoitusasunnon, -mökin tai -osakkeet voit myydä milloin itseäsi huvittaa. Työntekoon kyllästynyt suorasijoittaja saa lisäetuna lähes eläkkeen suuruista ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa pariksi ensimmäiseksi vuodeksi extra-taskurahaksi, ettei heti tarvitse ruveta pääomaa syömään.

Äänestä

• että kirjoitti:

jos olisit sijoittanut saman rahan suoraan itse ilman välikäsiä voisit jo nyt lopettaa työnteon.

Sijoitusasunnon, -mökin tai -osakkeet voit myydä milloin itseäsi huvittaa. Työntekoon kyllästynyt suorasijoittaja saa lisäetuna lähes eläkkeen suuruista ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa pariksi ensimmäiseksi vuodeksi extra-taskurahaksi, ettei heti tarvitse ruveta pääomaa syömään.

Toihan on sosialipummailua parhaimmillaan. työttömyystuki on niille jotka eivät löydä työpaikkaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Nimetön kirjoitti:

Mistä löydän tai saan tehtyä sellaisen näytönsäästäjän, joka ilmoittaa minulle eläkkeellesiirtymiseeni vielä jäljellä olevan ajan?
Tätä olisi miellyttävä katsella joutohetkinä työpaikan näytöstä.
Voisi motivoida kavereitakin.

Insinööri

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu