Mä lopetin pillerit 10.7. ja ollaan lempeilty.. Eilen sit tuli hirmuisesti kirkasta limaa niin että pikkuhousunsuoja oli limaa täynnä ja paperiin tuli sitkeetä limaa..tein ov testin ni nega.. olisiko ollut siis kiinnitysvuotoo nyt KP21 kiertoa en vielä tiedä.. oisko ekalla tärpänny vai mikä on ??
sit äsken eli KP22 tuli lisää vuotoo paperille.. en tiedä mikä on? piti äsken tehhä ov testi taas mut unohtu jäähtymää.. alamahas vasemmalla pieni tunto.. 13.7 oli päivän menkat ekaa kertaa ja tää limaisuuskin ekaa kertaa...
mikähän tää oon ??
girl_1987
1
281
Vastaukset
- Oljv
Mun veikkaus että ei mitään ihmeellista, mutta nyt varmaan jo itse tiedät tarkoittiko raskautta kohdallaai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161