Kertokaa niin kerron oman. :) Tää ei oo niin paha mutta 1 vuosi sitten olin järvellä isäni ja setäni kanssa. Olin juonut kahvia ja vettä, jonka seurauksena alkoi kusettaa helvetisti. Meillä piti veneessä jos aikoi kussa niin pitää mennä polvilleen ja kussa sellaiseen ns. kattilaan. Jostain syystä pissaa ei tullut vaikka kusettikin helvetisti, ja se sattui. Varmaan noin tunnin yrittämisen jälkeen sain kustua ja pissaa tuli siis aivan helvetin paljon. Sit 5min pääsin rantaan ja alkaa taas kusettaa. Meen sisälle kusemaan ja sillonki tuli ihan vitusti kusta. Parin päivän päästä oli sitten helevetin moinen migreeni, ja vatsakipuja 3 päivää. Semmosta D:
Elämäsi kivuliain kokemus
Tomaattipalmu
6
491
Vastaukset
- Hviuuuuu
Luultavasti se, kun isä antoi kunnolla valistusta koivurisulla paljaalle perseelle. Se tuntui vielä päivien päästä.
- no_jo_on3674536
Onko tää kusifetissi mies TAAS täällä??
Korvatulehdus.
- olin_8v
Puristin (varovasti) omaa kivestä liian lujaa.
Synnytin kaljalapsen.
- Enkerroloppuun
Kipu korvissa ja aivoissa kun kuuntelin vihervassareiden puheita siitä kuinka suomi tarvitsee lisää pakolaisia samaan aikaan kun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439