Kukaan mies ei tykkää yltiö negatiivisista

toteamus

Ja vittuilevista, kateellisista ja katkerista naisista. Etenkään vanhoista sellaisista.

13

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitävoijapystyy

      No kelle se vittuilee ja missä? Kateellinen ja katkera voi toki kiusata kohdettaan. Se milloin kohteen sit raja ylittyy tekee sen eteen jotain. Ensin jättää huomiotta,sitten varoittaa,seuraavaksi lähestymiskielto. Näillä eväillä mekin mennään kun kakkonen kiusaa edelleen.

    • Mistä tuollaisen tiedon olet lukenut tai kuullut?

    • Tää ei oo kyl mulle koska oo niin hyvä tyyppi kaikenkaikkiaan, mitä nyt välillä hermostun jos asiat ei liiku.

      Mut kyllä niissä kakskymppisissä miehenaluissa jotka päihteiden käytön vuoksi ovat rupsahtaneet ennen aikojaan, on meillä vanhoilla myöskin ihmettelemistä.😉

      • En juuri kirjoita slangia, vaan käytän yleensä kirjakieltä.
        Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

        Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan kirjoittelee slangia nettikeskusteluissaan.

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.


    • tyytykääkaltaisiinne

      Eikä yksikään nainen pidä yltiönegatiivisista, kateellisista, katkerista, vittuilevista, stalkkaavista, tungettelevista, kieroilevista, alkoholisoituneista vanhoista ukonkuvatuksista.

    • Elämänkevätt

      Moi huoripukki, mitäs me tällä tiedolla sit tehdään jos oot lutkaillut monen kanssa, niin kestä se palaute myös. Yleensä terapian tarpeessa olevat ihmiset menee luonnollisesti terapiaan, ei ne kaada mielenterveys ongelmiaan muille kuuluviksi. Vaan ottaa vastuun tekemistään teoista muillekin ihmisille. Vai vielä pitäisi viihdyttää ihmistä joka kääntää selkänsä omille teoilleen. Liian monella käytössä ollut koni oot.

    • JulmaNainen

      No en kyllä minäkään tykkää sellaisista. Ja olen nainen. Arveletko alottaja että joku muka tykkää? 🙄😅

    • Jotainhaastetta

      Ai ei vai?

    • Nuoriseollapitää

      Kuka nyt vanhoista akoista piittaa. Kyllä ne nuoremmat kiinnostaa vaikka olis kyseessä vittuileva, kateellinen ja katkera ja übernegatiivinen ja jos se nuorempi nainen on nätti, niin mieshän antaa koko omaisuutensakin kyseiselle naiselle,ei haittaa vaikealuonteisuus pätkän vertaa

    • Enoikeastiymmärrä

      Mitä oikein halut? Tulla pataljoonan kanssa alistamaan mua?

    • pääsinpoissieltä

      Jos tämä pitäisi paikkansa, niin miksi silloin mun ex-työpaikan naiset on suurin osa naimisissa, tai ovat ainakin olleet? Miehistä sentään osa eronneita.

      Oikeasti ei miehiä parisuhteessa kiinnosta muu kuin pillu ja se, että joku tekee kotityöt. Ei ne ajattele tuollaisia syvällisiä henkisiä asioita naista valitessa. Kunhan nyt äkkiä vain jonkun saa ettei tarvitse itse siivota ja runkata.

      • ihanahiljaisuusaina

        Kun on ollut vuosia eron jälkeen yksin niin on huomannut kuinka rentouttavaa ja helppoa se on. Ei ole kukaan vaatimassa mitään, eikä kiinnosta millään tavalla edes passata ketään.


    • poisväritsanatjamuut

      Tarviiko tykätäkään, En itse ainakaan odota sellaista keneltäkään. Nautin yksin olemisesta ja omasta rauhasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe