Kukaan mies ei tykkää yltiö negatiivisista

toteamus

Ja vittuilevista, kateellisista ja katkerista naisista. Etenkään vanhoista sellaisista.

13

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitävoijapystyy

No kelle se vittuilee ja missä? Kateellinen ja katkera voi toki kiusata kohdettaan. Se milloin kohteen sit raja ylittyy tekee sen eteen jotain. Ensin jättää huomiotta,sitten varoittaa,seuraavaksi lähestymiskielto. Näillä eväillä mekin mennään kun kakkonen kiusaa edelleen.

• Mistä tuollaisen tiedon olet lukenut tai kuullut?

• Tää ei oo kyl mulle koska oo niin hyvä tyyppi kaikenkaikkiaan, mitä nyt välillä hermostun jos asiat ei liiku.

Mut kyllä niissä kakskymppisissä miehenaluissa jotka päihteiden käytön vuoksi ovat rupsahtaneet ennen aikojaan, on meillä vanhoilla myöskin ihmettelemistä.😉

• En juuri kirjoita slangia, vaan käytän yleensä kirjakieltä.
        Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan kirjoittelee slangia nettikeskusteluissaan.

Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.

• tyytykääkaltaisiinne

Eikä yksikään nainen pidä yltiönegatiivisista, kateellisista, katkerista, vittuilevista, stalkkaavista, tungettelevista, kieroilevista, alkoholisoituneista vanhoista ukonkuvatuksista.

• Elämänkevätt

Moi huoripukki, mitäs me tällä tiedolla sit tehdään jos oot lutkaillut monen kanssa, niin kestä se palaute myös. Yleensä terapian tarpeessa olevat ihmiset menee luonnollisesti terapiaan, ei ne kaada mielenterveys ongelmiaan muille kuuluviksi. Vaan ottaa vastuun tekemistään teoista muillekin ihmisille. Vai vielä pitäisi viihdyttää ihmistä joka kääntää selkänsä omille teoilleen. Liian monella käytössä ollut koni oot.

• JulmaNainen

No en kyllä minäkään tykkää sellaisista. Ja olen nainen. Arveletko alottaja että joku muka tykkää? 🙄😅

• Jotainhaastetta

Ai ei vai?

• Nuoriseollapitää

Kuka nyt vanhoista akoista piittaa. Kyllä ne nuoremmat kiinnostaa vaikka olis kyseessä vittuileva, kateellinen ja katkera ja übernegatiivinen ja jos se nuorempi nainen on nätti, niin mieshän antaa koko omaisuutensakin kyseiselle naiselle,ei haittaa vaikealuonteisuus pätkän vertaa

• Enoikeastiymmärrä

Mitä oikein halut? Tulla pataljoonan kanssa alistamaan mua?

• pääsinpoissieltä

Jos tämä pitäisi paikkansa, niin miksi silloin mun ex-työpaikan naiset on suurin osa naimisissa, tai ovat ainakin olleet? Miehistä sentään osa eronneita.

Oikeasti ei miehiä parisuhteessa kiinnosta muu kuin pillu ja se, että joku tekee kotityöt. Ei ne ajattele tuollaisia syvällisiä henkisiä asioita naista valitessa. Kunhan nyt äkkiä vain jonkun saa ettei tarvitse itse siivota ja runkata.

• ihanahiljaisuusaina

Kun on ollut vuosia eron jälkeen yksin niin on huomannut kuinka rentouttavaa ja helppoa se on. Ei ole kukaan vaatimassa mitään, eikä kiinnosta millään tavalla edes passata ketään.

• poisväritsanatjamuut

Tarviiko tykätäkään, En itse ainakaan odota sellaista keneltäkään. Nautin yksin olemisesta ja omasta rauhasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4919
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4861
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4360
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2710
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2134
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1811
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1806
    Aihe