Hei. Mulla on paraneminen syömishäiriöstä kesken ja oon alkanut syödä enemmän. Mun paino on noussut 49 kiloon ja ahdistaa vähän vaikka pitäis varmaan vaan antaa olla. Mä itse näen peilistä katsoessani aika paljon virheitä ja ylimääräistä, joten osaatteko sanoa näyttääkö tossa painossa hyvältä vai perunasäkiltä? En oo ihan laihaläski ja mitat mulla on 85-61-82 eli aika tiimalasivartaloinen.
14v/160cm paino?
8
406
Vastaukset
- lyhyesti
Olet normaalipainoinen.
- Jokuvitunjunttitorniosta
kyllä uskon että ihan hyvältä näytät... Uskon tuon tekstin peruusteella että oot tyttö (anteeks jos oon väärässä) oon noin saman pitunen ja ikänen poika ja painan 54 että ei sulla huolta oo... enkä koe itteäni älyttömän läskiksi
Pituuden ja mittojen perusteella sinulla on upea vartalo.
Kenenkä ei olisi? Eläimenä seuraan tätä tietysti vain pysyäkseni ajan tasalla ihmispentujen ajatuksista.
- Koulutytsy
Olen 14v, 160 cm ja 46 kg. Itse koen olevani juuri sopiva ja normin näköinen koulutyttö. Kukaan ei ole huomautellut mitään, että olisin joko liian laiha tai pullea. :)
- Juumoih
Ite oon 14v, 163cm ja painan 58kg olen normaalipainoinen ja omistan myös melko tiimalasimaisen vartalon. Mutta mite joku vois sanoa susta että oot pullea jos painat 46kg ja ite painan 58kg (ei sillee et joku ois sanonu sua pulleeks)
- Juumoih
Ja tohon alotusviestiin että jos mä en näytä pullellta tässä painossa (58kg) nii et näytä sinäkää :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868