Suomen kännykkämastoissa epämääräisiä laitteita

Kännykkämastoissa on ns. alitaajuuslaitteita, jotka lähettää " korvaääntä ". Sitä voidaan verrata skitsofreniaan.

Laitteiden alkuperämaa on Saksa. Niiden poistaminen on aloitettu suomalaisnationalistien toimesta.

24

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 238900

      Täällä Pohjanmaalla on poistettu ko. laitteet jo monessa kunnassa. Liittimet vain irti.

    • Perhossa poistettiin linkkimastosta tänä vuonna asennettu laite, joka aiheuttaa lähialueella skitsofreniaa.

      TELEN ASEMA KÄY TUKALAKSI!!!!!!!!!!!!!!

      • ErkkiSahalainen

        Miksi niitä olisi alunperin sinne asennettu?


      • 222345
        ErkkiSahalainen kirjoitti:

        Miksi niitä olisi alunperin sinne asennettu?

        Laitteet on tarkistettu ns. paikannuslaitteella. Laite on natsisaksan tuote, jonka on asentanut Telen asentaja. He kuuluvat uusnationalistiseen liikkeeseen, joka on saksalaisjohtoinen. Liike on lestadiolaisvastainen. Perho ei toki ole ainoa paikka, niitä on tavattu muuallakin.


    • oaiefaioush

      Heh. Olettepa hupaisia.

      • Se on karua mutta totta.


      • hkth
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Se on karua mutta totta.

        Avaaja on hoidon tarpeessa!

        Realiteettitaju on täysin kadonnut.


      • Olen ihan kunnossa.


    • Kuvaoiskiva

      Oho, pitäis saada kuva, en ole nähnyt tai tavannut aiemmin. Kertokaas tarkemmin.

      • Kuvaa mulla ei ikävä kyllä ole. Laitteita on eri tyyppisiä, mutta ne aiheuttavat erilaisia sairauksia. Niitä on poistettu Suomessa kymmeniä, jos ei satoja. Teon takana on natsitaustaiset ihmiset, joita johdetaan Etelä-Saksasta.


      • Houpperi
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Kuvaa mulla ei ikävä kyllä ole. Laitteita on eri tyyppisiä, mutta ne aiheuttavat erilaisia sairauksia. Niitä on poistettu Suomessa kymmeniä, jos ei satoja. Teon takana on natsitaustaiset ihmiset, joita johdetaan Etelä-Saksasta.

        Lööperiä. Täyttä lööperiä.


    • qewkvf

      mutta foliohattu auttaa.

    • Mitäköhän mieltä telelaitos on kun käytte poistamassa heidän laitteita mastoista? Pahimmassa tapauksessa koko masto lakkaa toimimasta.

      • Osa Telen väestä on mukana siinä liikkeessä. Poistetaan vain vahinkoa tuottavat laitteet, jotka ovat maston toiminnan kannalta tarpeettomia.


      • ErkkiSahalainen
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Osa Telen väestä on mukana siinä liikkeessä. Poistetaan vain vahinkoa tuottavat laitteet, jotka ovat maston toiminnan kannalta tarpeettomia.

        No, joo. Sitten kaikki on kunnossa.


    • jäi.mietitytt
      • Tämä_aina-

        kin on totta:

        https://yle.fi/uutiset/3-8377937

        Surkeaa, kun tutkijat sanovat, ettei infraääniä ole... mutta kuitenkin perhe voi pahoin tuulivoimaloiden läheisuudessä. Ja oireet katosivat kun perhe muutti muualle.


    • Tinnitys

      Aiheuttaako nämä laitteet tinnitystä lestojen korvissa? Vaikuttaako tiinitys taas taipuvaisuutta seksuaalirikoksiin? Jos näistä löytyy syy ja seuraus suhde niin arvelen että laitteita on asennettu maistoihin ainakin Piippolan / Lamun tienoilla ja Jyväskylässä?

      • ilmanmastoja

        Ei aiheuta, mutta teillä hulluntailla on syntymätinnitys.


    • Tinnitys

      Tinnitystä aihuttavien laitteiden poisto mastoista on siis jo aloitettu. Vahinko on pohjoispohjanmaalla jo tapahtunut, mutta suunta on parempaan. Saakohan Piippolan mastoon sellaisen laitteen joka poistaisi tinnituksen?

    • vainonajatmenossa

      Elektronista häirintää ilmeisesti voidaan aiheuttaa myös pienemmillä laitteilla. Kahdella edellisellä suvarireissulla olen kokenut että sellaista häirintää on tullut jostain lähelle parkkeeratusta autosta (ko alueella), joka on tarkoituksellisesti tullut lähelle omaa majapaikkaa. Sitten yöllä alkoi kehossa tuntuva tärinä häiriten nukkumista ja tuli just tietystä suunnasta. Eipä ole helppoa elämä nykyisin. Tuota häirintää on myös asuinpaikassani, mutta tuohon kokemukseen viitaten se seuraa perässä minne sitten kuljenkin, eikä suvareissakaan saa olla rauhassa.

      • Raudansahalainen

        Kuinka todennäköistä on että joku vaivautuisi häiritä sinua elektronisella laitteella? Mitä olet tehnyt?


    • vainonajatmenossa

      Kysymys on tuollaisesta jutusta, mitä oheisessa linkissä kerrotaan.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14973565/uutisviestimet-elektroninen-hairinta-on-totta!

      Olen siitä täysin varmistunut että olen tuollaisen vainon kohteena. Tunnustan Vl-uskoa. Olisi kiva tietää onko muitakin vl:ä , jotka kokee samaa. Monesti vaan tuntuu kovin yksinäiseltä elää tällaisen jutun kanssa kun näistä on hyvin vaikea puhua. Olen miettinyt esim esirukouspyyntöjen lähettämistä, mutta miten kohde, jolle pyyntöä lähettäisin ottaa vastaan tuollaisen esirukouspyynnön.

      Isossa kuvassa.. tuntuu että sielunvihollisella on oma maanalainen armeija/joukkio, jotka jo fyysisesti vainoavat ihmisiä kyseisellä tavalla. Joskus olen kuullut lopun ajoista puhuttavan että tulee niin surkea aika, jollaista ei ennen ole maan päällä ollut. Tämä on varmaan yksi merkki tuosta surkean ajan tulemisesta. Se on jo mielestäni käsillä. Tuntuu siltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe